DROPS / 143 / 6

Autumn dream by DROPS Design

Gebreide DROPS sjaal en polswarmers in golven patroon van ”Big Delight ”.

DROPS design: Model nr. db-004
Garengroep C
-----------------------------------------------------------
SJAAL:
Maten: ongeveer 29 keer 150 cm
Materiaal: DROPS BIG DELIGHT van Garnstudio
300 gr. kleur nr. 06, herfstbos

POLSWARMERS:
Maat: één-maat
Materiaal: DROPS BIG DELIGHT van Garnstudio
100 gr. kleur nr. 06, herfstbos

DROPS BREINLD ZONDER KNOP EN RECHTE BREINLD 5 mm - of de maat die u nodig heeft voor een stekenverhouding van 22 st x 24 nld in golvenpatroon = 10 x 10 cm.
----------------------------------------------------------

(Ga verder naar het patroon...)

Trefwoorden: golfjespatroon, polswarmers, set, sjaal,

RIBBELST (in de rondte op rondbreinld):
* brei 1 nld recht en brei 1 nld av *, herhaal van *-*.

PATROON:
Zie telpatroon A.1. Het telpatroon geeft de goede kant van het werk weer. Zowel de heengaande als de teruggaande naalden zijn weergegeven.
----------------------------------------------------------

SJAAL:
Wordt heen en weer gebreid op de nld. Zet LOSJES 63 st op met nld 5 mm en Big Delight. Brei 2 nld recht, brei dan telpatroon A.1 met 6 st in ribbelst aan elke kant. Ga verder in A.1 en in ribbelst tot het werk 150 cm meet, brei 2 nld in ribbelst over alle st, kant dan alle st af.

POLSWARMERS:
Wordt in de rondte gebreid op breinld zonder knop 5 mm. Zet LOSJES 34 st op met Big Delight. Brei 2 nld in ribbelst, brei dan telpatroon A.1 twee keer over de nld. Ga verder in A.1 tot het werk 18 cm meet, brei 2 nld in ribbelst, kant dan alle st af.

----------------------------------------------------------
Muts & Halswarmer – zie DROPS model: 142-28
----------------------------------------------------------

Denkt u een fout te hebben gevonden in het patroon? Laat dan een opmerking of vraag achter in ons Opmerkingen gedeelte bovenaan het patroon. Ga naar het origineel patroon DROPS 143-6.