Evening Glow by DROPS Design

Kötött pulóver DROPS Sky fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük raglán szabással, lustakötéssel és csipkemintával. Méret: XS - XXXL.

  • Evening Glow / DROPS 212-1 - Kötött pulóver DROPS Sky fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük raglán szabással, lustakötéssel és csipkemintával. Méret: XS - XXXL.
  • Evening Glow / DROPS 212-1 - Kötött pulóver DROPS Sky fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük raglán szabással, lustakötéssel és csipkemintával. Méret: XS - XXXL.
  • Evening Glow / DROPS 212-1 - Kötött pulóver DROPS Sky fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük raglán szabással, lustakötéssel és csipkemintával. Méret: XS - XXXL.
  • Evening Glow / DROPS 212-1 - Kötött pulóver DROPS Sky fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük raglán szabással, lustakötéssel és csipkemintával. Méret: XS - XXXL.
DROPS design: Sk-076 jelű minta
B fonalcsoport
----------------------------------------------------------

MÉRET
XS - S - M - L - XL - XXL

ALAPANYAGOK:
DROPS SKY fonal a Garnstudiótól (a B fonalcsoporthoz tartozik)
250-300-300-350-350-400 gramm a 19 sz. téglavörös színből

A KÖTÉSPRÓBA:
21 szem egymás mellett és 28 sor egymás fölött a harisnyakötéssel = kb 10 x 10 cm.

KÖTŐTŰK:
DROPS kéthegyű kötőtű: 4 mm vastag.
DROPS körkötőtű: 4 mm vastag. 40 és 60 vagy 80 cm hosszú a harisnyakötéshez.
DROPS kéthegyű kötőtű: 3 mm vastag.
DROPS körkötőtű: 3 mm vastag. 40 és 80 cm hosszú a bordásmintához.
Ne feledkezzünk meg arról, hogy a megadott tűméret csak ajánlás. Készítsünk kötéspróbát! Ha a 10 cm-n túl sok szemünk van, váltsunk nagyobb kötőtűre. Ha a 10 cm-n túl kevés szemünk van, váltsunk kisebb kötőtűre.

-------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------

74% Alpaka, 18% Poliamid, 8% Gyapjú
minimum 1960.00 Ft /50g
DROPS Sky uni colour DROPS Sky uni colour 1960.00 Ft /50g
Nordfonal.hu
Rendelés
DROPS Sky mix DROPS Sky mix 1960.00 Ft /50g
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 9800Ft. Olvasson tovább.

Mintaleírás

----------------------------------------------------------

TANÁCSOK A MINTA ELKÉSZÍTÉSÉHEZ:

----------------------------------------------------------

TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ / SZAPORÍTÁSHOZ (egyenletesen elosztva elhelyezett szaporításokhoz):
Úgy számoljuk ki, hogy az egyenletesen elosztott fogyasztásokhoz / szaporításokhoz hol kell a sorban szemeket összekötnünk, vagy szaporítanunk, hogy vesszük a kötőtűn lévő szemek számát (vagyis ebben a példában 92 szemet), és a szemek számát elosztjuk azzal a számmal, ahány szemet kell fogyasztanunk vagy szaporítanunk (ebben a példában 4) = 23.
Ebben a példában tehát, 1 rh-t készítve szaporítunk, minden 23. szem után. A következő körben a ráhajtást csavartan kötjük, hogy ne keletkezzen lyuk.
Fogyasztáskor, ebben a példában, minden 22. és 23. szemet kell összedolgoznunk.

MINTA:
Figyeljük meg az A.1 jelű diagramot (a raglán vonalakhoz), és az A.2 jelű diagramot (az ujja mintájához).

RAGLÁN:
A raglánvonal kialakításához a szemeket a testrészek és az ujjak közötti átmeneteknél, az A.1 jelű minta 10 szemének mindkét oldalán szaporítunk a következő módon (= 8 szemet szaporítottunk a körben).
1 szem szaporításához 1 ráhajtást (rh) készítünk. A következő sorban/körben a ráhajtást csavartan kötjük, hogy a helyükön ne keletkezzen lyuk. Ezután az új szemeket az eleje és a háta darabon harisnyakötéssel kötjük tovább, a két ujján az A.2 jelű mintával.

