Miss Cookie by DROPS Design

Kötött ruha babáknak és gyerekeknek DROPS BabyMerino fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, norvégmintával. 6 hónaposokra - 6 évesekre való méretekben

DROPS design: bm-012 jelű minta
A fonalcsoport
-----------------------------------------------------------

Méretek: 6/9 - 12/18 hónap (2- 3/4 - 5/6) évesek
A méretek centiméterben:
68/74 - 80/86 (92 - 98/104 - 110/116)
Alapanyagok:
DROPS BABY MERINO fonal a Garnstudiótól (az A fonalcsoporthoz tartozik)
150-200 (200-200-250) g gramm a 16 sz. piros színből
150-100 (150-200-200) gramm a 02 sz. törtfehér színből

-------------------------------------------------------
KELLÉKEK:

A KÖTÉSPRÓBA:
24 szem egymás mellett és 32 sor egymás fölött a harisnyakötéssel = kb 10 x 10 cm.

KÖTŐTŰ:
DROPS körkötőtű (40 és 80 cm hosszú), 3 mm vastag.
Ne feledkezzünk meg arról, hogy a megadott tű-méretek csak javaslatok, mindig készítsünk próbadarabot! Ha a 10 cm-n túl sok szemünk van, váltsunk nagyobb kötőtűre. Ha a 10 cm-n túl kevés szemünk van, váltsunk kisebb kötőtűre.

minimum 1225.00 Ft /50g
DROPS Baby Merino uni colour DROPS Baby Merino uni colour 1225.00 Ft /50g
Nordfonal.hu
Rendelés
DROPS Baby Merino mix DROPS Baby Merino mix 1225.00 Ft /50g
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 4900Ft. Olvasson tovább.

Mintaleírás

TANÁCSOK A MINTA ELKÉSZÍTÉSÉHEZ:

-------------------------------------------------------

Lásd az A.1 - A.5 jelű diagramokat A teljes mintát harisnyakötéssel kötjük.

-------------------------------------------------------

A MINTALEÍRÁS ITT KEZDŐDIK:

-------------------------------------------------------

RUHA: RÖVID ÖSSZEFOGLALÓ
A darabot egy darabban, fentről lefelé haladva készítjük. Először az övet készítjük el, a bélelővel és a mintával, majd a szoknyát kötjük meg lefelé haladva. A szoknya alsó szélén bélelőt kötünk mintával. A két kantárt a kötőtűn oda-vissza haladva kötjük, és a kötés befejezése után, végül felvarrjuk.

BÉLELŐ (az övhöz):
A kezdéshez szedjünk fel 108-120 (132-144-156) szemet a 3 mm vastag körkötőtűre a piros színű fonalból. Kössünk harisnyakötéssel körben. Amikor a darabunk 10 cm-es, a következő körben így haladjunk: * 2 szemet S összekötünk, 1 rh. * Ismételjük a *-* közötti részt, a kör végéig (= a hajtásszél). A ráhajtásokat a következő sorban mindig simán (nem csavartan) kötjük, a helyükön lyukaknak kell maradnia. NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL!

ÖV:
Ezután kössük az A.1 jelű mintát (= 12 szem) minden szemen (= 9-10 (11-12-13) ismétlés egymás mellett). Amikor az A.1 jelű minta minden sorát egy alkalommal elkészítettük, az öv kb 11 cm-es. ás a darabunk összesen 22 cm-es (a bélelővel együtt).

SZOKNYA:
A DARABOT EZENTÚL ETTŐL A PONTTÓL MÉRJÜK!
Folytassuk a piros színnel a következő módon: *1 sima, 1 rh. * Ismételjük a *-* közötti részt, a kör végéig = 216-240 (264-288-312) szem. A ráhajtásokat a következő sorban mindig simán (nem csavartan) kötjük, a helyükön lyukaknak kell maradnia.
Ezután kössük az A.2 jelű mintát (= 8 szem) minden szemen (= 27-30 (33-36-39) ismétlés egymás mellett).
Amikor a szoknya 14-17 (20-23-27) cm-es, és a darabunk összesen 36-39 (42-45-49) cm-es a bélelővel együtt- most kb 8 cm marad hátra a teljes méretig (folytathatjuk a kötést a kívánt hosszig), kössük az A.3 jelű mintát minden szemen (= 18-20 (22-24-26) alkalommal egymás mellett). A.3 jelű minta minden sorát elkészítettük 1 alkalommal, a szoknya kb 22-25 (28-31-35) cm-es, és a darabunk összesen 44-47 (50-53-57) cm-es a bélelővel együtt.

