Little Missy by DROPS Design

Kötött pulóver gyerekeknek, kerek vállrésszel DROPS Merino Extra Fine fonalból.

A darabot fentről lefelé irányban készítjük, norvégmintával.
12 hónaposokra - 12 évesekre való méretekben
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
DROPS design:

B fonalcsoport
-----------------------------------------------------------
Méretek:
12/18 hónap-(2 - 4 - 5/6 - 7/8 - 9/10 - 11/12) évesekre
A méretek centiméterben (a gyerek magassága):
80/86 (92 - 98/104 - 110/116 - 122/128 - 134/140 - 146/152)
Alapanyagok:
DROPS MERINO EXTRA FINE fonal a Garnstudiótól (a B fonalcsoporthoz tartozik)
200 (200-200-250-250-250-300) gramm a 30 sz. mustár színből
100 (100-100-150-150-150-150) gramm a 01 sz. törtfehér színből
-------------------------------------------------------
KELLÉKEK:
A KÖTÉSPRÓBA:
21 szem egymás mellett és 28 sor egymás fölött a harisnyakötéssel = kb 10 x 10 cm.
KÖTŐTŰ:
DROPS KÉTHEGYŰ KÖTŐTŰ KÉSZLET: 4 mm vastag, a harisnyakötéshez.
DROPS KÖRKÖTŐTŰ (40 és 60 cm hosszú) 4 mm vastag- a harisnyakötéshez.
DROPS KÉTHEGYŰ KÖTŐTŰ KÉSZLET, 3 mm vastag a bordásmintához az ujján.
DROPS KÖRKÖTŐTŰ (40 és 60 cm hosszú) 3 mm vastag - bordásmintás szegélyhez.
Ne feledkezzünk meg arról, hogy a megadott tű-méretek csak javaslatok, mindig készítsünk próbadarabot!
Ha a 10 cm-n túl sok szemünk van, váltsunk nagyobb kötőtűre.
Ha a 10 cm-n túl kevés szemünk van, váltsunk kisebb kötőtűre.

minimum 1225.00 Ft /50g
DROPS Merino Extra Fine uni colour DROPS Merino Extra Fine uni colour 1225.00 Ft /50g
Nordfonal.hu
Rendelés
DROPS Merino Extra Fine mix DROPS Merino Extra Fine mix 1225.00 Ft /50g
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 7350Ft. Olvasson tovább.

