DROPS / 222 / 32

Swing by Spring Top by DROPS Design

Kötött Drops pulóver DROPS Belle fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, kerek vállrésszel, csipke és levélmintával, valamit buborék ujjakkal Méret: S -XXXL

  • Swing by Spring Top / DROPS 222-32 - Kötött Drops pulóver DROPS Belle fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, kerek vállrésszel, csipke és levélmintával, valamit buborék ujjakkal Méret: S -XXXL
  • Swing by Spring Top / DROPS 222-32 - Kötött Drops pulóver DROPS Belle fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, kerek vállrésszel, csipke és levélmintával, valamit buborék ujjakkal Méret: S -XXXL
  • Swing by Spring Top / DROPS 222-32 - Kötött Drops pulóver DROPS Belle fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, kerek vállrésszel, csipke és levélmintával, valamit buborék ujjakkal Méret: S -XXXL
  • Swing by Spring Top / DROPS 222-32 - Kötött Drops pulóver DROPS Belle fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, kerek vállrésszel, csipke és levélmintával, valamit buborék ujjakkal Méret: S -XXXL
  • Swing by Spring Top / DROPS 222-32 - Kötött Drops pulóver DROPS Belle fonalból. A darabot fentről lefelé irányban készítjük, kerek vállrésszel, csipke és levélmintával, valamit buborék ujjakkal Méret: S -XXXL
DROPS design: vs-078 jelű minta
B fonalcsoport
----------------------------------------------------------

DROPS BELLE fonal a Garnstudiótól (a B fonalcsoporthoz tartozik)
250-300-300-350-350-400 gramm a 02 sz. törtfehér színből

A KÖTÉSPRÓBA:
21 szem egymás mellett és 28 sor egymás fölött a harisnyakötéssel = kb 10 x 10 cm.

KÖTŐTŰK:
DROPS kéthegyű kötőtű: 4 mm vastag.
DROPS körkötőtű: 4 mm vastag. 40 és 60 vagy 80 cm hosszú a harisnyakötéshez.
DROPS kéthegyű kötőtű: 3 mm vastag.
DROPS körkötőtű: 3 mm vastag. 40 és 80 cm hosszú a szegélyekhez
Ne feledkezzünk meg arról, hogy a megadott tűméret csak ajánlás. Készítsünk kötéspróbát! Ha a 10 cm-n túl sok szemünk van, váltsunk nagyobb kötőtűre. Ha a 10 cm-n túl kevés szemünk van, váltsunk kisebb kötőtűre.

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

50% pamut, 33% viszkóz, 14% len
minimum 781.00 Ft /50g
DROPS Belle uni colour DROPS Belle uni colour 781.00 Ft /50g
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 3905Ft. Olvasson tovább.

Mintaleírás

----------------------------------------------------------

TANÁCSOK A MINTA ELKÉSZÍTÉSÉHEZ:

----------------------------------------------------------

MINTA:
Lásd az A.1 és A.2 jelű ábrát Válasszuk a megfelelő méretű a diagramot.

TANÁCS A FOGYASZTÁSHOZ (az oldalra vonatkozóan):
A jelölő mindkét oldalán a következő módon fogyasztunk 1 szemet: 3 szemmel a jelölő előtt kezdünk, 2 szemet simán összekötünk, 2 sima (a jelölő a 4 szem közepén van), 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, a leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük.

TANÁCS A LELÁNCOLÁSHOZ:
A leláncolás nem lesz túl szoros, ha 0,5 - 1 mm-el nagyobb tűt használunk hozzá. Ha a leláncolásunk még így is túl szoros, készítsünk 1 rh-t, kb minden 4. szem után, és ezeket S szemként láncoljuk le.

----------------------------------------------------------

A MINTALEÍRÁS ITT KEZDŐDIK:

----------------------------------------------------------

PULÓVER: RÖVID ÖSSZEFOGLALÓ
A nyakkivágás szélét, és a vállrészt körben kötjük, a háta közepénél kezdve, a körkötőtűn fentről lefelé haladva. Ezután szétválasztjuk a testrész és az ujjak szemeit. A pulóver testét körben kötjük a körkötőtűn, fentről lefelé haladva: A két ujját körben kötjük a kéthegyű kötőtűkészleten és / vagy rövid körkötőtűn fentről, a vállrésztől lefelé haladva.

A NYAKKIVÁGÁS SZEGÉLYE:
A kezdéshez szedjünk fel 100-100-104-108-112-120 szemet az 3 mm-es körkötőtűre, a Belle fonalból. Kössünk 1 kört S szemekkel.
Kössük a bordás mintát = 1 sima / 1 fordított. Amikor a bord minta 2- 2-3-3-3-3 cm-es váltsunk a 4 mm vastag körkötőtűre.
Tegyünk 1 jelölőt a kör elejére (= kb a háta közepe), a vállrészt ettől a jelölőtől mérjük!

VÁLLRÉSZ:
Ezután kössük a mintát körben az A.1 jelű diagram szerint = 25-25-26-27-28-30 ismétlés a 4 szemes mintaegységből.
Amikor az A.1 jelű diagram mintájának minden sorát megkötöttük egyszer 200-200-208-216-280-300 szemünk van a kötőtűn. A darabunk most kb 4-4-4-4-6-6 cm-es a jelölőtől mérve.
Ezután kössük a mintát körben az A.2 jelű diagram szerint = 25-25-26-27-28-30 ismétlés a 8-8-8-8-10-10 szemes mintaegységből. NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL!
Amikor az A.2 jelű diagram mintájának minden sorát megkötöttük egyszer 275-300-312-351-392-420 szemünk lesz a kötőtűn. A darabunk kb 14-14-14-17-19-19 cm-es a jelölőtől mérve (vagyis kb 16-16-17-20-22-22 cm-es a kezdőszéltől.
Ezután folytassuk a kötést harisnyakötéssel, amíg a darabunk 18-20-21-23-25-27 cm-es lesz a jelölőtől mérve. Most válasszuk szét a testrészek és az ujjak szemeit. A következő körben így haladjunk:
Kössük le az első 38-42-44-50-58-63 szemet (= a fél háta). A következő 62-66-68-76-80-84 szemet tegyük szemtartóra / maradék fonalra (= a jobb ujja), szedjünk fel 8-8-12-12-12-12 új szemet (= az oldalán az ujja alatt) folytassuk a következő 75-84-88-99-116-126 szemmel (= eleje), csúsztassuk a következő 62-66-68-76-80-84 szemet szemtartóra / maradék fonalra (= a jobb ujja), szedjünk fel 8-8-12-12-12-12 új szemet az oldalán, az ujja alatt. Kössük le a maradék 38-42-44-50-58-63 szemet a korábbiaknak megfelelően (= fél háta). Ezután a testrészt és a két ujját külön- külön készítjük el. A DARABOT EZUTÁN ETTŐL A PONTTÓL MÉRJÜK!

TESTRÉSZ:
= 167-184-200-223-256-276 szem. Tegyünk jelölőszálat az ujja alsó középvonalához, az újonnan felszedett 8-8-12-12-12-12 szem közepére (= a testrész 2 oldala). Most 83 -92-100-111-128-138 szem van a darab elejéhez, és 84-92-100-112-128-138 szemünk lesz a darab hátához.
A munka haladtával a jelölőket is mozdítsuk felfelé, később az oldalak szaporításához használjuk majd őket.
Kössünk harisnyakötéssel körben.
Amikor a darabunk 3 cm-es attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk, mindkét jelölő mindkét oldalán fogyasszunk 1 szemet. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A FOGYASZTÁSHOZ! (= összesen 4 szemet fogyasztottunk). Ismételjük meg a fogyasztást a fentiek szerint 2 cm-ként még összesen 4-4-4-4-5-5 alkalommal = 151-168-184-207-236-256 szem marad.
Kössünk tovább, harisnyakötéssel körben haladva, amíg a darabunk 15-15-16-16-16-16 cm-es (vagy a kívánt hosszúságú - kb 2 cm marad a teljes méretig) lesz.
Kössünk 1 kört sima szemekkel miközben, UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva szaporítsunk 23-26-28-31-36-38 szemet = 174-194-212-238-272-294 szem marad a kötőtűn.
Váltsunk a 3 mm vastag körkötőtűre. Kössünk bordáskötéssel = 1 sima / 1 fordított, kb 2 cm-t, majd, lazán láncoljuk le a szemeket a sima szemeket simán, a fordítottakat fordítottan. -olvassuk el a fenti tanácsot a szemek leláncolásához.
A pulóver körül-belül 39-41-43-45-47-49 cm hosszú lesz a vállrésztől lefelé mérve.