1-ES TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ (az oldalra vonatkozóan):
A jelölő mindkét oldalán a következő módon fogyasztunk 1 szemet: Kössünk, amíg 3 szemünk van a jelölő előtt, 2 szemet simán összekötünk, 2 sima (a jelölő a 2 szem közepén van), 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, a leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük (= 2 szemet fogyasztottunk).

2-ES TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ (az ujja alatt):
A jelölő mindkét oldalán a következő módon fogyasztunk 1 szemet: Kössünk amíg 3 szem marad a jelölő előtt, 2 szemet F összekötünk, 2 F (a jelölő a 2 szem közepénél van) 2 szemet csavart F kötünk össze (= 2 szemet fogyasztottunk).

TANÁCS A SZAPORÍTÁSHOZ (az oldalra vonatkozóan):
Kössünk amíg 1 szem marad a jelölő előtt, 1 rh, 2 sima (a jelölő a 2 szem közepénél van) 1 rh (= 2 szemet szaporítottunk). A következő sorban/körben a ráhajtást csavartan kötjük, hogy a helyükön ne keletkezzen lyuk. A szaporított szemeket harisnyakötéssel kötjük.

TANÁCS A LELÁNCOLÁSHOZ:
A leláncolás nem lesz túl szoros, ha 0,5 - 1 mm-el nagyobb tűt használunk hozzá. Ha a leláncolásunk még így is túl szoros, készítsünk 1 rh-t, kb minden 4. szem után, és ezeket S szemként láncoljuk le.

----------------------------------------------------------

A MINTALEÍRÁS ITT KEZDŐDIK:

----------------------------------------------------------

PULÓVER: RÖVID ÖSSZEFOGLALÓ
A nyakkivágás szélét, és a vállrészt körben kötjük, a háta közepénél kezdve, a körkötőtűn fentről lefelé haladva. Ezután szétválasztjuk a testrészek és az ujjak szemeit. A pulóver testét körben kötjük a körkötőtűn, fentről lefelé haladva, az oldalánál kezdve. A két ujját körben kötjük a kéthegyű kötőtűkészleten és / vagy rövid körkötőtűn fentről, a vállrésztől lefelé haladva.

A NYAKKIVÁGÁS SZEGÉLYE:
A kezdéshez szedjünk fel 92-96-100-106-110-114 szemet a 3 mm vastag körkötőtűre, a Sky fonalból. Kössünk 1 kört S szemekkel. Folytassuk a kötést bordás mintával körben (= 1 sima / 1 fordított szem) 3 cm-ig.
Amikor a bordás mintát elkészítettük, kössünk 1 kört sima szemekkel miközben, UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva szaporítsunk 4-8-8-6-2-6 szemet (OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A fogyasztások / szaporítások elhelyezésének kiszámításához) = 96-104-108-112-112 -120 szem marad a kötőtűn. Tegyünk 1 kötésjelölőt a sorban a középső szemhez (= az eleje közepe) A vállrészt ettől a jelölőtől mérjük.
Váltsunk a 4 mm vastag körkötőtűre, s szemekkel kötünk 1 kört (a rh-sokat csavartan kössük).
Ezután a vállrészt készítjük el, az alábbiakban elmagyarázott módon: NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL!

VÁLLRÉSZ:
Most tegyünk 4 jelölőt a darabba a következő módon (a szemeket nem kötjük le):
Számoljunk ki 14-16-17-18-18-20 szemet (= fél háta), tegyünk 1 jelölőt a következő szembe számoljunk ki 20 szemet (= az ujja), tegyünk 1 jelölőt a következő szembe. Számoljunk ki 28-32-34-36-36-40 szemet (= a z eleje), tegyünk 1 jelölőt a következő szembe, számoljunk ki 20 szemet, tegyünk 1 jelölőt a következő szembe. = 14-16-17-18-18-20 szem marad a kötőtűn az utolsó jelölő után a hátán