Mintaleírás

TANÁCSOK A MINTA ELKÉSZÍTÉSÉHEZ:
-------------------------------------------------------
MINTA:
Lásd az A.1 jelű diagramot.
Válasszuk a megfelelő méretű a diagramot.
A teljes mintát harisnyakötéssel kötjük.
TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ/SZAPORÍTÁSHOZ!
Úgy számoljuk ki, az egyenletesen elosztott fogyasztásokhoz / szaporításokhoz hol kell a sorban a fogyasztást / szaporítást elkészítenünk, hogy vesszük a kötőtűn lévő szemek számát (vagyis ebben a példában 72 szemet), és a szemek számát elosztjuk azzal a számmal, ahány szemet kell fogyasztanunk / szaporítanunk (ebben a példában 6) = 12.
Ebben a példában tehát a fogyasztáshoz minden 11. és 12. szemet kötjük össze, a szaporításhoz pedig minden 12. szem után készítünk egy ráhajtást (a rh-sokat a köv sorban / körben csavartan kötjük, így a helyükön nem keletkezik lyuk.
TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ (a testrész oldalánál):
Minden jelölő mindkét oldalán a következő módon szaporítunk 1 szemet:
2 szemmel a jelölő előtt kezdjük, 1 RH, 4 sima (a jelölő a 4 szem közepénél van) 1 RH (= 2 szemet szaporítottunk).
A fentiek szerint szaporítsunk mindkét jelölőnél (= 4 szem szaporítottunk).
A következő sorban/körben a ráhajtást csavartan kötjük, így a helyükön nem keletkezik lyuk.
TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ (az ujja alsó középvonalánál):
Minden jelölő mindkét oldalán a következő módon fogyasztunk 1 szemet:
3 szemmel a jelölő előtt kezdjük, 2 szemet simán összekötünk, 2 sima szemet kötünk (a jelölő a két szem között van), 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, majd a leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük.
A nyakkivágás hátának megemelése:
Ha nem kívánjuk a megemelést elkészíteni, hagyjuk ki ezt a szakaszt.
Tegyünk 1 jelölőt az eleje közepéhez.
Kössünk S szemekkel, amíg 8 (8-8-10-10-12-12) szemünk van a jelölő előtt.
Fordítsuk meg a darabot, húzzuk meg a szálat, és kössünk F szemekkel, amíg 8 (8-8-10-10-12-12) szem marad a sorban a másik oldalon.
Fordítsuk meg a darabot, húzzuk meg a szálat, és kössünk S szemekkel, amíg 16 (16-16-18-18-20-20) szem marad a sorban.
Fordítsuk meg a darabot, húzzuk meg a szálat, és kössünk F szemekkel, amíg 16 (16-16-18-18-20-20) szem marad a sorban a másik oldalon.
Folytassuk a kötést, minden fordulónál 8 szemmel kevesebbet kötünk, még 2 alkalommal, mindkét oldalon. Fordítsuk meg a munkát, húzzuk meg a fonalat, és kössünk vissza a háta közepéig.
-------------------------------------------------------
A MINTALEÍRÁS ITT KEZDŐDIK:
-------------------------------------------------------
PULÓVER: RÖVID ÖSSZEFOGLALÓ
A fedelet egy darabban fentről lefelé haladva készítjük.
Először a vállrészt kötjük meg, majd szétosztjuk a szemeket a testrész és a két ujja szemeire.
A kör kb a háta közepén kezdődik.
A testrészt körben kötjük a körkötőtűn.
Az ujját körben kötjük a kéthegyű kötőtűkön.
A NYAKKIVÁGÁS SZEGÉLYE:
A kezdéshez a 3 mm vastag kéthegyű kötőtűkkel vagy rövidebb körkötőtűvel, és az aranyvessző színű fonallal szedjünk fel 72 (76-80-84-88-96-100) szemet (a két legkisebb méretél a kéthegyű kötőtűkkel kell a szemeket felszednünk és kötnünk, amíg elég szemünk van a rövidebb körkötőtűhöz- a többi méretet kezdhetjük rögtön a körkötőtűvel).
Kössünk 1 kört S szemekkel.
Kössük a bordás mintát = 2 sima / 2 fordított.
Folytassuk ezzel a bordásmintával kb 3 cm-ig.
VÁLLRÉSZ:
Váltsunk a 4 mm vastag kéthegyű kötőtűkre / rövidebb körkötőtűkre.
Ezután kössünk 1 kört sima szemekkel, UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva fogyasszunk 6 (4-3-0-4-5-9) szemet a körben. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A FOGYASZTÁSHOZ / SZAPORÍTÁSHOZ! = 66 (72-77-84-84-91-91) szem.
A nyakkivágás háta szebben áll, ha magasabb, mint az eleje, ezért néhány rövidített sorral megemelhetjük.
Ezt a megemelést ki is hagyhatjuk, ekkor a nyakkivágás az elején és a hátán ugyanakkora lesz. A megemelés leírását olvassuk el fentebb, vagy ugorjunk közvetlenül a vállrészhez.
Folytassuk a kötést az A.1 jelű diagram mintája szerint. MEGJEGYZÉS:
Válasszuk a méretnek megfelelő diagramot = 11 (12-11-12-12-13-13) ismétlés a 6 (6-7-7-7-7-7) szemes mintaegységből.
Folytassuk a mintát a fentieknek megfelelően, UGYANAKKOR, a diagramban jelölt módon szap.
NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL!
Amikor az A.1 jelű diagram mintájának minden sorát megkötöttük egyszer 176 (192-209-228-240-260-260) szemünk van a kötőtűn.
Folytassuk harisnyakötéssel és a mustár színnel.
A köv körben, egyenletesen elosztva szaporítsunk 7 (7-10-7-3-0-11) szemet = 183 (199-219-235-243-260-271) szem.
Amikor a darabunk az eleje közepénél mérve 13 (14-15-16-17-18-19) cm-es (a nyakkivágás szegélye nélkül), a szemeket a köv módon osszuk szét:
Kössünk 25 (27-30-32-34-36-38) szemet, tegyük a következő 42 (46-50-54-54-58-60) szemet 1 szemtartóra, vagy maradék fonalra az ujjához (ezeket a szemeket most nem kötjük le), szedjünk fel 8 új szemet az ujja alatt, kössünk 49 (53-59-63-67-72-75) szemet, tegyük a következő 42 (46-50-54-54-58-60) szemet szemtartóra vagy maradék fonalra a másik ujjához (a szemeket most nem kötjük le) szedjünk fel 8 új szemet az ujja alatt, és kössük le a maradék 25 (27-30-32-34-36-38 szemet = 115 (123-135-143-151-160-167) szem.
TESTRÉSZ:
Tegyünk 1 jelölőt, mindkét oldalon, az ujja alatt felszedett 8 szem közepére (= 57 (61-67-71-75-80-83) szem a jelölt szemek között az eleje és a háta darabhoz).
A DARABOT EZENTÚL ETTŐL A PONTTÓL MÉRJÜK!
Amikor a darabunk kb 3 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk, mindkét jelölő mindkét oldalán szaporítsunk 1 szemet. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A SZAPORÍTÁSHOZ!
Ismételjük meg a szaporítást, amikor a darabunk 6 és 9 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk a testrész és az ujjak szemeire = 127 (135-147-155-163-172-179) szem.
Amikor a darabunk 11 (13-16-19-22-25-28) cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket a két ujjához szemtartóra / maradék fonalra tettük, a következő körben, egyenletesen elosztva szaporítsunk 9 (9-9-9-9-8-9) szemet = 136 (144-156-164-172-180-188) szem.
Váltsunk az 3 mm vastag körkötőtűre.
Folytassuk a kötést bordás mintával, (2 sima / 2 fordított) 4 cm-ig, majd láncoljuk el a szemeket, a sima szemeket simán, a fordított szemeket fordított szemekkel.
A teljes pulóver kb 34 (37-41-45-49-53-57) cm-es a vállrésztől lefelé mérve.
UJJA:
Csúsztassuk vissza a szemeket a szemtartóról az 4 mm-es kéthegyű kötőtűkészletre. Szedjünk fel 8 új szemet az ujjak alatt a korábban leláncolt szemekbe = 50 (54-58-62-62-66-68) szem.
Tegyünk jelölőt a 8 új szem közepére = ez lesz az ujja alsó középvonala.
A DARABOT EZENTÚL ETTŐL A PONTTÓL MÉRJÜK!
Kössünk körben harisnyakötéssel a mustár színnel.
Amikor a darabunk 1 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk, az ujja alsó középvonalánál fogyasszunk 2 szemet - OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A FOGYASZTÁSHOZ!
Ismételjük meg a fogyasztást a fentiek szerint 1½ (2-2-2½-3-3½-3½) cm-ként összesen 6 (6-8-8-8-8-9) alkalommal = 38 (42-42-46-46-50-50) szem marad a kötőtűn a körben / sorban.
Amikor az ujja 14 (16-21-24-28-31-35) cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket a két ujjához szemtartóra / maradék fonalra tettük, a következő körben, egyenletesen elosztva fogyasszunk 2 szemet = 36 (40-40-44-44-48-48) szem.
Ezután váltsunk a 3 mm vastag kéthegyű kötőtű készletre, és kössünk a bordás mintával (2 sima / 2 fordított) körben 4 cm-ig, vagy a kívánt hosszig.
Lazán láncoljuk le a szemeket, a sima szemeket simán, a fordított szemeket fordítottan.
Az ujja összesen kb 18 (20-25-28-32-35-39) cm-es attól a ponttól lefelé mérve, ahol a testrész és az ujjak szemeit szétválasztottuk.
Készítsük el ugyanilyen módon a másik ujját.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Diagram

= mustár
= törtfehér
= 1 rh (ráhajtás) 2 szem között az adott csík háttér színével, következő körben a rh-t simán, vagy fordítottan, csavartan kötjük le, a helyükön nem keletkezik. lyuk.

Segítségre van szüksége a mintával kapcsolatban?

Köszönjük, hogy a DROPS Design mintáját választotta! Sokat dolgozunk azért, hogy mintáink könnyen érthetőek és hibamentesek legyenek. Minden mintát Norvégból fordítunk, és a méreteket, számításokat mindig ellenőrizheti az eredeti mintán (DROPS Children 32-7) .

Megjegyzések / Kérdések (41)

Anette 03.04.2020 - 23:27:

Jeg forstår ikke at det er flere størrelser på hvert diagram A1 og at man skal ende opp med ulikt antall masker? 12/18 mnd og 2 år er samme diagram men skal strikke 6 og 7 rapporter og ende opp med 176 og 192 m - dette forstår jeg ikke!

Rosalee 30.03.2020 - 15:30:

Hi could you explain further the first part of the sleeve. It says to knit up 1stitch in each of the 8 stitches cast on under sleeve. Thanks

DROPS Design 30.03.2020 kl. 16:57:

Dear Rosalee, when you worked the round dividing sleeves from body, you cast on 8 sts over the stiches from sleeve. When working sleeve, you will now pick up 1 stitch in each of these 8 stitches and now continue working sleeve in the round. Happy knitting!

