DROPS Baby / 21 / 34

Alladin by DROPS Design

DROPS Alpaca lõngast kootud beebi pixi müts

DROPSi disain: muster nr Z-085-by
Lõngagrupp A
----------------------------
MÜTS
Suurused: 1/3 - 6/9 - 12/18 kuune (2 - 3/4) aastane
Peaümbermõõdule: 40/42- 42/44- 44/46 (48/50- 50/52) cm

Lõng: Garnstudio DROPS ALPACA, 50 g / 167 m
värv nr 607m, looduslik helepruun:
50 g kõikidele suurustele

DROPSi PIKAD VARDAD: 2,5 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 26 s x 34 r parempidises koes = 10 x 10 cm
----------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (185) FAQ

100% alpaka
alates 3.65 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 3.65€. Loe edasi.
KASVATAMISE NIPP
Kõik kasvatamised tehakse töö paremal pool (PP). Kasvata 1 s enne ja pärast silmusemärkijaga (SM) silmust, tehes õhksilmuse. Järgmisel real koo õhksilmus keerdsilmusena, et ei tekiks auku.

KAHANDAMISE NIPP
Kõik kahandamised tehakse töö PP. Kahanda 1 s mõlemal pool SM-ga silmust.
Alusta 1 s enne märkijaga silmust, tõsta 1 s abivardale töö taha, tõsta 1 s kudumata (= SM-ga silmus), koo järgmine silmus pr kokku silmusega abivardalt, tõsta kudumata silmus üle kokkukootud silmuse.
--------------------------

MÜTS
Kootakse edasi-tagasi. Loo üles 117-123-129 (135-141) s (k.a 1 ääresilmus mõlemal küljel) 2,5 mm varrastele. Koo 4 ripsivalli (8 rida parempidi silmuseid) (1. rida = töö PP pool).
Paiguta töösse 7 silmusemärkijat (SM) töö PP pool järgmiselt:
1.SM teisele silmusele vardal.
2.SM 25.-26.-27. (28.-29.) silmusele,
3.SM 48.-50.-52. (54.-56.) silmusele,
4.SM 59.-62.-65. (68.-71.) silmusele,
5.SM 70.-74.-78. (82.-86.) silmusele,
6.SM 93.-98.-103. (108.-113.) silmusele ning 7.SM eelviimasele silmusele vardal.
Jätka parempidises koes, tehes 1 ääresilmuse mõlemal serval ripskoes - SAMAL AJAL alusta esimesel real kasvatamist ja kahandamist - loe kasvatamise ja kahandamise nippi - igal teisel real järgmiselt:
Kasvata 1 silmus pärast 1. silmusemärkijat.
Kahanda 1 s mõlemal pool 2. SM-i.
Kasvata 1 s mõlemal pool 3. SM-i.
Kahanda 1 s mõlemal pool 4. SM-i.
Kasvata 1 s mõlemal pool 5. SM-i.
Kahanda 1 s mõlemal pool 6. SM-i.
Kasvata 1 silmus enne 7. silmusemärkijat.
Jätka nii kasvatamist ja kahandamist igal teisel töö parempoolsel real kokku 6 korda.
Siis kahanda igal igal teisel real töö PP pool mõlemal pool 2., 4. ja 6. SM-i kuni vardale jääb 15 s.
Töö pikkus on u. 15-15-16 (16-17) cm alumisest nurgast 2. või 6. SM juures = kõrvaklapp.
Järgmine rida, töö PP: koo 1 pr, 2 pr kokku, 9 pr, 2 pr kokku, 1 pr = 13 s. Korda kahandamist mõlemal serval igal real (töö PH pool koo 2 ph kokku enne ja pärast ääresilmust), kuni jääb alles 3 s, koo silmused maha ja tõmba lõng läbi silmuste.

ÜHENDAMINE
Õmble müts kokku tagant ääresilmuse kõrvalt.
Keskmine nurkadest algusreal läheb otsaette.

PAELAD
Loo üles 4 s sukavarrastele. Koo järgmiselt: * 1 parempidi silmus, hoia lõng töö ette, tõsta 1 s pahempidi kudumata, hoia lõng töö taha *, lükka silmused varda teise otsa ilma tööd pööramata, korda * kuni * igal real.
Tekib ümar pael.
Koo silmused maha, kui nöör on u 20-22-24 (26-28) cm pikkune.
Koo veel 1 pael.
Õmble paelad kõrvaklappide otstesse mõlemal küljel.

Ulla Eklund 08.07.2019 - 21:15:

Hej! Jag stickar babymössa Alladin. Vid mina ökningar med omslag blir det små hål, trots att jag tycker jag följer beskrivningen. Tar omslaget bakifrån garnet och runt stickan på rätan och stickar sedan i den bakre maskbågen på avvigvarvet. Ser verkligen inte snyggt ut. Hur kan jag göra? Tack på förhand, Ulla

DROPS Design 09.07.2019 kl. 10:53:

Hej Ulla, har du set videoen hvordan vi gør?

How to increase and decrease on a baby hat from Garnstudio Drops design on Vimeo.

Agata 12.06.2019 - 08:30:

Czemu drukuje się jedynie pierwsza strona wzoru?(wszystkie parametry drukarki ustawione są prawidłowo)

DROPS Design 12.06.2019 kl. 16:39:

Witaj Agato. Musisz kliknąć na ikonkę drukarki z napisem WZÓR (tuż nad opisem wzoru). Następnie DRUKUJ WZÓR w prawym górnym rogu okna, które się pojawi i jest cały wzór do wydruku. Jeśli nie zadziała, po prostu zaznacz opis, skopiuj do worda i wtedy drukuj. Powodzenia!