A köv körben kezdjük el a mintát az alábbi magyarázat szerint, UGYANAKKOR szaporítsunk a raglánvonal kialakításához - olvassuk el a fenti magyarázatot. Vagyis a következő körben így haladjunk:
Kössünk 9-11-12-13-13-15 szemet harisnyakötéssel (= a fél háta), szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössük az A.1 jelű mintát (= 10 szem, a jelölő az A.1 jelű minta szemeinek közepén van. Szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössük az A.2 jelű mintát (= 10 szem), szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössük az A.1 jelű mintát (= 10 szem, a jelölő az A.1 jelű minta szemeinek közepén van. Szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössünk 18-22-24-26-26-30 szemet harisnyakötéssel (= a fél eleje), szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössük az A.1 jelű mintát (= 10 szem, a jelölő az A.1 jelű minta szemeinek közepén van. Szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössük az A.2 jelű mintát (= 10 szem), szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössük az A.1 jelű mintát (= 10 szem, a jelölő az A.1 jelű minta szemeinek közepén van. Szaporítsunk 1 szemet a raglánvonal kialakításához.
Kössünk 9-11-12-13-13-15 szemet harisnyakötéssel (= a fél háta).

Folytassuk a mintával a fentiek szerint, és szaporítsunk a raglánvonal kialakításához, minden 2. körben összesen 23-25-29-33-37-40 alkalommal (az 1. szaporítással együtt - ezt a fentiekben magyaráztuk el). MEGJEGYZÉS: A szaporított szemeket az ujján a mintába illesztve kötjük, amíg egymás mellett 5-5-7-7-7-7 ismétlésünk lesz (figyeljük meg a csillagot a diagramon, ami 1 ismétlést jelöl) majd a köv szap szemet a SZO felől F szemként kötjük, és S szemként a FO felől a teljes méretig (az A.2 jelű minta az S méret minden szaporítását ábrázolja.
Miután minden szaporítást elkészítettünk a raglánvonal kialakításához, 280-304-340-376-408-440 szem marad a kötőtűn.
Folytassuk a korábbiaknak megfelelően, további szaporítás nélkül, amíg a darabunk 19-21-23-25-27-29 cm-es a kezdőszéltől az nyakába tett jelölőtől mérve.
Most osszuk szét a szemeket a testrész és az ujjak szemeire, vagyis az utolsó kört a következő módon készítsük el: Kössük le az első 40-44-49-54-60-66 szemet harisnyakötéssel (= fél háta). A következő 60-64-72-80-84-98 szemet tegyük szemtartóra / maradék fonalra (= ujja), szedjünk fel 8 új szemet (= az oldalán az ujja alatt) folytassuk a következő 80-88-98-108-120-132 szemmel (= eleje), csúsztassuk a következő 60-64-72-80-84-8 szemet szemtartóra / maradék fonalra (= ujja), szedjünk fel 8 új szemet az oldalán, az ujja alatt. Kössük le a maradék 40-44-49-54-60-66 szemet (= fél háta). Vágjuk el a fonalat. Ezután a testrészt és a két ujját külön- külön készítjük el.

TESTRÉSZ:
= 176-192-212-232-256-280 szem. Tegyünk jelölőt az ujja alatt újonnan felszedett szemek közepére, a test mindkét oldalán (= 88-96-106-116-128-140 szem a jelölők között). A munka haladtával a jelölőket is mozdítsuk felfelé, később az oldalak szaporításához használjuk majd őket.
Kössünk harisnyakötéssel körben. Amikor a darabunk 3 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk, mindkét jelölő mindkét oldalán fogyasszunk 1 szemet. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A FOGYASZTÁSHOZ! (= összesen 4 szemet fogyasztottunk). Ismételjük meg a fogyasztást a fentiek szerint 3 cm-ként még összesen 4 alkalommal = 160-176-196-216-240-264 szem marad.
Folytassuk, amíg a darabunk 16 cm-es lesz a szemek szétválasztásától, majd rögzítsük a szálat. A következő körben, mindkét jelölő mindkét oldalán szaporítsunk 1 szemet. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A SZAPORÍTÁSHOZ ! (= összesen 4 szemet szaporítottunk). Ismételjük meg a szaporítást a fentiek szerint minden 2½ cm-ként összesen 6 alkalommal = 184-200-220-240-264-288 szem marad a kötőtűn.
Kössünk tovább a mintával, amíg a testrész 33 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk (kb 3 cm marad a teljes méretig) próbáljuk fel a darabot, és ellenőrizzük a megfelelő méretet. Szükség esetén kössünk a kívánt méret eléréséig.
Váltsunk a 3 mm-es körkötőtűre/ kéthegyű kötőtűkészletre és kössünk 1 kört sima szemekkel (harisnyakötéssel), UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva a körben 36-40-44-48-52-58 szemet szaporítunk a körben OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A FOGYASZTÁSOK / SZAPORÍTÁSOK HELYÉNEK KISZÁMÍTÁSÁHOZ = 220-240-264-288-316-346 szemünk lesz a kötőtűn a körben.
Folytassuk a kötést bordás mintával körben (1 sima / 1 fordított szem) 3 cm-ig, majd láncoljuk el a szemeket, a sima szemeket simán, a fordított szemeket fordított szemekkel. A pulóver körül-belül 58-60-62-64-66-68 cm-es a vállrésztől lefelé mérve.

