DROPS Baby / 33 / 25

Stroll in the Park Hat by DROPS Design

Czapka dziecięca na drutach przerabiana na okrągło ściegiem strukturalnym, z włóczki DROPS BabyMerino lub DROPS Alpaca. Od rozmiaru wcześniak do 4 lat

DROPS design: model nr bm-104-by
Grupa włóczek A
----------------------------------------------------------
Rozmiary: (<0) 0/1 – 1/3 – 6/9 – 12/18 miesięcy (2 – 3/4) lata
Wzrost w cm:
(40/44) 48/52 – 56/62 – 68/74 – 80/86 (92 – 98/104)
Obwód głowy: 28/32 – 34/38 – 40/42 – 42/44 – 44/46 – 48/50 – 50/52 cm

Materiał:
DROPS BABY MERINO od Garnstudio (należy do Grupy włóczek A)
(50) 50-50-50-50 (50-50) g kolor 11, błękitny stalowy
LUB:
DROPS ALPACA od Garnstudio (należy do Grupy włóczek A)
(50) 50-50-50-50 (50-50) g kolor 9026, blush

PRÓBKA:
24 oczka na szerokość i 32 rzędy na wysokość, dżersejem = 10 x 10 cm

DRUTY:
DRUTY POŃCZOSZNICZE DROPS nr 3
DRUTY POŃCZOSZNICZE DROPS nr 2,5
Podany rozmiar drutów jest orientacyjny! Jeżeli masz za dużo oczek na 10 cm, użyj większych drutów. Jeżeli jest za mało oczek na 10 cm, użyj mniejszych drutów.
----------------------------------------------------------

od 14.70 zł /50g
DROPS Baby Merino uni colour DROPS Baby Merino uni colour 14.70 zł /50g
włóczkowo
Zamów
DROPS Baby Merino mix DROPS Baby Merino mix 14.70 zł /50g
Koszt włóczki na wykonanie tego wzoru to 14.70zł. Więcej informacji.

Patrz schemat A.1.

ŚCIEG FRANCUSKI (na okrągło):
1 ściągacz francuski = 2 okrążenia. Przerobić 1 okrążenie na prawo i 1 okrążenie na lewo.

ZAMYKANIE OCZEK (w regularnych odstępach):
Aby obliczyć, gdzie zamykać oczka, należy wziąć całkowitą liczbę oczek (np. 72 oczka) i podzielić ją przez liczbę oczek jaka ma być zamknięta (np. 8) = 9.
W tym przykładzie, aby zamknąć oczka będziemy przerabiać razem na prawo każde 8-me i 9-te oczko.
----------------------------------------------------------

CZAPKA:
Przerabiana od dołu do góry, na okrągło na drutach pończoszniczych.
Na drutach pończoszniczych nr 2,5 luźno nabrać (60) 72-84-90-96 (108-108) oczek włóczką Baby Merino lub Alpaca. Przerobić 1 okrążenie na prawo. Dalej przerabiać ściągaczem (= 1 oczko prawe/2 oczka lewe) przez 2 cm. Wziąć teraz druty pończosznicze nr 3 i przerabiać schemat A.1 na okrągło (= (10) 12-14-15-16 (18-18) motywów po 6 oczek). Gdy schemat A.1 zostanie przerobiony na wysokość, przerobić 1 ściągacz ściegiem francuskim– patrz powyżej. Długość robótki wynosi teraz ok. 9 cm. Dalej przerabiać dżersejem na okrągło. ZACHOWAĆ TAKIE SAMO NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI!
Gdy długość robótki wynosi (10) 10-11-12-13 (13-14) cm, równomiernie zamknąć (6) 8-7-8-8 (9-9) oczek - patrz ZAMYKANIE OCZEK. Zamykać tak samo w sumie (6) 6-6-6-6 (7-7) razy co 2 okrążenia (w ten sposób przerabiamy w każdym okrążeniu o 1 oczko mniej między zamykanymi oczkami) = (24) 24-42-42-48 (45-45) oczek. *Przerobić 1 okrążenie na prawo, w następnym okrążeniu przerobić każde 2 kolejne oczka razem na prawo*, powtórzyć od *-* w sumie (1) 1-2-2-2 (2-2) razy = (12) 12-11-11-12 (12-12) oczek. Odciąć nitkę.
Podwójną nitkę przeciągnąć przez pozostałe oczka, zacisnąć i zakończyć.

Ten wzór został skorygowany. .

Aktualizacja on-line: 18.03.2020
Korekta 4-tego symbolu legendy: przerobić razem na prawo nowe oczko poprzedniego rzędu i następne oczko (= 2 oczka) (= zostaje zamknięte 1 oczko)

= wbić drut między 4-te i 5-te oczko na lewym drucie, przeciągnąć nitkę (= 1 dodatkowe oczko), przerobić: 1 oczko prawe, 2 oczka lewe, 1 oczko prawe
= przerobić razem na prawo nowe oczko poprzedniego rzędu i następne oczko (= 2 oczka) (= zostaje zamknięte 1 oczko)

Potrzebujesz pomocy do tego wzoru?

Dziękujemy za wybór wzoru DROPS Design! Jesteśmy dumni z tego, że udostępniamy bezbłędne i czytelne wzory. Wszystkie wzory są tłumaczone z języka norweskiego i zawsze można odnieść się do oryginalnego wzoru (DROPS Baby 33-25) aby sprawdzić wymiary i obliczenia.