BÉLÉS (az alsó szélénél):
A törtfehér fonallal a következő módon haladunk: * 2 szemet S összekötünk, 1 rh. * Ismételjük a *-* közötti részt, a kör végéig (= a hajtásszél). A DARABOT EZENTÚL ETTŐL A PONTTÓL MÉRJÜK! A ráhajtásokat a következő sorban mindig simán (nem csavartan) kötjük, a helyükön lyukaknak kell maradnia. Ezután kössük az A.4 jelű mintát (= 12 szem) minden szemen (= 18-20 (22-24-26) ismétlés egymás mellett). Amikor az A.4 jelű diagram minden sorát egyszer megkötöttük a következő módon folytassuk a munkát: Kössünk, amíg a bélelő 8 cm-es lesz a hajtásszéltől, majd láncoljuk le a szemeket. A darabunk összesen kb 52-55 (58-61-65) cm-es a (mindkét bélelővel együtt.)

ÖSSZEÁLLÍTÁS:
Hajtsuk be a bélelőt a ruha felső szélén az öv FO-a felé, és piros fonallal varrjuk le. Ugyanilyen módon varrjuk fel a szoknya alsó szélét is.

NADRÁGTARTÓK:
A nadrágtartól kb 27-28 (30-32-35) cm hosszúak, miután elkészültek, mindkét oldalon plusz 5 cm-t hagyunk benne, hogy lehessen rajtuk állítani, ahogy a gyermek nő. Ha hosszabb vagy rövidebb nadrágtartót szeretnénk készíteni a kezdéshez kevesebb / vagy több szemet szedjünk fel. A szemek száma legyen 4-gyel osztható + 2.
A kezdéshez szedjük fel 66-70 (74-78-86) szemet (ebben benne van mindkét oldalon 1-1 szélszem) a 3 mm- vastag körkötőtűre a piros színű fonallal. A nadrágtartót oda-vissza haladva készítjük harisnyakötéssel. Kössünk 6 sort fordított szemekkel, a fonákoldal felől, és 1 lustakötéses szélszemmel a darab két oldalán - olvassuk el a fenti tanácsot.
A vetkező SZO sorban kössünk 1 szélszemet lustakötéssel. * 2 szemet S összekötünk, 1 rh. * Ismételjük a *-* közötti részt, amíg 1 szem marad a sorban, majd 1 lustakötéssel kötött szélszemmel fejezzük be a sort (= a hajtásszél). Ezután kössük az A.5 jelű mintát (= 4 szem) mindkét oldalon 1-1 lustakötéssel kötött szélszemmel (a szélszemeket ugyanazzal a színnel kötjük, mint az A.3 jelű minta első / utolsó szeme) az 1. sort az FO felől kötjük - a rh-sokat NEM kötjük le csavartan. Amikor az A.3 jelű minta sorait 1 alkalommal elkészítettük, a Készítsük el a hajtásszél a piros színű fonallal a SZO felől a köv módon: 1 szélszem lustakötéssel. * 2 szemet S összekötünk, 1 rh * Ismételjük a *-* közötti részt, amíg 1 szem marad, és 1 lustakötéssel kötött szélszemmel fejezzük be a sort. Kössünk kb 7 sort a piros színnel (a RH-sokat NEM kötjük csavartan) majd hajtsuk be a bélelőt, és ügyeljünk arra, hogy ne húzzuk össze túlságosan- szükség esetén kössünk még plusz sorokat. Láncoljuk le a szemeket Ezután varrjuk össze a kezdőszélt a leláncolt széllel, a széleket egymás mellé téve, és a szélső szemek külső ívébe öltve. Ugyanilyen módon készítsünk még 1 nadrágtartót. .

ÖSSZEÁLLÍTÁS:
Varrjuk a nadrágtartókat a bélelőkhöz, a felső szélükön (vagyis az öv FO-n) apró öltésekkel, kb 5 cm-re mindkét oldalon, és kb 8-8 (9-10-10) cm legyen a nadrágtartó két oldala között a hátán és az elején.

