DROPS / 134 / 12

Ariel by DROPS Design

Komplet czapka i komin DROPS z wzorem fal, z włóczki „Eskimo”.

DROPS design: Model nr EE-386-387
Grupa włóczek E
---------------------------------------------------------
KOMIN:
Rozmiar: Uniwersalny
Obwód na górze: ok. 64 cm
Obwód na dole: ok. 99 cm
Wysokość: ok. 30 cm
Materiał: DROPS ESKIMO Garnstudio
250 g kolor nr 51, pudrowy róż

Lub:
Materiał: DROPS Andes od Garnstudio
300 g kolor nr 3145, pudrowy róż

DRUTY Z ŻYŁKĄ (80 cm) DROPS nr 7 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając dżersejem 12 o. x 16 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.

CZAPKA:
Rozmiary: S/M - L
Obwód głowy: 54/56 - 56/58 cm
Materiał: DROPS ESKIMO Garnstudio
150 g dla każdego rozmiaru, kolor nr 51, pudrowy róż

lub:
Materiał: DROPS Andes od Garnstudio
200 g kolor nr 3145, pudrowy róż

DRUTY POŃCZOSZNICZE i DRUTY Z ŻYŁKĄ (40 cm) DROPS nr 7 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając dżersejem 12 o. x 16 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.
DRUTY Z ŻYŁKĄ (40 cm) DROPS nr 6 – na ściągacze.

9.80 PLN
9.79 PLN

Przer. na okrągło na drutach z żyłką, następnie na drutach pończoszniczych, kiedy jest za mało o. na druty z żyłką. Na druty z żyłką nr 6 nabrać 72-76 o. włóczką Eskimo. Przer. 1 okr. na prawo, dalej przer. ściągaczem 2 o.p./2 o.l. Po przer. ok. 6 cm ściągacza, zacząć przer. na drutach z żyłką nr 7. Przer. 1 okr. dżersejem, W TYM SAMYM CZASIE równomiernie dodać 16-12 o. = 88-88 o. Dalej przer. wg schematu M.1G, aż dł. robótki wynosi ok. 25 cm. Następnie przer. na drutach pończoszniczych i wykonać 3 okr. na prawo. W nast. okr. równomiernie zamknąć 32 o. = 56 o. Przer. każde 2 kolejne o. razem na prawo = 28 o. Odciąć nitkę i przeciągnąć ją przez pozostałe o. Zacisnąć, zakończyć.
KOMIN:
Przer. na okrągło na drutach z żyłką. Na druty z żyłką nr 7 nabrać 119 o. włóczką Eskimo. Przer. 1 okr. na prawo i dalej przer. wg schematu M.1 następująco: 3 raz schemat M.1A, 1 raz M.1B, 3 razy M.1C, 1 raz M.1D, 2 razy M.1E, 1 raz M.1F i 1 raz M.1G = zostaje 77 o. Luźno zakończyć. Wys. komina wynosi ok. 30 cm.

Schemat

= 1 o.p.
= 1 o.l.
= 1 narzut między 2 o.
= 2 o. razem na prawo
= 3 o. razem na prawo

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 134-12.