Komentarze / Pytania (14)

Maria 06.07.2020 - 12:23:

Hvorfor kan dere ikke lage en hel video for alle oppskrifter på denne nettsiden? Det er mye lettere å forstå enn vanlig oppskrift.

DROPS Design 06.07.2020 kl. 14:53:

Hei Maria. Vi prøver så godt vi kan å lage video til mange oppskrifter, og da tar vi utgangspunkt i det mange har problemer med å forstå/ønske om å se. Vi har mange video der vi viser mestparten av en oppskrift, men f.eks en hel video til en baby jakke vil jo ta mange timer og det er ikke aktuelt. mvh DROPS design.

Martine Corbeil 10.06.2020 - 20:01:

J'aimerais tricoter ce bonnet, mais je ne comprends pas la correction apportée à la fin des explications: qu'entend-on par "4e légende"? Merci à l'avance. Le patron de ce modèle sera-t-il corrigé?

DROPS Design 11.06.2020 kl. 08:19:

Bonjour Mme Corbeil, il s'agit du 4ème symbole de la légende - Cette correction n'est relevante que si vous avez imprimé le modèle avant la date de cette correction, sinon, le modèle en ligne est juste. Bon tricot!

Anine Lona-D'Amore 07.06.2020 - 23:59:

Hei! På pinne 8 "hopper" den over første maske. I insrruksjonsvideoene så det ut som man da bare skulle strikke den første i henhold til mønsteret, men det blir feil i og med at "strekkene" skal strekkes over en rett i hver side. Kan dere forklare hvordan dette er tenkt? Takk :-)

DROPS Design 09.06.2020 kl. 13:56:

Hei Anine-Lona. Videoen er laget til jakken til denne luen, men teknikken med å stikke pinnen inn mellom 4.og 5.maske på venstre pinne, trekk tråden igjennom (= 1 ny maske), strikk 1 rett, 2 vrang, 1 rett er den samme. Når du kommer til 8. omgang på luen, strikker du 1. maske rett, så strikker du A.1 x antall ganger (avhengig av hvilken str du strikker), siste gang du strikker A.1, må du telle med den første masken du strikket (det er den masken som «strikker» ut på 8. rad. God Fornøyelse!

Monika Söderström 23.05.2020 - 16:30:

Stämmer det att det endast går åt 50 gr garn ? DROPS BABY MERINO från Garnstudio (tillhör garngrupp A) (50) 50-50-50-50 (50 - 50) g färg 11, isblå

DROPS Design 25.05.2020 kl. 10:00:

Hej. Ja det ska stämma. Mvh DROPS Design

Magda Wouters 16.05.2020 - 13:44:

Kan ik aub het patroon voor dit babyvestje downloaden in het nederlands ?

DROPS Design 19.05.2020 kl. 13:34:

Dag Magda,

Onder de afbeelding van het patroon kun je de taal wijzigen. Daarna kun je het patroon afdrukken met de knop 'Afdrukken' onder de materialenlijst.

Lilja 25.04.2020 - 14:45:

Ég er að prjóna stroll in the park hat húfuna og á erfitt með að skilja mynstrið. Það sem ég skil ekki er í byrjun 8.umferðar er eins og maður sleppi fyrstu lykkjunni og byrji á lykkju númer 2. Þá er einnig eins og umferðin endi á auka lykkju. Á maður þá að hoppa yfir fyrstu lykkjuna og prjóna hana seinast? Ég er búin að horfa á myndbönd og þetta er ekki útskýrt þar.

DROPS Design 27.04.2020 kl. 07:16:

Blessuð Lilja. Það á að prjóna fyrstu lykkjuna slétt í byrjun 8. umferðar og halda áfram með mynstrið sem eru 6 lykkjur í hverri mynstureiningu. Gangi þér vel.

Anne-May Bueide 29.03.2020 - 19:03:

Jeg tror det er fordi at på filmes vises det hvordan man strikker mønsteret frem og tilbake, mens på denne oppskriften strikkes det rundt. Og da blir det ikke slik som på filmen.

Anne-May Bueide 29.03.2020 - 15:58:

Er det sikkert at det er de 2 første m. som skal strikkes sm. på 3. rapport? Da er jo ikke den nye masken med. Ble helt feil når jeg gjorde det slik det beskrives. Videoen viser ikke dette

DROPS Design 16.04.2020 kl. 15:28:

Hej Anne-May, det er den nye masken fra forrige pinne som skal strikkes sammen med neste maske :)

Eva Jonsson 15.03.2020 - 19:51:

På varv 3: Ska inte de 2 första maskorna stickas RÄTT tillsammans (minskning) när man stickar runt på strumpstickor.

DROPS Design 18.03.2020 kl. 09:03:

Hei Eva. Jo, det har du helt rett i. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette, vi vil rette dette så snart som mulig. mvh DROPS design

Sara 08.03.2020 - 09:50:

Jag har en fråga på mönster DROPS Baby 33-25 Stroll in the Park. Det sjunde varvet börjar med en rät maska. Det åttonde varvet ser ut att börja först på den efterföljande aviga maskan, som om jag skulle ha minskat en maska på det sjunde varvet. Hur börjar jag på det åttonde varvet? Vad ska jag sticka över den första räta maskan på det sjunde varvet? Hälsningar Sara

DROPS Design 10.03.2020 kl. 10:11:

Hej Sara, Har du set videoen hvor vi viser 7. og 8. varv

How to work the textured pattern in Baby DROPS 33-26 from Garnstudio Drops design on Vimeo.

Dodaj komentarz do modelu DROPS Baby 33-25