Połączenie włóczek DROPS Fabel i DROPS Brushed Alpaca Silk

Łącząc włóczki DROPS Fabel i DROPS Brushed Alpaca Silk otrzymamy miękką i mocną dzianinę, należącą do Grupy włóczek D. Poniżej znajdziesz zdjęcia różnych kombinacji 1 nitki włóczki... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Połączenie włóczek DROPS BabyAlpaca Silk i DROPS Kid-Silk

Jeżeli poszukujesz bardzo miękkiej i delikatnej alternatywy, spróbuj połączyć włóczki DROPS BabyAlpaca Silk i DROPS Kid-Silk. Wynik, który należy do Grupy włóczek C, będzie mieć subtelny... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Jak wykonać sweter od góry do dołu (top-down)

Wiele naszych swetrów jest przerabianych z góry na dół, głównie z tego powodu, że w ten sposób łatwiej dopasować wymiary swetra do swoich potrzeb. Łatwiej dopasować długość rękawów, tułowia,... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje robienia na drutach

Ściegi angielskie - podsumowanie

Ścieg angielski (czasami nazywany ‘brioszką’), to technika, w której używa się oczek podwójnych, a w rezultacie uzyskujemy ścieg z dobrze wyodrębnionymi paskami pionowymi – podobny do ściągacza.... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje robienia na drutach

Jak odczytywać schematy w robótce na szydełku

Szydełkowy schemat składa się z symboli. 1 symbol = 1 oczko (lub grupa oczek) – legenda do symbolu wyjaśnia o jakie oczko chodzi/jak je przerobić. Schemat pokazuje wszystkie oczka, widok na prawej... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Jak na drutach wykonać czapkę Aviator Hat

Czy znasz malucha, który mógłby użyć nowej ciepłej czapki? Oto kurs jak krok po kroku wykonać na drutach jeden z naszych najbardziej popularnych wzorów na dziecięce czapki, Baby Aviator Hat (DROPS... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak odczytywać schematy w robótce na drutach

Schemat dla robótki wykonywanej na drutach składa się z pól/kwadracików. 1 kwadracik = 1 oczko - opis symbolu znajduje się w legendzie, gdzie jest pokazane jak przerabiać oczko. Schemat pokazuje... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Połączenie włóczek DROPS Kid-Silk i DROPS Nepal

Kolejna niesamowita kombinacja, dzięki której otrzymasz nitkę z Grupy włóczek D to DROPS Nepal razem z DROPS Kid-Silk. Ubranie, które powstanie z tego połączenia włóczek jest ciepłe i miękkie,... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Połączenie włóczek DROPS Delight i DROPS Brushed Alpaca Silk

Otrzymacie miękką i wytrzymałą dzianinę o grubości nitki z Grupy włóczek D łącząc ze sobą 2 z naszych włóczek: DROPS Delight i DROPS Brushed Alpaca Silk. Oto przykład połączenia włóczki... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Połączenie włóczek DROPS Big Delight i DROPS BabyAlpaca Silk

Możesz otrzymać grubość nitki odpowiadającą Grupie włóczek D, a do tego piękne przejścia kolorystyczne łącząc razem 2 z naszych włóczek: DROPS Big Delight i DROPS BabyAlpaca Silk Oto... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka