Hogyan fogyasztunk?

Hogyan fogyasztunk?

A kötött darabok formázásánál, például a karöltő, nyakkivágás, derékvonal kialakításánál fogyasztásra lehet szükség. Amikor a jelölőknél, vagy a darab szélén fogyasztunk a következő módon haladunk:

1. ábra: Kössünk, amíg addig a szemhez érünk, ahol fogyasztani szeretnénk. A fotón a 4 szélszem mellett készítjük a fogyasztásokat.

2. ábra: Szúrjuk a jobboldali kötőtűt a következő 2 szembe, mintha sima szemet kötnénk. Szúrjuk a kötőtűt balról jobbra először a baloldali kötőtű második szemébe, majd az első szemébe.

3. ábra: A fonalat hajtsuk a jobboldali kötőtű hegyére, mint amikor egy sima szemet kötünk, és húzzuk át a fonalat mindkét szemen. Most van egy új szemünk a jobboldali kötőtűn.

4. ábra: Csúsztassuk le mindkét szemet a baloldali kötőtűről. Ezzel a jobboldali kötőtűn lévő 4 szélszem melletti két szemet egy szemmé kötöttük össze.

5. ábra:Kössük le a többi szemet a sorban, és most eggyel kevesebb szemünk van, minta z előző sorban volt

Figure 6: Ennyire könnyű a kötött anyag formáját alakítani.

További segítséget ebben a videóban találunk:

Megjegyzések (4)

Pavan 13.07.2020 - 12:59:

For coding review this website Visit W3Schools.com! where you get more stuff

Carol Griffin 22.04.2020 - 11:05:

When pattern 176-22 says in Body - decrease 4 stitches at either side of marker and decrease every 4cm x 6 times Do i end with 4cm of stockinette or decrease row? Thanks

DROPS Design 22.04.2020 - 15:53:

Dear Mrs Griffin, in this pattern, you start to decrease when piece measures 8 cm as follows: *1 round with decrease, work 4 cm*, repeat from *to* a total of 5 times, work 1 round with decreases = you have decreased a total of 6 times. Continue then as before until the desired height and cast off for armholes. Happy knitting!

Anneliese Altmann 18.05.2016 - 21:51:

Wie wird eine Randmasche gestrickt?

DROPS Design 19.05.2016 - 08:17:

Liebe Anneliese, in unseren Anleitungen wird die Randmasche meistens kraus rechts gestrickt (immer rechts), aber es gibt verschiedene Arten eine schöne Randmasche zu stricken.

Birgitta Barendt 09.05.2016 - 11:01:

Från avigsidan 2 maskor vridet tillsammans? mönster drops161-27 raglanärmen. M.v.h. B Barendt

DROPS Design 01.06.2016 - 14:04:

Hej Birgitte, 2 vridet am tillsammans:

DROPS Knitting Tutorial: how to purl 2 stitches twisted together from Garnstudio Drops design on Vimeo.

Hagyjon megjegyzést vagy kérdést ehhez a leckéhez

Az e-mail címét nem tesszük nyilvánossá. A kötelező mezőket *-al jelöltük.