DROPS Extra / 0-1413

Icy Paws by DROPS Design

Nemezelt kesztyű csillaggal, karácsonyra A darabot DROPS Lima fonalból készítjük.

DROPS design: li-095 jelű minta
B fonalcsoport
----------------------------------------------------------
Méret: S-M-L
Hossza a nemezelés előtt kb 34 - 36 - 37 cm.
Hossz a nemezelés után: 28 - 29 - 30 cm:
Hossza a nagyujjtól a nemezelés előtt: kb 15 cm
Hossza a nagyujjtól a nemezelés után: 12 cm
Alapanyagok:
DROPS LIMA fonal a Garnstudiótól (a B fonalcsoporthoz tartozik)
100-100-150 gramm a 9020 sz. gyöngyszürke színből
Minden mérethez 50 gramm az 4305-as sötét kék színből

A darabot elkészíthetjük még:
"A B fonalcsoportból választható más fonalakból"

DROPS KÉTHEGYŰ KÖTŐTŰ KÉSZLET ÉS KÖRKÖTŐTŰ (60 és 80 cm hosszú) 4,5 mm vastag; vagy olyan méret, amellyel 20 szem és 26 sor = 10 X 10 cm próbadarabot tudunk készíteni. harisnyakötéssel (színén sima, fonákoldalán fordított).
Nemezelés után: 10 x 10 cm = 22 szem X 34 sor.

KELLÉKEK: 2 biztosítótű, és 2 műanyagzacskó a nemezeléshez.
----------------------------------------------------------

Elkészítette ezt, vagy egy másik mintánkat? Zegyen #dropsdesign taget a képekre a szoliális médiában, hogy mi is láthassuk.

Másik fonalat szeretne használni? Próbálja ki a fonal-átváltónkat!
Megjegyzések (0)

65% gyapjú, 35% alpaka
minimum 569.00 Ft /50g
DROPS Lima uni colour DROPS Lima uni colour 569.00 Ft /50g
Kacskaringó Fonalbolt
Rendelés
DROPS Lima mix DROPS Lima mix 603.00 Ft /50g
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 1707Ft. Olvasson tovább.
----------------------------------------------------------

TANÁCSOK A MINTA ELKÉSZÍTÉSÉHEZ:

1-es tanács a fogyasztáshoz:
Úgy számoljuk ki, hogy az egyenletesen elosztott fogyasztásokhoz hol kell a sorban szemeket összekötnünk, hogy vesszük a kötőtűn lévő szemek számát (vagyis ebben a példában 56 szemet), és a szemek számát elosztjuk azzal a számmal, ahány szemet kell fogyasztanunk (ebben a példában 4) = 14.
Más szóval, ebben a példában, minden 13. és 14. szemet kell összedolgoznunk.

MINTA:
Lásd az A.1 jelű diagramot. A teljes mintát harisnyakötéssel kötjük.

TANÁCS A SZAPORÍTÁSHOZ:
1 erp szaporításához 1 szembe 2 szemet kötünk.

2-es tanács a fogyasztáshoz:
2 szemmel a jelölt szem előtt kezdünk, 2 szemet simán összekötünk, a jelölt szem, 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, a leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük (= 2 szemet fogyasztottunk).
----------------------------------------------------------

JOBB KESZTYŰ:
Oda-vissza haladva kötjük a körkötőtűn, amíg az A.1 jelű mintával elkészültünk, majd a kesztyű többi részét körben haladva kötjük, harisnyakötéssel és kéthegyű kötőtűkkel.

