Snow vervangen door Wish of 2 keer Air

Snow vervangen door Wish of 2 keer Air

Het is makkelijk om garen te vervangen!

Wist u dat u 1 draad DROPS Snow kunt vervangen door 1 draad DROPS Wish of 2 draden DROPS Air?

Hier vindt u patronen waar u een aantal van deze garens kunt gebruiken

Bekijk hoe makkelijk u de hoeveelheid benodigde garen u uit kunt rekenen wanneer u een garen vervangt

Opmerkingen (3)

Ilona Van Putten wrote:

Ik wil graag Nepal vervangen door alpaca silk groep c en alpaca groep a. Welke naald moet ik dan gebruiken?

21.12.2021 - 22:27:

DROPS Design answered:

Dag Ilona,

Je kunt dan dezelfde naalddikte gebruiken als staat aangegeven voor DROPS Nepal. Maak wel altijd een proeflapje en pas eventueel de naalddikte aan, zodat de stekenverhouding overeenkomt met de stekenverhouding die in het patroon staat aangegeven.

12.01.2022 - 10:50:

Andrea wrote:

Hallo! ich würde gern wissen welche stricknadelstärke auf dem foto oben (Für snow, wish und 2 x air) verwendet wurde? 8mm? 9mm? danke!

24.11.2021 - 13:07:

Conny Rotheisen wrote:

Jeg har garn No. 2, Shetland 100% uld fra Falkenberg Design, ca. 225m/50g, hvor jeg har opgivet at strikke hendes Pygmalium på pind nr. 3 og 3 1/2. Har lyst til at bruge garnet til en enkel jakkelang cardigan i helpatent, men vover ikke at gå i gang uden opskrift. Håber at i kan hjælpe mig med dette. Har forsøgt med jeres gode råd mv. om ændring af garn, men føler at det er for svært for mig at omregne. Er ellers en habil strikker. På forhånd tak!

09.11.2021 - 15:30:

DROPS Design answered:

Hej Conny. Jag skulle tro att det garnet passar bäst med en oppskrift i Garngrupp A. Men se vilken stickfasthet du har och välj en oppskrift utifrån det. Mvh DROPS Design

10.11.2021 - 14:02: