Hogyan készítsünk kutyakabátot?

Hideg időben a kutyák is fázhatnak, miért ne kössünk kis kedvenceinknek kényelmes, csavartmintás kabátot? Ebben a leckében lépésről... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan kössük a Sky High egyszerű babasapkát?

Soha nem lehet túl sok kedves babasapkája egy gyereknek. Ez a lépésrõl lépésre haladó lecke megmutatja, hogyan készítsünk el egy egyszerû,... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan készítsük el a Court Jester lábbelit?

Egy hideg napon igazán jól jöhet egy meleg lábbeli, ráadásul remek ötlet ajándéknak is. Kövesse hát ezt a leckét, és... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan szaporítsunk vagy fogyasszunk 1 szemet felváltva minden 3. és 4. sorban

Egyenletes,sima vonalat kapunk, ha felváltva szaporítunk minden 3. és 4. sorban, plédául raglánvonalak, V nyakkivágés kialakításánál.... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!

Át lehet alakítani a körkötőtűre írt kötésmintákat

Számos DROPS mintát körkötőtűn kötünk. Ez a technika rendkívül népszerű több országban is Észak-Európában, az Egyesült Királyságban és Amerikában is, és rengeteg előnye van: nincsenek... (Olvasson tovább)

category: Kezdjük el!

Hogyan szedjünk fel több sornyit lefutott, leejtett szemet?

Amikor leejtünk egy szemet harisnyakötés közben, és az a szem több sornyit leszalad: Ne essünk kétségbe,, megmutatjuk, hogyan lehet az ilyen leejtett... (Olvasson tovább)

category: Kötésleckék

Hogyan szedjünk fel leejtett szemet:

Olyankor, amikor sima szemekkel dolgozunk, a SZO felől, és leejtettünk egy szemet. Ne essünk kétségbe,, megmutatjuk, hogyan lehet az ilyen leejtett szemet felszedni, és... (Olvasson tovább)

category: Kötésleckék

Hogyan kössük az Aviator sapkát?

Hogyan kössük az Aviator sapkát? p>Ismer olyan gyereket, akinek jól jönne egy meleg sapka? Itt egy lecke, ami lépésről lépésre megmutatja,... (Olvasson tovább)

category:

Hogyan kössünk pulóvert fentről lefelé haladva?

Több pulóvert is fentrõl lefelé haladva készítünk elsõsorban azért, mert így rugalmasabban alakíthatjuk a darabok méreteit egyéni... (Olvasson tovább)

category: Kötésleckék

Hogyan olvassuk a kötésminták mintarajzait?

Egy kötéshez használt diagram négyzetekbõl áll 1 négyzet = 1 szem. A szimbólum magyarázata mondja el, hogyan kell az adott szemet kötnünk.... (Olvasson tovább)

category: Kötésleckék