UJJAK:
Csúsztassuk vissza az egyik ujjához szemtartóra félretett 60-64-72-80-84-88 szemet az 4 mm-es kéthegyű kötőtűkészletre / rövidebb körkötőtűre. Szedjünk fel 1-1 új szemet az ujjak alatt felszedett 8 új szem mindegyikébe = 68-72-80-88-92-96 szem.
Tegyünk jelölőszálat az ujja alatt az újonnan felszedett 8 szem közepére A munka haladtával a jelölőket is mozdítsuk felfelé, később a fogyasztásokhoz használjuk majd őket az ujja alsó középvonalánál.
A kört a jelölőnél kezdjük, és folytassuk a mintával, körben haladva, az A.2 jelű mintával a ujja felső középvonalánál a középső 46-46-64-64-64-64 szemen, és a maradék 22-26-16-24-28-32 szemen F szemekkel.
Amikor a darabunk 2 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk, az ujja alsó középvonalánál fogyasszunk 2 szemet - OLVASSUK EL A FENTI 2.TANÁCSOT A FOGYASZTÁSHOZ! Ismételjük meg a fogyasztást a fentiek szerint 3-2-1½-1-½-½ cm-ként még összesen 5-6-8-10-12-13 alkalommal = 58-60-64-68-68-70 szem marad.
Kössünk tovább, amíg az ujja 17-15-14-12-11-9 cm hosszú lesz (3 cm marad a teljes méretig) próbáljuk fel a darabot, és ellenőrizzük a megfelelő méretet. Szükség esetén kössünk a kívánt méret eléréséig. MEGJEGYZÉS: a nagyobb méreteknél a szélesebb vállak és a hosszabb felső ívek miatt készítjük az ujját rövidebbre).
Kössünk 1 kört sima szemekkel miközben, UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva szaporítsunk 6-6-8-10-8-8 szemet (OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A fogyasztások / szaporítások elhelyezésének kiszámításához) = 52-54-56-58-60 -62 szem marad a kötőtűn.
Váltsunk a 3 mm vastag körkötőtűre. Kössünk bordás mintával = 1 sima / 1 fordított, kb 3 cm-t, majd, lazán láncoljuk le a szemeket a sima szemeket simán, a fordítottakat fordítottan. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A SZEMEK LELÁNCOLÁSÁHOZ! Készítsük el ugyanilyen módon a másik ujját.

Diagram

symbols = sima (S)
symbols = fordított (F)
symbols = 2 szem között készítsünk RH-t. A következő körben / sorban a ráhajtásokat simán, vagy fordítottan (nem csavartan) kössük le, így a helyükön lyuk keletkezik.
symbols = 2 szemet simán összekötünk
symbols = 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, a leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük.
symbols = Kössünk 1 szemet a köv szem alá öltve.
symbols = 1 ism szemei egymás mellett

Köszönjük, hogy a DROPS Design mintáját választotta! Sokat dolgozunk azért, hogy mintáink könnyen érthetőek és hibamentesek legyenek. Minden mintát Norvégból fordítunk, és a méreteket, számításokat mindig ellenőrizheti az eredeti mintán (DROPS 212-1) .

Megjegyzések / Kérdések (43)

country flag Catalina wrote:

Hola. Tengo una duda, después del último aumento para el raglán tenemos que tejer sin aumentos siguiendo A1 y A2, repetimos las últimas 4 hileras de A2? Gracias

29.04.2022 - 15:43

DROPS Design answered:

Hola Catalina, sí, repites las últimas 4 hileras, para que no se rompa el dibujo.

30.04.2022 kl. 21:47

country flag Aggi wrote:

Danke für Ihre schnelle Hilfe! Jetzt verstehe ich, wie ich es stricken muss. Eine abschließende Frage habe ich, wo finde ich die Angabe, dass ich im A2 Muster links VERSCHRÄNKT stricken muss? Vielen herzlichen Danke für dieses Muster und Ihre Hilfe!

10.03.2022 - 15:41

DROPS Design answered:

Liebe Aggi, unter RAGLANZUNAHMEN, es steht eben "rechts" verschränkt, aber Sie können die Zunahmen bei den Ärmeln auch wie im Diagram (entweder links oder rechts) bei der nächsten Runde stricken; oder zuerst immer rechts, dann entweder rechts oder links, je nach A.2. Viel Spaß beim stricken!

10.03.2022 kl. 18:24

country flag Aggi wrote:

Hallo, ich habe gleich direkt am Anfang von Runde 2. Probleme, trotz mehrere Versuche fehlen mit in Runde 2. nachdem ich 12 M und A1 gestrickt habe, soll ich nun mit A2 anfangen mit einer linken Masche. Diese Masche fehlt mir aber. Ich habe nur 1 rechte Masche, danach die 3 linken Maschen usw, wie im Muster in der Zeile da drunter. Wo kommen die zusätzlichen linken Maschen am Anfang von Runde 2 bei Muster A2 her? Hoffentlich können Sie mir helfen. Dankeschön

09.03.2022 - 21:01

DROPS Design answered:

Liebe Aggi, es sind nur 10 Maschen in A.1, nach der 1. Runde haben Sie 1 Masche beidseitig von A.1 (= Umschlag) zugenommen; diese Umschläge stricken Sie beim Vorder- und Rückenteil verschränkt rechtes; und bei den Ärmeln stricken Sie den Umschläge wie im A.2 gezeigt : 1 Umschlag nach A.1, am Anfang A.2 wird links verschränkt gestrickt und 1 Umschlag am Ende A.2 = vor dem nächsten A.1 wird links verschränkt gestrickt; Kann das Ihnen helfen?

10.03.2022 kl. 10:39

country flag Chloë Van Kuijck wrote:

Ik ben op het punt van herhaling in de breedte gekomen. Alleen als ik die herhaling doe, dan verspringt het patroon. Ik heb dus niet genoeg steken als ik het patroon volg. Waar kan dit aan liggen? Moet ik naast de meerderingen die staan bij de uitleg voor de raglan ook nog andere meerderingen doen zodat ik wel genoeg steken heb voor de herhaling in de breedte?

24.02.2022 - 18:29

DROPS Design answered:

Dag Chloë,

Je breit de gemeerderde steken gaandeweg mee in het patroon. In het telpatroon A.2 is te zien hoe je de steken breit. Zorg ervoor dat het patroon in de hoogte doorloopt. Dus steeds het samen breien en de omslagen etc. boven die van de vorige naalden doen. Je hoeft alleen de meerderingen van de raglan te doen, geen andere meerderingen.

26.02.2022 kl. 14:49

country flag Sarah wrote:

Hej drops. Jeg har problemer med ranglen udtagning efter A.1. Det som om mine omslag bliver løse og hullet, trods jeg strikker masken drejet. Og i mønster A.1 yderste maske hvor jeg skal strikke i masken under, bliver også meget løs. Skal man strikke ret på 2 pind af A.1 (som vist i mønster), eller strikkes vrang som vedlagte video? Mvh Sarah

02.01.2022 - 00:03

DROPS Design answered:

Hej Sarah, der vil altid blive et lille hul, men hvis du sørger for at strikket omslaget drejet og ret fast, så vil det blive mindre. God fornøjelse!