Diagram

= piros
= törtfehér
= a kötés iránya

Segítségre van szüksége a mintával kapcsolatban?

Köszönjük, hogy a DROPS Design mintáját választotta! Sokat dolgozunk azért, hogy mintáink könnyen érthetőek és hibamentesek legyenek. Minden mintát Norvégból fordítunk, és a méreteket, számításokat mindig ellenőrizheti az eredeti mintán (DROPS Children 32-2) .

Megjegyzések / Kérdések (23)

Nicole 16.02.2020 - 15:56:

Comment ont peut mètre un patron en français quand il nous dises qu’il peut être en français. Merci de me le dire car vous avez des beaux modèles

DROPS Design 17.02.2020 kl. 09:23:

Bonjour Nicole, tous nos modèles sont disponibles en français: cliquez sur le menu déroulant sous la photo et sélectionnez "français". Bon tricot!

Karin Andersson 06.01.2020 - 13:02:

Det går inte att skriva ut era gratis mönster. Kommer bara till Drops deals.

Luciana 15.11.2019 - 17:52:

Buonasera, una domanda vorrei sapere se il diagramma A5 va lavorato avanti e indietro. Grazie

DROPS Design 17.11.2019 kl. 23:13:

Buonasera Luciana, il diagramma A.5 viene lavorato sulle bretelle per cui si lavora avanti e indietro sui ferri. Buon lavoro!

Luciana 12.11.2019 - 18:55:

Buonasera, vorrei fare la stessa domanda di Maria (ma traducendo con google non capisco la risposta), il bordo A4 andra' ad essere cucito all'interno del vestito? altrimenti perche' lavorarlo? Grazie anticipatamente

DROPS Design 12.11.2019 kl. 20:22:

Buongiorno Luciana. Sì è corretto. Il bordo A4 viene cucito all’interno del vestito. Buon lavoro!

Tracy 27.10.2019 - 01:16:

I would love to make this. Can I purchase your yarn online?

DROPS Design 27.10.2019 kl. 01:39:

Dear Tracy, yes you can buy the yarn online, just click on the basket ikon just below the list of the materials. Happy Knitting!

Luciana 12.10.2019 - 14:58:

Buonasera, posso lavorarel'abitino con i ferri dritti? Grazie

DROPS Design 12.10.2019 kl. 17:03:

Buongiorno Luciana. In questa pagina trova qualche consiglio su come adattare un modello lavorato in tondo ad una lavorazione in parti separate . Il suo rivenditore Drops di fiducia saprà aiutarla al meglio dovesse trovarsi in difficoltà. Buon lavoro!

Lena 14.08.2019 - 13:05:

Hej. Förstår inte hur jag stickar hängslena

DROPS Design 16.08.2019 kl. 11:33:

Hej Lena, Hängslen stickas från sida till sida (långsidan). Lägg upp 66-70-(74-78-86) masker (beroende på vilken storlek du stickar. Lycka till :)

Jane 12.08.2019 - 17:18:

Hvorfor skal det strikkes mønster (A 4) på brettekanten nede? Det kommer jo på innsiden ( vrange) av kjolen. Har jeg forstått det riktig?

DROPS Design 06.09.2019 kl. 10:48:

Hej Jane, ja det stemmer at du strikker mønsteret på brettekanten og at det kommer på innsiden. Du gør naturligvis som du selv vil ;)

Grete 31.07.2019 - 01:51:

Jeg forstår ikke belegg (nedkant) er det riktig at jeg skal lage brettekant og så strikke mønster A4? vil ikke da dette komme på innsiden av skjørtet når jeg bretter inn?

DROPS Design 31.07.2019 kl. 07:34:

Hei Grete, Belegget skal brettes inn mot vrangsida, så kommer ikke til å dekke noe av mønsteret. God fornøyelse!

Angelika Schledz 25.06.2019 - 18:59:

Hallo Drops Desing, ich stricke gerade für ein kleines Mädel "Miss Cookie" würde auch gerne die Mütze dazu stricken, wo finde ich die Anleitung dazu? Miss Cookie sieht ganz toll aus. Es macht Spaß sie zu stricken !!! Viele Grüße

DROPS Design 26.06.2019 kl. 06:27:

Liebe Frau Scheldz, hier finden Sie die Mütze. Viel Spaß beim stricken!

Post a comment to pattern DROPS Children 32-2