UJJAK:
Csúsztassuk vissza az egyik ujjához szemtartóra félretett 62-66-68-76-80-84 szemet a 4 mm vastag kéthegyű kötőtűkészletre / rövidebb körkötőtűre. Szedjünk fel 1-1 új szemet az ujjak alatt felszedett 8-8-12-12-12-12 új szem mindegyikébe = 70-74-80-88-92-96 szemünk lesz a kötőtűn a körben. Kössünk tovább harisnyakötéssel körben, amíg az ujja 12-11-10-8-7-5 cm-es lesz attól a ponttól, ahol a szemeket szétválasztottuk (5 cm marad a teljes méretig) próbáljuk fel a darabot, és ellenőrizzük a megfelelő méretet. Szükség esetén kössünk a kívánt méret eléréséig. Kössünk 1 kört sima szemekkel miközben, UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva fogyasszunk 16-16-14-14-14-14 szemet = 54-58-66-74-78 -82 szem marad a kötőtűn.
Váltsunk a 3 mm vastag körkötőtűre. Kössünk bordás mintával = 1 sima / 1 fordított, kb 5 cm-t, majd, lazán láncoljuk le a szemeket a sima szemeket simán, a fordítottakat fordítottan. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A SZEMEK LELÁNCOLÁSÁHOZ!
Az ujja kb 17-16-15-13-12-10 cm-es a szemek szétválasztásától lefelé mérve. Készítsük el ugyanilyen módon a másik ujját.

Diagram

symbols = sima (S)
symbols = fordított (F)
symbols = Kössünk egy szembe 7-7-9-9-9-9 szemet a következő módon: Kössünk 1 S szemet, de ne engedjük le a baloldali kötőtűről, _1 rh, 1 S ugyanabba a szembe. Ism a *-* közötti részt összesen 3-3-4-4-4-4 alkalommal, és a lekötött szemet engedjük le a kötőtűről.
symbols = 1 rh-t készítünk 2 szem között. A rh-t csavartan kötjük a következő sorban / körben, a helyén nem kell lyuknak keletkeznie.
symbols = 2 szemet simán összekötünk
symbols = 1 szemet simán leemelünk, 1 sima, a leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük.
symbols = 2 szemet simán leemelünk, 1 sima, a 2 leemelt szemet a lekötött szemen átemeljük.
symbols = Kössünk egy szembe 3 szemet a következő módon: Kössünk 1 S szemet, de ne engedjük le a baloldali kötőtűről, _1 rh, 1 S ugyanabba a szembe és a lekötött szemet engedjük le a kötőtűről.

Köszönjük, hogy a DROPS Design mintáját választotta! Sokat dolgozunk azért, hogy mintáink könnyen érthetőek és hibamentesek legyenek. Minden mintát Norvégból fordítunk, és a méreteket, számításokat mindig ellenőrizheti az eredeti mintán (DROPS 222-32) .

