Hogyan kössük a Sky High egyszerű babasapkát?

Hogyan kössük a Sky High egyszerű babasapkát?

Soha nem lehet túl sok kedves babasapkája egy gyereknek. Ez a lépésrõl lépésre haladó lecke megmutatja, hogyan készítsünk el egy egyszerû, bordás mintával és fülvédõkkel készült sapkát, a DROPS 20-9 mintájában találhatóhoz hasonlóan. A teljes mintát ide kattintva nézheti meg..

Kérdése van? Kérdezzen a lap alján található részen, és a lehetõ leghamarabb válaszolunk!

Ebben a leckében az 1/3 hónaposokra való méretet készítjük el, amit vastag betûkkel emelünkki.

Méret: 1/3 - 6/9 - 12/18 hónap -2-3/4 éveseknek a fej kerülete cm-ben 40/42 - 42/44 - 44/46 - 48/50 - 50/52 cm.

Minden megvan, ami a kezdéshez kell?

Alapanyagok:

DROPS Merino Extra Fine fonal a Garnstudiótól (az A fonalcsoporthoz tartozik)
50-50-50-100-100 gramm a 08 sz. világos bézs mix színbõl:

DROPS KÉTHEGYÛ KÖTÕTÛ KÉSZLET ÉS KÖRKÖTÕTÛ (40 cm hosszú) 4 mmvastag - vagy olyan vastagságú, amellyel 21 szem X 28 sor = 10 X 10 cm harisnyakötéses (színén sima, fonákoldalán fordított) próbadarabot tudunk készíteni.

DROPS körkötõtû (40 cm hosszú), 3,5 mm vastag, a bordás mintához.

Ne feledkezzünk meg arról, hogy a megadott tû-méretek csak javaslatok, mindig készítsünk próbadarabot! Ha a 10 cm-n túl sok szemünk van, váltsunk nagyobb kötõtûre. Ha a 10 cm-n túl kevés szemünk van, váltsunk kisebb kötõtûre.

Fogjunk hozzá!

RÖVID ÖSSZEFOGLALÓ
A sapkát egy darabban fentrõl lefelé haladva készítjük. Kéthegyû kötõtûkkel kezdünk, majd, amikor a szemek száma szükségessé teszi, váltsunk körkötõtûre. Végül a fülvédõket készítjükel, kéthegyû kötõtûn oda-vissza haladva.

JAVASLAT A SZAPORÍTÁSHOZ: A szaporításhoz egy szembe két szemet kötünk.

SAPKA:
A kezdéshez szedjünk fel 8-10-13-15-18 szemet a 4 mm-es kéthegyû kötõtûkészletre (a végén hagyjunk a szokásosnál hoszabb szálat, hogy a szemekbe fûzve össze tudjuk húzni a sapka tetejét.

Kössünk 1 kört harisnyakötéssel, UGYANAKKOR, egyenletesen elosztva szap 7-10-12-15-17 szemet - lásd a fenti tanácsot a szaporításhoz! = 15-20-25-30- 35 szem.

Tegyünk 5 jelölõt a darabba. A jelölõk között 3-4-5-6-7 szem legyen. Kössünk 1 kört harisnyakötéssel.

A következõ körben, minden jelölõ mindkét oldalán szaporítsunk egy-egy szemet

Ismételjük meg a szaporítást minden 2. körben,, összesen 6 alkalommal = 75-80-85-90-95 szem.

Váltsuk az 4 mm
vastag kötõtûre, és folytassuk harisnyakötéssel.

Megjegyzések (3)

Ursula 09.10.2021 - 12:30:

Hallo, habe die sky high Mütze gestrickt in Gr 48/50 cm und habe jetzt oben ein relativ großes Loch an der Öffnung . Der Anfangsfaden lässt sich nicht zusammenziehen,wie kann ich die Mütze am besten schließen? Über eine Antwort würde ich mich sehr freuen. Vielen Dank für Ihre Hilfe

DROPS Design 11.10.2021 - 08:43:

Liebe Ursula, sollte der Anschlagsfaden nicht lang genug, um das Loch zusammenzuziehen, können Sie einen neuen Faden benutzen und diese Öffnung genauso wie im Foto gezeigt schließen, dann vernähen Sie den Faden. Viel Spaß beim stricken!

Leonice A Silva 11.06.2021 - 16:38:

Adorei as explicações. Vou fazer algumas peças. Obrigada

Cathy Mallentjer 30.04.2020 - 19:54:

Ik krijg dit niet opgezet met 4 naaldjes?

DROPS Design 02.06.2021 - 12:41:

Dag Cathy,

Misschien heb je wat aan deze video waarin uitgelegd wordt hoe je opzet en de steken verdeeld over 4 naalden.

Hagyjon megjegyzést vagy kérdést ehhez a leckéhez

Az e-mail címét nem tesszük nyilvánossá. A kötelező mezőket *-al jelöltük.