05.01.2022 kl. 08:46

country flag Louise wrote:

Hallo, ich bin gerade etwas verwirrt... ich stricke Größe L und soll 29x zunehmen, d.h., ich hätte dann 68 Maschen für die Ärmel. In der Aufteilung für den Rumpfteil steht aber, dass ich 72 Ärmel-Maschen stillegen soll - woher kommen die 4 zusätzlichen Maschen? Danke!

13.09.2021 - 14:57

DROPS Design answered:

Liebe Louise, die 2 letzten Maschen von A.1 nach Rückenteil/Vorderteil und die 2 ersten Maschen nach der Ärmel werden zu den Ärmeln gestrickt, dh beim 1/2 Rückenteil haben Sie 41 M + 8 M A.1 = 49 M, Ärmel = 2 M A.1 + 68 M + 2 M A.1; Vorderteil: 8 M A.1 + 82 M + 8 M A.1... Viel Spaß beim stricken!

14.09.2021 kl. 07:38

country flag Emma Speedtsberg wrote:

Kære Drops Mange tak for de fine opskrifter. Jeg har et generelt spørgsmål; hovedparten af jeres opskrifter har størrelse small som den mindste størrelse..jeg har ikke så megen strikkeerfaring endnu, men ønsker at strikke denne trøje så den passer en lille størrelse x-small. Er der nogle generelle råd til hvordan man gør en opskrift "mindre"? Hilsen Emma.

25.03.2021 - 08:24

DROPS Design answered:

Hej Emma, Du finder målene i måleskitsen nederst i opskriften. Strikkefastheden på denne opskrift er 21 masker på 10 cm. Det vil sige hvis du vil have den 10 cm mindre i omkreds så trækker du 21 masker (eller 10 masker for 5 cm) fra det mindste antal masker i opskriften. Læs mere om strikkefasthed nederst i opskriften under FAQ. God fornøjelse!

25.03.2021 kl. 08:55

country flag Mette wrote:

Når jeg laver runde 2 af mønstret i bærestykket, skal den raglan udtagning efter den første gang A1 så strikkes som vrang (som der står i A2) eller som drejet vrang eller som drejet ret? Da den jo er en del af ærmestykket.

15.03.2021 - 11:20

DROPS Design answered:

Hej Mette, de nye masker strikkes drejet og de strikkes i glatstrik mod for og bagstykket og i A.2 mod ærmerne. God fornøjelse!

19.03.2021 kl. 14:02

country flag Mette wrote:

Hej :) Jeg har et spørgsmål til A1 mønstret. De 4 linjer der er, skal alle 4 linjer bruges i hver runde eller er det første/nederste linje i 1 omgang, anden linje i anden omgang, tredje linje i tredje omgang og fjerde linje i fjerde omgang, og så starter man forfra? Det kan jeg ikke helt læse mig til fra opskriften.

14.03.2021 - 14:10

DROPS Design answered:

Hei Mette. Du strikker 1. rad på 1. omgang, 2.rad på 2. omgang, 3. rad på 3. omgang, 4.rad på 4. omgang, så gjentar du A.1 i høyden. 1. rad på 5. omgang, 2. rad på 6. omgang osv. mvh DROPS design

22.03.2021 kl. 12:05

country flag Mette wrote:

Jeg er allerede er oppe i pind 5, og min strikkeprøve hedder 23*30, i stedet for 21*28. Bliver selve strukturen for løs/gennemsigtig hvis jeg går op i pind 5.5? Eller er der andre måder at hjælpe det på? Jeg bruger Drops Sky som anbefalet i opskriften.

11.03.2021 - 08:37

DROPS Design answered:

Hej Mette, DROPS Sky er superflot med 21 masker på 10 cm og den kan også med fordel strikkes endnu løsere. Det lyder til at du strikker meget stramt :)

11.03.2021 kl. 11:01

Post a comment to pattern DROPS 212-1

Evening Glow

Marta, Poland

Evening Glow

Yarnophilics, New Zealand

Evening Glow

Lisa, Greece