Megjegyzések / Kérdések (59)

country flag Małogrzata 15.09.2021 - 20:38:

Chciałabym zrobić ten sweter w rozmiarze L, ale o długości 65 cm. Nie wiem, ale włóczki kupić. proszę o pomoc. Dziękuję

user icon DROPS Design 16.09.2021 kl. 10:17:

Witaj Gosiu, dół musi być szerszy więc będziesz potrzebować łącznie jakieś 450 g. Pozdrawiamy!

country flag Tove Hanssen 02.08.2021 - 17:18:

Ferdig med vrangborden, skiftet pinne til 4 Så står det:Strikk A1 rundt på omgangen(25 raportet a 4 masker, blir jo 5 med kastet som skal strikkes vridd på neste omgang, og da stemmer jo ikke maskeantallet??

user icon DROPS Design 03.08.2021 kl. 08:45:

Hei Tove, Neste omgang, som du sier, har kastene, men A.1 begynner med 4 masker x 25 = 100 masker, som er det du har etter vrangbord. Når A.1 er ferdig har du 200 masker på omgangen. God fornøyelse!

country flag Caroline 25.07.2021 - 10:19:

Hej! I sista rapporten på A2 står det att omslaget ska stickas vridet på nästa varv så det inte blir hål. Men ska det inte bli hål? Tycker det ser ut som det på fotot.

country flag Caroline 25.07.2021 - 10:07:

Hej! I sista rapporten på A2 står det att omslaget ska stickas brödet på nästa varv så det inte blir hål. Men ska det inte blå hål? Tycker det ser ut som det på fotot.

user icon DROPS Design 06.08.2021 kl. 14:28:

Hej Caroline, det vill bli ett litet hål. Vill du har det större så går det bra att inte sticka det vridet :)

country flag Pirkko Karjalainen 07.07.2021 - 09:01:

En saa näkyviin mallineuleen piirroksia. Norjankielisessä ohjeessa ne näkyvät, mutta kääntäminen olisi työlästä. Mikä neuvoksi?

user icon DROPS Design 09.07.2021 kl. 14:16:

Nyt piirrokset avautuvat taas.

country flag Susanne Bang Hansen 03.07.2021 - 23:52:

Strikker str xl. Efter mønstret har jeg 351 masker( som jeg skal have), når jeg så deler i forstyk, ærmer og ryg, så har jeg 13 masker for meget????

user icon DROPS Design 05.07.2021 kl. 14:54:

Hei Susanne. Litt usikker på hvor det blir feil hos deg, men du skal strikke 50 masker rett (= ½ bakstykket), sett de neste 76 maskene på en tråd til erme, legg opp 12 nye masker på pinnen (= i siden under ermet), strikk 99 masker rett (= forstykke), sett de neste 76 maskene på en tråd til erme, legg opp 12 nye masker på pinnen (= i siden under ermet), strikk de siste 50 masker rett (= ½ bakstykket). Om man ser bort fra de 24 ny maskene stemmer maskeantallet. 50+76+99+76+50= 351 masker. Kankje du har blandet noen størrelser? mvh DROPS design

country flag Astrid 03.07.2021 - 15:31:

Det står ingen plass i mønstret at kastene skal strikkes vridd,dette bør stå hvis det erslik det skal være

country flag Bodil 29.06.2021 - 10:56:

Så hvis jeg forstår det riktig da, skal omgang 6 strikkes bare rettmasker.

user icon DROPS Design 29.06.2021 kl. 11:15:

Hej Bodil. Ja det stämmer. Mvh DROPS Design

country flag Bodil 29.06.2021 - 07:07:

Hei. Jeg har kommet til omgang 6 hvor den mørke trekant-symbolet er. Er det over 2 omganger, eller er det på omgang 7? Skjønner ikke helt dette.

user icon DROPS Design 29.06.2021 kl. 08:01:

Hej Bodil. Det er på omgang 7. Mvh DROPS Design

country flag Lene 27.06.2021 - 11:37:

A2, etter siste stjerne(som skal være 7m) viser diagrammet 3m på linjene over. Hvordan? Jeg sitter med altfor mye masker!!! Ser ut som dette er et problem som gjentar seg, er det noen som ser på dette?

user icon DROPS Design 28.06.2021 kl. 09:07:

Hei Lene, Stjerne symbol betyr at du skal strikke 7-7-7-9-9-9 masker i samme masken, som gir deg de økte maskene på linjen over (se symbolforklaring over diagrammene). Håper dette hjelper og god fornøyelse!

Post a comment to pattern DROPS 222-32