Hoe u een hondentrui breit.

Met fris weer kunnen honden het ook koud krijgen, dus waarom geen knusse trui met kabels breien voor je beste vriend? In deze stap voor stap les laten we zien hoe u de Lookout doggy trui breit, patroon... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen

Hoe u de Sky High, basis babymuts breit.

Van die schattige babymutsjes heeft u nooit te veel. Deze stap-voor-stap les helpt u bij het breien van een eenvoudige babymuts met een boord en oorflappen, zoals in het patroon DROPS Baby 20-9. Klik hier... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen

Hoe u de Court Jester sloffen maakt

Warme sloffen op koude dagen zijn een must, maar daarnaast zijn het ook hele leuke cadeautjes om weg te geven. Daarom nodigen we u uit om deze les te volgen waarin u leert hoe u de Court Jester sloffen... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen

Hoe u een boodschappentas haakt

Gehaakte tassen zijn helemaal in de mode dit seizoen! Nog nooit eerder eentje gehaakt? Geen zorgen! Hier is een stap-voor-stap instructie hoe u de tas Pacific Blues (DROPS 199-15) haakt, zodat u makkelijk... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen

Hoe u de Aviator muts breit

Ken je een kleintje die wel een nieuwe muts kan gebruiken? Hier vindt u een stap voor stap instructie met afbeeldingen hoe u de populairste babymuts op onze website maakt, de Baby Aviator Hat (DROPS Baby... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen