Hogyan kössünk pulóvert fentről lefelé haladva?

Több pulóvert is fentrõl lefelé haladva készítünk elsõsorban azért, mert így rugalmasabban alakíthatjuk a darabok méreteit egyéni... (Olvasson tovább)

category: Kötésleckék

Hogyan olvassuk a kötésminták mintarajzait?

Egy kötéshez használt diagram négyzetekbõl áll 1 négyzet = 1 szem. A szimbólum magyarázata mondja el, hogyan kell az adott szemet kötnünk.... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!

Hogyan olvassuk a horgolás mintarajzait?

Egy horgolt diagram szimbólumokból áll. 1szimbólum / jel = 1 szem (vagy a szemek egy csoportja).- a szimbólum jelmagyarázata mondja el, milyen szemrõl van szó,... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!

Hogyan horgoljunk bevásárlószatyrot?

A horgolt táskák mindent visznek ebben a szezonban! Még soha nem horgolt ilyet? Aggodalomra semmi ok!Aggodalomra azonban nincs ok! Itt van egy tutorial, ami lépésrõl-lépésre... (Olvasson tovább)

category:

Mackókötés- áttekintés

A mackókötés (angolul Brioche-nak is hívják). egy olyan kötéstechnika, ahol dupla szemeket használunk tiszta, jól látható csíkos... (Olvasson tovább)

category: Kötésleckék

Kombináljuk a DROPS Kid Silk és Nepal fonalát

A D fonalcsoportban egy újabb remek kombinációt kaphatunk, ha a DROPS Nepal fonalát és a DROPS Kid Silk fonalat kombináljuk. Ez a kombináció jó... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Kombináljuk a DROPS Fabel és Brushed Alpaca Silk fonalát

Puha és tartós kombinációt kapjat, a D fonalcsoportban, ha jét fonalunkat kombinálja: A DROPS Fabel és DROPS Brushed Alpaca Silk fonalat. Az alábbiakban... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Kombináljuk a DROPS Delight és Kid Silk fonalát

Olyan fonalkombinációt keres, ami puha, de mégis formatartó darabokat eredményez? Akkor próbálja meg 1 szál DROPS Delight és 1 szál... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Kombináljuk a DROPS Baby Alpaka Silk és Kid Silk fonalát

Ha egy szuperpuha, és könnyû fonal-alternatívát keresünk, próbáljuk meg a DROPS Baby Alpaca Silk fonalat a DROPS Kid Silk fonalával összefogva.... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Az Angora Tweed fonal behelyettesítése Puna fonallal

A fonalak behelyettesítése könnyű! Itt van egy kis minta, milyen, ha a DROPS Angora Tweed fonal 1 szálát a DROPS Puna fonal 1 szálával helyettesítjük be Itt találhat olyan mintákat,... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák