Hoe u een hondentrui breit.

Met fris weer kunnen honden het ook koud krijgen, dus waarom geen knusse trui met kabels breien voor je beste vriend? In deze stap voor stap les laten we zien hoe u de Lookout doggy trui breit, patroon... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen

Hoe u een boodschappentas haakt

Gehaakte tassen zijn helemaal in de mode dit seizoen! Nog nooit eerder eentje gehaakt? Geen zorgen! Hier is een stap-voor-stap instructie hoe u de tas Pacific Blues (DROPS 199-15) haakt, zodat u makkelijk... (Lees verder)

categorie: Volledige patronen

Hoe u telpatronen voor haken leest

Een telpatroon voor haken bestaat uit symbolen, 1 symbool = 1 steek - the symboolverklaring legt uit wat voor soort steek het is of hoe hij gehaakt moet worden. Het telpatroon laat alle steken aan de goede... (Lees verder)

categorie: Haakcursus

Hoe u telpatronen voor breien leest

Een telpatroon bestaat uit vierkanten. 1 vierkant = 1 steek - de verklaring van de symbolen geeft uitleg over hoe u de steek moet breien. Het telpatroon laat alle steken zien aan de goede kant (tenzij... (Lees verder)

categorie: Breicursus

Het plaatsen van een telpatroon in het midden van een werk

Op deze manier plaatst u het midden van het telpatroon (de steek met het pijltje) in het midden van een voor- of achterpand of mouw > In het patroon staat dat u doorgaat met het breien van het telpatroon... (Lees verder)

categorie: Aan de slag!