DROPS Baby / 31 / 10

Little Miss Ribbons by DROPS Design

Kötött body babáknak, lustakötéssel. Egy darabban készítjük. Koraszülött - 4 évesekre való méretekben A darabot DROPS Baby Merino fonalból készítjük.

Tagek: kezeslábas,

DROPS design: bm-079-by jelű minta
A fonalcsoport
----------------------------------------------------------

TESTRÉSZ:
Méretek: (koraszülött) 0/1 - 1/3 - 6/9 - 12/18 hónap -(2-3/4) éveseknek
A méretek centiméterben:
(40/44) 48/52 - 56/62 - 68/74 - 80/86 (92 - 98/104)
Alapanyagok:
DROPS BABY MERINO fonal a Garnstudiótól (az A fonalcsoporthoz tartozik)
(100) 100-100-100-100 (150-150) gramm a 04 sz. sárga színből

A darabot elkészíthetjük még:
"Az A fonalcsoportból választható más fonalakból"

DROPS KÖTŐTŰ, 2,5 mm vastag, vagy olyan méret, amellyel 24 szem és 48 sor = 10 cm széles és 10 cm magas próbadarabot tudunk készíteni lustakötéssel.

DROPS GYÖNGYHÁZGOMB Ívelt, fehér 521-es számú (10) 12-12-12-14 (14-16) darab.
----------------------------------------------------------

Elkészítette ezt, vagy egy másik mintánkat? Zegyen #dropsdesign taget a képekre a szoliális médiában, hogy mi is láthassuk.

Másik fonalat szeretne használni? Próbálja ki a fonal-átváltónkat!
Megjegyzések (4)

100% gyapjú
minimum 1121.00 Ft /50g
DROPS Baby Merino uni colour DROPS Baby Merino uni colour 1121.00 Ft /50g
nordfonal.hu
Rendelés
DROPS Baby Merino mix DROPS Baby Merino mix 1121.00 Ft /50g
nordfonal.hu
Rendelés
Kötőtűk & Horgolótűk
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 2242Ft. Olvasson tovább.
----------------------------------------------------------

TANÁCS A SZAPORÍTÁSHOZ:
Minden szaporítást a színe oldal felől készítünk. Szaporítsunk a 3 lustakötéses szem mellett, a darab mindkét oldalán.
1 szem szaporításához 1 rh-t készítünk, a következő sorban ezeket a ráhajtásokat csavartan kötjük le, így nem keletkeznek lyukak.

TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ
Minden fogyasztást a színe oldal felől készítünk.
A 3 lustakötéses szem előtt a következő módon készítjük a fogyasztásokat: 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, majd a leemelt szemet a lekötött szemen áthúzzuk ( = 1 szemet fogyasztottunk).
A 3 lustakötéses szem után a következő módon készítjük a fogyasztásokat: 2 szemet simán összekötünk (= 1 szemet fogyasztottunk).

GOMBLYUKAK:
A gomblyukakat az elején készítjük el. 1 gomblyuk = simán kössük össze a 3. és a 4. szemet a szélétől számolva, majd készítsünk egy ráhajtást. A következő sorban/körben a ráhajtást simán, kötjük, (nem csavartan, a helyén lyuk keletkezik).
A gomblyukakat akkor készítjük el, amikor a darabunk összesen kb:
<0, koraszülött méretben: 3, 9 és 15 cm
0 / 1 hónaposokra való méretben: 3, 8, 13 és 18 cm.
Az 1 / 3 hónaposokra való méretben 3, 9, 15 és 21 cm.
A 6 / 9 hónaposokra való méretben 4, 10, 16 és 22 cm.
A 12 / 18 hónaposokra való méretben 4, 2, 9, 14, 19 és 24 cm.
A 2 évesekre való méretben: 3, 9, 15, 21 és 27 cm.
A 3 / 4 évesekre való méretben: 4, 9, 14, 19, 24 és 30 cm.
----------------------------------------------------------

TESTRÉSZ:
A darabot oda-vissza haladva készítjük. Először az elejét készítjük el, fentről lefelé haladva a lábak közti betét részig, majd a hátát kötjük, lentről felfelé haladva végül a két vállpántot kötjük meg. Ezt a body-t egy darabban kötjük.

ELEJE:
A kezdéshez szedjünk fel (28) 34-38-44-48 (52-58) szemet a 3 mm vastag körkötőtűre, a Baby Merino fonalból. Kössünk 3 sort S szemekkel, 1 sort F szemekkel a FO felől, majd a következő módon készítsünk lyuksort: 1 sima, * 2 szemet S összekötünk, 1 rh. * Ismételjük a *-* közötti részt, amíg 1 szem marad a sorban. 1 sima. Kössünk F szemekkel a FO sorban, minden szemen. A rh-sokat F kötjük le (nem csavartan), a helyükön lyuk keletkezik. Ezután folytassuk LUSTAKÖTÉSSEL - olvassuk el a fenti magyarázatot- a teljes méretig. NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL!
Amikor a darabunk 33-4-5 (3-3) cm-es, készítsünk gomblyukakat a a darab két oldalán - olvassuk el a fenti magyarázatot a gomblyukak elkészítéséhez!
Amikor a darabunk (15) 19-22-23-25 (28-31) cm-es, fogyasszunk az lábak közti betét kialakításához a következő módon - olvassuk el a fenti tanácsot a fogyasztáshoz! Fogyasszunk 1-1 szemet a darab mindkét oldalán, a 3 lustakötéses szemeken belül (= összesen 2 szemet fogyasztottunk). Ismételjük meg a fogyasztást, minden 4. sorban, összesen (5) 4-5-4-6 (6-5) alkalommal, majd minden 2. sorban, összesen (2) 6-7-11-10 (12-16) alkalommal. = (14) 14-14-14-16 (16-16) szem. A darabunk kb (20) 25-29-31-34 (38-42) cm-es. Most tegyünk 1 jelölőt a darabba. Az eleje darab elkészült! A DARABOT EZENTÚL ETTŐL A PONTTÓL MÉRJÜK!

HÁTA:
A szaporításokat a következő módon készítjük - olvassuk el a fenti magyarázatot a szaporításokról.: Szaporítsunk 1 szemet a 3 lustakötéses szélszem mellett, a darab mindkét oldalán (= 2 szemet szaporítottunk), minden 2. sorban összesen (12) 15-17-20-21 (23-26) alkalommal = (38) 44-48-54-58 (62-68) szem. A darabunk körülbelül (5) 6-7-8-9 (10-11) cm-es a jelölőtől mérve. Ezután szedjünk fel a következő 2 sor végén 11 szemet a karöltő kialakításához = (60) 66-70-76-80 (84-90) szem. Amikor a darabunk (19) 24-28-30-33 (37-41) cm-es, a következő 2 sor elején láncoljunk le 16 szemet (vagyis a darab mindkét oldalán láncolunk le szemeket) = (28) 34-38-44-48 (52-58) szem.
Amikor a darabunk (4) 4-5-6-7 (7-8) cm-es attól a pontól mérve, ahol szemeket láncoltunk le a karöltő kialakításához (= (23) 28-33-36-40 (44-49) cm-es a jelölőtől mérve) kössük az első (6) 9-11-12-14 (16-19) szemet (az 1. pánt), majd csúsztassuk ezeket a szemeket egy szemtartóra. Láncoljuk le a következő (16) 16-16-20-20 (20-20) szemet a nyakkivágás kialakításához, majd kössük le az utolsó (6) 9-11-12-14 (16-19) szemet (= 1 pánt). Folytassuk lustakötéssel a (6) 9-11-12-14 (16-19) szemen, amíg a darabunk (31) 36-42-46-51 (55-61) cm-es a jelölőtől (a pánt kb (8) 8-9-10-11 (11-12) cm-es.) Láncoljuk le a szemeket Készítsük el ugyanilyen módon a másik vállrészt.

ÖSSZEÁLLÍTÁS:
Varrjunk 2 gombot mindkét vállpántra, a gombokat a darab felső szélére kötött lyuksorba gomboljuk be az elején. Varrjuk fel a gombokat a szélső 6 szem közepére a darab mindkét oldalán (= a pántokra).

A sapka leírását keressük a DROPD 31-11 számú mintában.
A zokni leírását keressük a DROPD 31-12 számú mintában.
----------------------------------------------------------

Diagram

= a kötés iránya

Carolin 13.08.2018 - 15:14:

Hallo, ich habe eine Frage zu dem Rückenteil. Wenn ich die 20 Reihen Zunahmen gemacht habe, dann habe ich 54 Maschen. Ich verstehe leider nicht, wie ich dann mit 22 Zunahmen auf 76 Maschen komme. Vielen Dank für die Antwort!

DROPS Design 13.08.2018 kl. 15:49:

Liebe Carolin, wenn Sie 54 M haben, schlagen Sie 11 M am Ende der nächsten Hinreihe = 54+11= 65 M, wenden und der nächste Rückreihe stricken und 11 M am Ende dieser Reihe anschlagen = 65+11= 76 M - deutsche Anleitung wird angepasst. Viel Spaß beim stricken!

Housmans 03.08.2018 - 20:52:

Goedenavond, ik snap niet helemaal hoe ik de minderingen moet doen. Kunt u dit wat beter uitleggen? Wanneer moet ik minderen, moet ik minderen tussen de 3 zij-ribbelsteken? Of alleen aan de zijkant? Wat betekend "in totaal...in de 4e en 2e naald" hoeveel naalden moet ik doen tot er genoeg geminderd is etc. Alvast bedankt voor uw reeds genomen moeite. Mvg

DROPS Design 06.08.2018 kl. 10:02:

Dag Housmans, Je mindert naast de 3 steken in ribbelsteek, zodat deze 3 steken in tact blijven. Aan het begin van de naald brei je eerst 3 steken in ribbelsteek, dan 2 steken samen. Aan het eind van de naald brei je tot er 5 steken over zijn, haal dan 1 steek recht af, brei 1 steek recht en haal de afgehaalde steek over de gebreide steek, brei tot slot de 3 steken in ribbelsteek. Deze minderingen doe je eerst elke 4e naald (5) 4-5-4-6 (6-5) keer. Daarna doe je deze minderingen elke 2e naald (2) 6-7-11-10 (12-16) keer. Dus je mindert eerst een aantal keren (afhankelijk van je maat) op de 4e naald aan beide kanten. Daarna minder je een aantal keren op iedere 2e naald.

Vlasta Bambasová 24.07.2018 - 18:40:

Jsem nadšená z těchto stránek a předpisů na pletení,háčkování.Všechno pěkně dopodrobna popsané.Děkuji

Mary Smith 01.05.2018 - 18:41:

I knitted this in. Cotton and it has stretched being garter stitch. Any ideas how to resolve this?

Post a comment to pattern DROPS Baby 31-10