Elli 29.05.2019 - 15:29:

Ich habe die Mütze nun schon 2x getrickt. Mit original Garn und Nadelnstärke. Maschenprobe stimmt auch. Aber sie wird immer viiiieeeel zu klein! Sogar mit 159M Anschlag ist sie noch zu klein bei einem Kopfumfang von ca 44cm. Was mache ich falsch????

DROPS Design 29.05.2019 kl. 15:39:

Liebe Elli, es ist so etwas schwierig zu sagen, was falsch ist, am besten nehmen Sie Kontakt mit Ihrem DROPS Laden auf, gerne können Sie auch ihnen ein Foto per E-Mail schicken, damit Sie auch sehen, wie Sie die Mütze stricken. Viel Spaß beim stricken!

Ayeneso 24.04.2019 - 22:43:

Hola! Tengo una duda sobre el patrón. Una vez que se hacen los aumentos y disminuciones 6 veces hay que empezar con las disminuciones en el 2,4y 6 marcapuntos. Según pone en el patrón pone que se han de hacer disminuciones hasta que resten 15 puntos en la aguja, no sé si se refiere a que tienen que quedar 15 puntos tras haber hecho las disminuciones o que hay que disminuir 15 puntos. El patrón me parece chulísimo! Espero vuestra respuesta. Gracias!!!!

Leyla 02.04.2019 - 11:53:

Ja genau, 16cm ist die richtige Länge, aber ich habe noch 33 Maschen auf der Nadel und zwischen den 3 Markierungen nur noch jeweils eine Masche übrig... Ich habe jetzt einfach anders abgenommen, sodass ich auf die 15 Maschen gekommen bin. So gehen allerdings die schönen Abnahmestränge nicht ganz bis nach oben in die Spitze.. Ich hoffe, es sieht am Ende trotzdem gut aus...

DROPS Design 02.04.2019 kl. 12:45:

Liebe Leyla, dann stimmt sicher etwas mit den Abnahmen nicht: Reihe 1 bis 11 bleibt die Maschenanzahl dieselbe, aber dann stricken Sie die Abnahmen in jede 2. Reihe von Reihe 13 bis Reihe 51 = 20 Reihe mit Abnahmen (135 - 20x6 Abnahme = 15). Viel Spaß beim stricken!

Leyla 02.04.2019 - 09:55:

Die Maschenprobe stimmte eigentlich, aber evtl habe ich im Verlauf etwas lockerer gestrickt. Das Problem ist aber eigentlich eher, dass ich mir nicht sicher bin wie ich weiter abnehmen soll.

DROPS Design 02.04.2019 kl. 10:53:

Liebe Leyla, ich habe gerade die Reihenanzahl gezählt und es ist richtig in Größe 2 Jahre: 8 Reihen Krausrechts + Reihe 1 bis 11 (Ab- und Zunahme) + Reihe 13 bis 51 (Abnahmen x 20 Reihe x 6 Abnahmen) = 15 M übrig und 51 cm sind 15 cm + die Krausrippen = ca 16 cm. Viel Spaß beim stricken!

Leyla 01.04.2019 - 17:04:

Entschuldigung, ich sehe grade Ich habe in meiner ersten Frage versehentlich 2cm statt 16 cm getippt, das ist natürlich Blödsinn... Die Arbeit misst 16 cm.

Leyla 01.04.2019 - 17:02:

Wie gesagt, ich habe alles ganz genau nach Anleitung gestrickt, so wie sie es oben beschrieben haben. Jetzt habe ich aber zu viele Maschen (33) auf der Nadel und kann nicht mehr wie gewohnt abnehmen da zwischen den Markierungen nur noch je eine Masche übrig ist. Die Arbeit misst trotzdem schon 16 cm. Wie kann ich nun sinnvoll weiter abnehmen um die Arbeit zu beenden?

DROPS Design 02.04.2019 kl. 09:33:

Liebe Leyla, stimmt Ihre Maschenprobe? Haben Sie die 34 Reihen = 10 cm?

Leyla 01.04.2019 - 09:50:

Liebes Drops Team, ich stricke die Mütze für die Größe 2 Jahre und habe, denke ich, alles nach Anleitung gestrickt. Nun habe ich noch 33 Maschen auf der Nadel und, wie bei anderen schon beschrieben, nur noch jeweils eine Masche zwischen den drei Markierungen. Die Arbeit misst aber auch jetzt schon 2 cm an den Ohrenklappen... Wie gehe ich jetzt am besten vor?

DROPS Design 01.04.2019 kl. 15:25:

Liebe Leyla, am Anfang wird es 6 M zu- und 6 M abgenommen total 6 Mal, dann wird es nur abgenommen bis 15 M übrig sind = die Mütze misst dann 16 cm ab 2. und 6. Markierung. Haben Sie alle Zu- und Abnahme gearbeitet dann nur in jeder Hinreihe abgenommen?

Leyla 12.03.2019 - 21:04:

Hallo, eine Frage: Werden die Markierungen jeweils in die nächste Reihe übernommen und wenn ja, wie? Wenn nein, woher weiß ich wo ich in der nächsten Hin Reihe abnehmen muss?

DROPS Design 13.03.2019 kl. 08:05:

Liebe Leyla, ja die Markierungen sollen jeweils in die nächste Reihe übernommen werden, dh bis Ab- bzw Zunahmen fertig sind. Viel Spaß beim stricken!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Baby 21-34

Ootame kommentaare selle mustri kohta!

Kui soovid midagi küsida, siis kiiremaks vastuse saamiseks veendu, et valid õige kategooria alloleval formil. Vajaliku väljad *.

#dropsfan galerii

Mi

Anna, Sweden

Alladin IV

Helena, Czech Republic

Alladin III

Helena, Czech Republic

See more