Carole 16.03.2020 - 18:37:

This is my last attempt. Sorry to bother you again. As per my question of 3/12 and your response, I understand what you are saying until you get to row 5. Repeatedly adding the extra stitch as the diagram says throws the design completely off along the entire row.

DROPS Design 17.03.2020 kl. 09:35:

Dear Carole, remember every round in diagram will be worked from the right towards the left. On round 5 (size 7/8), you start each repeat with an increase, ie work round 5: *YO off white, K1 off-white, K1 mustard, K3 off white, K1 mustard, K2 off white*, repeat from *-*. Work round 6: *K1 off white, K3 mustard, K1 off white, K3 mustard, K2 off white*. On round 7 you will have 2 yos:*YO, K2 off white, K1 mustard, K3 off white, K1 mustard, K1 off white, YO off white, K1 off white*. Hope this helps. Happy knitting!

Carole 12.03.2020 - 13:03:

In response to your 3/12 reply, thank you for getting back to me so quickly. Could you point out where in the pattern directions it shows how to incorporate the yarn over increases in the diagram? I have read them over and over to no avail. I know you twist the stitch on the purl side, but then you still have extra stitches in the design. Thank you!

DROPS Design 12.03.2020 kl. 13:06:

Dear Carole, you have to work A.1 and repeat A.1 in the width (= on the round), in Size 7/8 you start A.1 with 7 stitches, and on first round you make a YO at the end of each repeat (= see last symbol) = there are 8 sts in each A.1 at the end of first round. 2nd round in A.1 shows how to work these 8 stitches (= including the increased stitch). Follow diagram and increase with a yarn over as shown in A.1 and work then the yarn overs twisted (to avoid holes) on next round. Happy knitting!

Carole 11.03.2020 - 20:58:

I cannot figure out how to do a yarn over increase without altering the pattern. The chart for 7/8 has a yarn over at the beginning of row 5. If I do that every eight stitches it will offset the whole pattern. Any help would be deeply appreciated.

DROPS Design 12.03.2020 kl. 07:15:

Hi Carole, The pattern A.1 includes the yarn overs and then shows you how to incorporate them into the pattern afterwards. Happy knitting

Olivia Pylkkönen Thuresson 26.01.2020 - 11:45:

Hejsan! Jag ska sticka 2-3 år och vet inte vilket diagram jag ska välja? Och läser jag diagrammet nerifrån och upp? Tack!

DROPS Design 29.01.2020 kl. 08:09:

Hej. Vi har en storlek för 2 år och en för 3/4 år så du väljer det diagram där din storlek står under diagrammet. Du stickar diagrammet nerifrån och upp. Lycka till!

Luďka Dvořáková 15.01.2020 - 15:45:

U velikosti 9/10 doporučuji navýšit množství příze č. 30 zlatá na 300g. Musela jsem přikupovat.

Birte 10.01.2020 - 22:03:

Strikker trøjen i str. 2 år. Jeg forstår ikke at den totale længde på rug/forstykke skal være 37 cm. Rib halskant er 3 cm. Fra halskant - uden rib- hvor man deler til ærmer måler 14 cm. Fra hvor man har delt til rib måler 13 cm. Så sluttes af med 4 cm. rib. I alt 3+14+13+4=34cm hvor kommer de sidste 3 cm. fra. ?

DROPS Design 10.02.2020 kl. 15:58:

Hej Birte, de sidste 3 cm får du automatisk når du strikker bærestykket med forhøjning bagpå. God fornøjelse!

Jacqueline Kremer 16.12.2019 - 22:13:

Ich habe den Pulli in Größe 98/104 gestrickt. Ich habe von der Farbe senf etwas mehr gebraucht als angegeben (lediglich für die letzten 2 cm des zweiten Ärmels), hingegen habe ich von der Farbe natur nur 1 knäul benötigt.

Stephanie 14.12.2019 - 23:56:

Muss ich die Umschläge am Ende und Anfang der Reihen aus dem Diagramm, also des Musters in jedem Muster-Rapport stricken oder einmal am Anfang?

DROPS Design 16.12.2019 kl. 09:39:

Liebe Stephanie, die Umschläge im Diagram sollen Sie stricken genau so wie gezeigt, dh in jedem Rapport in der Runde und in alle Runde, wo es 1 Umschlag gibt. Viel Spaß beim stricken!

Post a comment to pattern DROPS Children 32-7