Hogyan készítsünk kutyakabátot?

Hideg időben a kutyák is fázhatnak, miért ne kössünk kis kedvenceinknek kényelmes, csavartmintás kabátot? Ebben a leckében lépésről... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan kövessük a DROPS mintáit?

Az elsõ alkalommal dolgozik DROPS mintával, és nem érti mit kellene elõször csinálnia? Akkor olvassa el ezt a leckét, amiben megmutatjuk, hogyan kövesse... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!

Hogyan kössük a Sky High egyszerű babasapkát?

Soha nem lehet túl sok kedves babasapkája egy gyereknek. Ez a lépésrõl lépésre haladó lecke megmutatja, hogyan készítsünk el egy egyszerû,... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan horgoljunk egyráhajtásos pálcákat (erp-kat)?

Itt elkészítettük a lsz-sort. Az egyráhajtásos pálcát (erp-t) a horgolótűtől a 3. szembe - vagy a mintában megadott szembe- kezdjük el... (Olvasson tovább)

category: Horgolás leckék

Hogyan készítsük el a Court Jester lábbelit?

Egy hideg napon igazán jól jöhet egy meleg lábbeli, ráadásul remek ötlet ajándéknak is. Kövesse hát ezt a leckét, és... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan használjunk 3 szál Melody fonalat összefogva?

Pihekönnyű, szuperpuha fonaat keres, de nem talál olyat, ami elég vastag? Próbáljon meg 3 szál DROPD Melody fonalat összefogni. - D fonalcsoport. és... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Helyettesítsük az Alpaca fonalat Flora fonallal.

Fonalat behelyettesíteni könnyű! Itt láthat egy példát arra, hogyan néz ki, ha 1 szál DROPS Alpaca fonalat 1 szál DROPS Flora fonallal helyettesít... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Hogyan igazítsuk a diagramot egy darab közepére?

A diagram közepét (a nyíllal jelölt szemet) így illesztjük az eleje / háta vagy az ujja középvonalára. A intában azt olvassuk, hogy... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!

Helyettesítsük a Silke Alpaca fonalat 2 szál Baby Alpaca Silk fonallal.

Fonalat behelyettesíteni könnyű! Itt láthat egy példát arra, hogyan néz ki, ha 1 szál DROPS Silke Alpaca fonalat 2 szál DROPS Baby Alpaca Silk... (Olvasson tovább)

category: Fonal-alternatívák

Hogyan szaporítsunk vagy fogyasszunk 1 szemet felváltva minden 3. és 4. sorban

Egyenletes,sima vonalat kapunk, ha felváltva szaporítunk minden 3. és 4. sorban, plédául raglánvonalak, V nyakkivágés kialakításánál.... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!