A kezdéshez szedjünk fel 56-56-62 szemet a 4,5 mm-es körkötőtűre, a sötétkék fonalból. Kössünk 4 sort harisnyakötéssel oda-vissza haladva (síkban). Váltsunk a gyöngyszürke színre. Kössünk 2 sort harisnyakötéssel, miközben, UGYANAKKOR, az 1. sorban, egyenletesen elosztva fogyasztunk 4 szemet - olvassuk el a fenti 1. tanácsot a fogyasztáshoz = 52-52-58 szem. Váltsunk vissza a sötétkék színű fonalra, és kössünk harisnyakötéssel. Ezután kössünk harisnyakötéssel, és a gyöngyszürke színű fonallal, és az első sorban fogyasszunk egyenletesen elosztva 4 szemet = 48-48-54 szem. NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL! Amikor a darabunk 11 cm-es, minden méretben, egyenletesen elosztva fogyasszunk 4-0-2 szemet a körben = 44-48-52 szem.
MIELŐTT FOLYTATNÁNK A MUNKÁT, OLVASSUK EL A TELJES HÁTRA LÉVŐ RÉSZT:
Tegyünk jelölőt a kötőtűn levő 25.-27.-29. szembe (= a nagyujj helyét jelöli).
Amikor a darabunk kb 10-11-12 cm-es, kössük a csillagot a kézfej felső (külső) oldalán a következő módon: Kössünk 0-1-2 szem a gyöngyszürke fonallal, kössük az A.1 jelű mintát (= 21 szem), és kössünk a gyöngyszürke fonallal a sor többi részében. Folytassuk az A.1 jelű mintát a fentiek szerint.
UGYANAKKOR, amikor a darabunk 11 cm-es (minden méretben), a jelölő mindkét oldalán szap 1-1 szemet. OLVASSUK EL A FENTI 2-es TANÁCSOT A SZAPORÍTÁSHOZ! (= 2 szemet szaporítottunk a sorban). Szaporítsunk a fentiek szerint a szaporított szemek külső oldalán, minden 4. sorban (vagyis minden 2. SZOO sorban), összesen 6-7-8 alkalommal = 56-62-68 szem.
Az utolsó szap után csúsztassuk a szaporított szemeket + a jelölt szemet+ ezek mindkét oldalán 1-1 szemet) egy szemtartóra a nagyujjhoz (az A.1 jelű mintával ekkorra el kellett készülnünk) = 15-17-19 szem a szemtartón a nagyujjhoz. A darabunk körülbelül 20-22-23 cm-es.
Váltsunk a 4,5 mm vastag kéthegyű kötőtűkre. Ezután a kesztyűt körben haladva folytatjuk a kéthegyű kötőtűkkel, harisnyakötéssel, és gyöngyszürke színnel a teljes méretig.
UGYANAKKOR, amikor körben haladunk, szedjünk fel 3 új szemet a szemtartóra tett szemek fölött (= a nagyujj mögött) = 44-48-52 szem.
Amikor a darabunk 13-13-12 cm cm-es (a nagyujj mögött felszedett szemektől mérve) a köv módon tegyünk 2 jelölőt a kötésbe: Tegyünk 1 jelölőt a kör 1. szemébe, és 1 jelölőt a 23. - 25.- 27. szembe a körben. A következő körben mindkét jelölő mindkét oldalán fogyasztunk 1 szemet. OLVASSUK EL A FENTI 2. TANÁCSOT A FOGYASZTÁSHOZ! (= összesen 4 szemet fogyasztottunk). Ismételjük meg a fogyasztásokat a fentiek szerint, minden 2. körben összesen 4-5-6 alkalommal, majd minden körben összesen 4 alkalommal (minden méretben) = minden méretben 12 szem marad a kötőtűn. Vágjuk el a fonalat és vezessük át a megmaradt szemeken, húzzuk szorosra, és varrjuk el a szálat.

NAGYUJJ:
A nagyujjat a gyöngyszürke színű fonallal kötjük. Csúsztassuk vissza a nagyujjhoz a szemtartóra félretett 15-17-19 szemet a 4,5 mm-es kéthegyű kötőtűkészletre. Szedjünk fel 1-1 új szemet a nagyujj mögött felszedett 3 új szem mindegyikébe = 18-20-22 szem. Kössünk harisnyakötéssel körben. Amikor a nagyujj 6-6½-7 cm-es, egyenletesen elosztva fogy 2 szemet = 16-18-20 szem. Kössünk 3 kört S szemekkel. A következő körben egyenletesen elosztva fogyasszunk 6-8-8 szemet =10-10-12 szem. Amikor a nagyujj 7½-8-8½ cm-es kössük összes megmaradt szemet össze kettesével = 5-5-6 szem marad a kötőtűn a körben. Vágjuk el a fonalat és vezessük át a megmaradt szemeken, húzzuk szorosra, és varrjuk el a szálat.

BAL KESZTYŰ:
Ugyanúgy kötjük, mint a bal válla kesztyűt, de annak tükörképeként.
Vagyis a nagyujjhoz a 20. -22. -24. szem két oldalán szaporítunk, majd amikor a csillag mintáját kötjük a kézfej felső oldalán, haladjunk a köv módon: Kössünk 22-24-26 szemet a gyöngyszürke fonallal, kössük az A.1 jelű mintát (= 21 szem), és kössünk a gyöngyszürke fonallal 0-1-2 szemet.

NAGYUJJ:
Ugyanúgy készítjük, mint a jobb kesztyű nagyujját.

ÖSSZEÁLLÍTÁS:
Varrjuk össze a nyílást a kesztyű szélén- a széleket illesszük egymás mellé, így a varrásszél nem lesz vastag.

NEMEZELÉS:
Fordítsuk ki a kesztyűt. A nagyujjba tömjünk nejlonzacskót, így megakadályozhatjuk, hogy összenemezelődjön. Rögzítsük egy biztosítótűvel. A biztosítótűt a nagyujj csúcsa felé, függőlegesen szúrjuk be, így a nemezelés után könnyebb lesz eltávolítani. Fordítsuk ki a kesztyűt újra, és a SZO-val kifelé nemezeljük.
Tegyük a kesztyűt mosógépbe enzym- és optikai fehérítő mentes mosószerrel. Mossuk 40 fokos programon, normál centrifugálással, előmosás nélkül. A mosás után, még nedvesen igazítsuk méretre és formára, majd vízszintes felületre fektetve szárítsuk. Későbbi mosás esetén a szokásos gyapjúmosó programot használjuk.

Diagram

= gyöngyszürke
= sötétkék

Megjegyzések (0)

Ehhez a mintához még senki nem hagyott megjegyzést.Adja hozzá az Ön megjegyzését!

Post a comment to pattern DROPS Extra 0-1413