Jak na drutach wykonać płaszczyk dla psa?

Psy również mogą czuć się niekomfortowo, kiedy na dworze jest zimno, dlaczego by nie wykonać na drutach miłego i miękkiego płaszcza z warkoczami dla najlepszego przyjaciela? W tym kursie pokażemy... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak zabrać się do odczytywania wzoru DROPS

Pierwszy raz sięgnęłaś do wzorów DROPS i masz problem od czego zacząć? Zapoznaj się z tym kursem, w którym pokażemy jak krok po kroku wykonać jeden z naszych wzorów. Pierwszym krokiem jest... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Jak na drutach wykonać Sky High, podstawową dziecięcą czapkę

Nigdy nie jest za dużo słodkich dziecięcych czapeczek. Ten kurs krok po kroku pomoże ci wykonać prostą dziecięcą czapeczkę ze ściągaczem i nausznikami, tak jak ta ze wzoru DROPS Baby 20-9. Kliknij... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak wykonać kapcie Court Jester

Ciepłe kapcie są niezbędne podczas zimnych dni, mogą być również cudownym prezentem. Ci powiecie, aby z pomocą tego kursu spróbować wykonać kapcie Court Jester (DROPS 109-57), to prosty model... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak na szydełku wykonać torbę na zakupy

Szydełkowe torby są hitem tego sezonu! Jeszcze nigdy nie szydełkowałaś? Nie martw się! Oto kurs jak krok po kroku wykonać torbę na szydełku Pacific Blues (DROPS 199-15), dzięki któremu z łatwością... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak wykonać sweter od góry do dołu (top-down)

Wiele naszych swetrów jest przerabianych z góry na dół, głównie z tego powodu, że w ten sposób łatwiej dopasować wymiary swetra do swoich potrzeb. Łatwiej dopasować długość rękawów, tułowia,... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje robienia na drutach

Ściegi angielskie - podsumowanie

Ścieg angielski (czasami nazywany ‘brioszką’), to technika, w której używa się oczek podwójnych, a w rezultacie uzyskujemy ścieg z dobrze wyodrębnionymi paskami pionowymi – podobny do ściągacza.... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje robienia na drutach

Jak odczytywać schematy w robótce na szydełku

Szydełkowy schemat składa się z symboli. 1 symbol = 1 oczko (lub grupa oczek) – legenda do symbolu wyjaśnia o jakie oczko chodzi/jak je przerobić. Schemat pokazuje wszystkie oczka, widok na prawej... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Jak na drutach wykonać czapkę Aviator Hat

Czy znasz malucha, który mógłby użyć nowej ciepłej czapki? Oto kurs jak krok po kroku wykonać na drutach jeden z naszych najbardziej popularnych wzorów na dziecięce czapki, Baby Aviator Hat (DROPS... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak odczytywać schematy w robótce na drutach

Schemat dla robótki wykonywanej na drutach składa się z pól/kwadracików. 1 kwadracik = 1 oczko - opis symbolu znajduje się w legendzie, gdzie jest pokazane jak przerabiać oczko. Schemat pokazuje... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!