Jak na szydełku wykonać torbę na zakupy

Szydełkowe torby są hitem tego sezonu! Jeszcze nigdy nie szydełkowałaś? Nie martw się! Oto kurs jak krok po kroku wykonać torbę na szydełku Pacific Blues (DROPS 199-15), dzięki któremu z łatwością... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Połączenie włóczek DROPS Delight i DROPS Kid-Silk

Szukasz kombinacji włóczek, która gwarantuje miękkość, a jednocześnie zapewnia zachowanie kształtu gotowego wyrobu? Spróbuj połączyć 1 nitkę DROPS Delight i 1 nitkę DROPS Kid-Silk. Na... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Połączenie włóczek DROPS Fabel i DROPS Brushed Alpaca Silk

Łącząc włóczki DROPS Fabel i DROPS Brushed Alpaca Silk otrzymamy miękką i mocną dzianinę, należącą do Grupy włóczek D. Poniżej znajdziesz zdjęcia różnych kombinacji 1 nitki włóczki... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Połączenie włóczek DROPS BabyAlpaca Silk i DROPS Kid-Silk

Jeżeli poszukujesz bardzo miękkiej i delikatnej alternatywy, spróbuj połączyć włóczki DROPS BabyAlpaca Silk i DROPS Kid-Silk. Wynik, który należy do Grupy włóczek C, będzie mieć subtelny... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka

Jak wykonać sweter od góry do dołu (top-down)

Wiele naszych swetrów jest przerabianych z góry na dół, głównie z tego powodu, że w ten sposób łatwiej dopasować wymiary swetra do swoich potrzeb. Łatwiej dopasować długość rękawów, tułowia,... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje robienia na drutach

Ściegi angielskie - podsumowanie

Ścieg angielski (czasami nazywany ‘brioszką’), to technika, w której używa się oczek podwójnych, a w rezultacie uzyskujemy ścieg z dobrze wyodrębnionymi paskami pionowymi – podobny do ściągacza.... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje robienia na drutach

Jak odczytywać schematy w robótce na szydełku

Szydełkowy schemat składa się z symboli. 1 symbol = 1 oczko (lub grupa oczek) – legenda do symbolu wyjaśnia o jakie oczko chodzi/jak je przerobić. Schemat pokazuje wszystkie oczka, widok na prawej... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Jak na drutach wykonać czapkę Aviator Hat

Czy znasz malucha, który mógłby użyć nowej ciepłej czapki? Oto kurs jak krok po kroku wykonać na drutach jeden z naszych najbardziej popularnych wzorów na dziecięce czapki, Baby Aviator Hat (DROPS... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak odczytywać schematy w robótce na drutach

Schemat dla robótki wykonywanej na drutach składa się z pól/kwadracików. 1 kwadracik = 1 oczko - opis symbolu znajduje się w legendzie, gdzie jest pokazane jak przerabiać oczko. Schemat pokazuje... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Połączenie włóczek DROPS Kid-Silk i DROPS Nepal

Kolejna niesamowita kombinacja, dzięki której otrzymasz nitkę z Grupy włóczek D to DROPS Nepal razem z DROPS Kid-Silk. Ubranie, które powstanie z tego połączenia włóczek jest ciepłe i miękkie,... (Czytaj więcej)

kategoria: Alternatywna włóczka