DROPS Baby / 21 / 34

Alladin by DROPS Design

Kötött Drops sapka „Alpaca” fonalból

DROPS design: Z-085-by
„A” fonalcsoport 
--------------------------------------------------

Méret: 1/3-6/9-12/18 hónapos (2-3/4) éves
Fejkörméret cm-ben: 40/42-42/44-44/46 (48/50-50/52)

Alapanyagok és eszközök:
DROPS ALPACA a Garnstudio-tól
50 gramm 607m, (eco világosbarna) minden mérethez.

DROPS KÖTŐTŰ – 2,5 mm-es, vagy olyan vastagságú, amellyel a megadott kötéspróbát el tudjuk érni.

Kötéspróba:
26 szem x 34 sor (harisnyakötéssel) = 10 x 10 cm

(Folytatás a mintához...)

Fonaltípus
Deals from
DROPS ALPACA UNI COLOUR (50g)
DROPS Alpaca Party! / 30% OFF!
1023.00 HUF
716.00 HUF
693.00 HUF
DROPS ALPACA MIX (50g)
DROPS Alpaca Party! / 30% OFF!
1085.00 HUF
760.00 HUF
693.00 HUF

Tips & Help

Thank you for choosing DROPS Design!

We do our best to make our patterns easy to follow.

For that purpose, each of our patterns has specific tutorial videos to help you, which you will find at the bottom of the page.

We have also step-by-step lessons to help you understand some of the techniques we use in our patterns. You'll find them here!

JAVASLAT A SZAPORÍTÁSHOZ:
Minden szaporítást a színén készítünk.
A szaporítást a jelölő mellett egy ráhajtással készítjük.
A következő sorban ezt a ráhajtást csavartan kössük le (úgy, hogy a szem „lábai" keresztezzék egymást), így nem keletkezik lyuk.

JAVASLAT A FOGYASZTÁSHOZ:
Minden szaporítást a színe oldal felől készítünk.
A jelölővel jelölt szem mindkét oldalán fogyasszunk.
Az elsőt a jelölt szem előtt kezdjük.
Csúsztassunk 1 szemet segédtűre, tegyük a munka mögé, emeljünk át egy szemet (= jelölt szem), simán kössük össze a következő szemet és a segédtűre tett szemet, majd a leemelt szemet az összekötött szemeken húzzuk át.
--------------------------------------------------

SAPKA
Oda-vissza kötjük a kötőtűn.
A kezdéshez szedjük fel 117-123-129 (135-141) szemet (ebben benne van 1 szélszem mindkét oldalon) a 2,5 mm-es körkötőtűre az Alpaca fonalból.
Kössünk sima szemekkel 8 sort (1. sor = színe)
Tegyünk 7 jelölőt a darabba a színe oldal felől a következő módon:
1. jelölő a 2. szembe,
2. jelölő a 25.-26.-27. (28.-29.) szembe 
3. jelölő a 48.-50.-52. (54.-56.) szembe 
4. jelölő az 59.-62.-65. (68.-71.) szembe 
5. jelölő a 70.-74.-78. (82.-86.) szembe, 
6. jelölő a 93.-98.-103. (108.-113.) szembe, és a
7. jelölőt az utolsó előtti szembe.
Folytassuk a kötést a harisnyakötéssel, és a darab mindkét szélén 1-1 lustakötéses szélszemmel, UGYANAKKOR, az 1. sorban kezdjük el a szaporításokat és fogyasztásokat (lásd a fenti tanácsokat a szaporításhoz és a fogyasztáshoz)minden második körben a következő módon:

Szaporítsunk 1 szemet az 1. jelölő után.
Fogyasszunk 1 szemet a 2. jelölővel jelölt szem mindkét oldalán.
Szaporítsunk 1 szemet a 3. jelölővel jelölt szem mindkét oldalán.
Fogyasszunk 1 szemet a 4. jelölővel jelölt szem mindkét oldalán.
Szaporítsunk 1 szemet az 5. jelölővel jelölt szem mindkét oldalán.
Fogyasszunk 1 szemet a 7. jelölővel jelölt szem mindkét oldalán.
Szaporítsunk 1 szemet az 7. jelölő előtt.
Folytassuk a szaporításokat és a fogyasztásokat a fenti módon a színén, minden 2. sorban összesen 6 alkalommal.
Ezután fogyasszunk a 2., 4. és 6. jelölő mindkét oldalán, amíg 15 szem marad a kötőtűnkön.
A darabunk körülbelül 15-15-16 (16-17) cm-es az alsó széltől, a 2. és 6. jelölő = fülvédő.
Következő sor (színe): 1 sima, 2 szemet simán összeköt, 9 sima, 2 szemet simán összeköt, 1 sima (= 13 szem)
Ismételjük meg a fogyasztást minden sorban mindkét oldalon (a fonákoldalról a szélszem előtt és után fordítottan kössük össze a szemeket) amíg 3 szem marad, láncoljuk le a szemeket, és húzzuk át a fonalat a szemeken.

ÖSSZEÁLLÍTÁS
Varrjuk össze a sapkát a háta közepén a szélszem mellett. A három teljes csík közül a középső a homlokra esik, elöl középen.

MEGKÖTŐK
A kezdéshez szedjünk fel 4 szemet a 2,5 mm-es kötőtűre, majd a következő módon haladjunk:
*1 sima, vegyük előre a fonalat, 1 szemet fordítottan leemelünk, tegyük a fonalat a munka mögé*. Ismételjük a *-* közötti részt még egyszer és minden sorban.
Az eredmény egy gömbölyű szalag lesz.
Amikor a megkötő 20-22-24 (26-28) cm-es, láncoljuk le a szemeket.
Varrjunk egy-egy megkötőt mindkét fülvédő alsó csúcsára.

Do you need some help? Itt olyan videókat talál, amik segíthetnek!

Ha további segítségre van szüksége a mintákkal kapcsolatban, kérjük keresse az üzletet, ahol a DROPS fonalat vásárolta. Ha DROPS fonalat vásárol, garantáltan segítséget kap, egy DROPS fonalakra és mintákra specialzálódott üzlettől.

Minden mintát alaposan átnézünk, de nem tudjuk teljesen kizárni az előforduló hibákat. Minden minta eredetileg norvég nyelven kerül megírásra, a norvég nyelvű mintákban mindig ellenőrizheti a méretek, számok, számítások helyességét.

Ha úgy érzi, hogy hibát talált a mintában, kérjük, írja megjegyzését vagy kérdését a Hozzászólások mezőbe. Ugrás a DROPS Baby 21-34 jelű eredeti mintához..