DROPS / 99 / 13

Tenerife by DROPS Design

DROPS Gehaakte sjaal van ”Cotton Viscose”.

Afmetingen: ca 220 cm breed x 80 cm hoog
Materialen: DROPS Cotton Viscose van Garnstudio
400 gr nr. 05, rood

DROPS Haaknld 4mm – of de haaknld die u nodig heeft om 1 vierkantje van de volgende afmetingen te kunnen maken: 20 cm breed x 16 cm hoog.

(Ga verder naar het patroon...)

Trefwoorden:

pattern type: omslagdoek, technique: kantpatroon,

Motief: zie de teltekeningen M.1 en M.2. M.2 is een vergroting van 1 vierkantje in M.1.

Tips Meten: Gezien het gewicht van het garen, dient u alle metingen te verrichten terwijl u het werk omhoog houdt. Anders wordt de sjaal te lang.

Sjaal: Haak volgens de teltekening M.1. NB: Stk worden om de l-boogjes gehaakt. Meerder aan de zijkanten zoals beschreven totdat er 9 hele vierkanten in de breedte gehaakt zijn. De sjaal heeft dan een hoogte van ca 80 cm en een breedte van ca 220 cm.

Telpatroon

= l (losse)
= v (vaste)
= stk (stokje)
= driedubbel stk

Denkt u een fout te hebben gevonden in het patroon? Laat dan een opmerking of vraag achter in ons Opmerkingen gedeelte bovenaan het patroon. Ga naar het origineel patroon DROPS 99-13.