na stronie

Zastąpienie włóczki Alpaca przez Flora

Zastąpienie jednej włóczki inną jest bardzo proste! Na powyższych próbkach można zobaczyć jaki efekt uzyskamy gdy zastąpimy 1 nitkę włóczki DROPS Alpaca 1 nitką włóczki DROPS Flora.... (Czytaj więcej)

Opublikowano 04.11.2016 under Alternatywna włóczka

Zastąpienie włóczki AlpacaClassic przez Puna

Zastąpienie jednej włóczki inną jest bardzo proste! Na powyższych próbkach można zobaczyć jaki efekt uzyskamy gdy zastąpimy 1 nitkę włóczki DROPS AlpacaClassic 1 nitką włóczki DROP... (Czytaj więcej)

Opublikowano 19.08.2016 under Alternatywna włóczka

Zastąpienie włóczki Lin przez Belle

Zastąpienie jednej włóczki inną jest bardzo proste! Na powyższych próbkach można zobaczyć jaki efekt uzyskamy gdy zastąpimy 1 nitkę włóczki DROPS Lin 1 nitką włóczki DROPS Belle. ... (Czytaj więcej)

Opublikowano 26.04.2016 under Alternatywna włóczka

Zastąpienie włóczki Angora-Tweed przez Puna

Zastąpienie jednej włóczki inną jest bardzo proste! Na powyższych próbkach można zobaczyć jaki efekt uzyskamy gdy zastąpimy 1 nitkę włóczki DROPS Angora-Tweed 1 nitką włóczki DROPS P... (Czytaj więcej)

Opublikowano 26.04.2016 under Alternatywna włóczka

Jak filcować

Gdy wełna jest prana w pralce jej włókna skręcają się razem, a rezultatem jest ciepły i bardzo wytrzymały materiał. Filcowanie dobrze się sprawdza przy małych ubraniach i akcesoriach, t... (Czytaj więcej)

Opublikowano 22.04.2016 under Lekcje technik

Jak wyśrodkować schemat?

Środek schematu jest oznaczony następująco (oczko ze strzałką) na środku przodu/tyłu lub rękawa. W opisie czytamy, że dalej przerabiamy przód wg schematu. Ważne jest, aby środek schemat... (Czytaj więcej)

Opublikowano 18.04.2016 under Zaczynamy!

Zastąpienie włóczki Polaris 2 nitkami włóczki Cloud

Zastąpienie jednej włóczki inną jest bardzo proste! Na powyższej próbce można zobaczyć jaki efekt uzyskamy gdy zastąpimy 1 nitkę włóczki DROPS Polaris 2 nitkami włóczki DROPS Cloud. ... (Czytaj więcej)

Opublikowano 23.11.2015 under Alternatywna włóczka

Jak równomiernie zamykać/dodawać oczka?

Jak obliczyć gdzie dodać/zamknąć oczka, gdy we wzorze jest napisane "równomiernie dodać/zamknąć oczka" – poniższe porady mogą być stosowane zarówno do robótek na drutach jak na szydełk... (Czytaj więcej)

Opublikowano 05.11.2015 under Zaczynamy!

Jak odczytać miary w schemacie?

Na końcu każdego wzoru znajduje się schemat robótki z zaznaczonymi miarami. Znajdują się tam wszystkie miary dla każdego z rozmiarów, dla których model został zaprojektowany. Jeżeli podstę... (Czytaj więcej)

Opublikowano 02.11.2015 under Zaczynamy!

Zastąpienie włóczki Symphony włóczką Melody

Zastąpienie jednej włóczki inną jest bardzo proste! Na powyższych próbkach można zobaczyć jaki efekt uzyskamy gdy zastąpimy 1 nitkę włóczki DROPS Symphony 1 nitką włóczki DROPS Melod... (Czytaj więcej)

Opublikowano 26.10.2015 under Alternatywna włóczka