DROPS Extra / 0-1383

Breakfast Doughnuts by DROPS Design

Podstawki pod kubek: filiżanka i pączek. Z włóczki DROPS Paris.

DROPS Design: model w-670
Grupa włóczek C lub A + A
----------------------------------------------------------
Jedna podstawka waży ok. 15 g.
----------------------------------------------------------

FILIŻANKA:
Wymiary: wysokość ok. 11 cm, szerokość ok. 14 cm
Materiał:
DROPS PARIS od Garnstudio (należy do Grupy włóczek C)
50 g kolor nr 25, zielony mech
50 g kolor nr 30, szaro-niebieski
Resztki włóczki w kolorze nr 44, brąz

Może być również wykonana z:
„Alternatywnej włóczki (Grupa włóczek C)” - patrz link poniżej.

SZYDEŁKO DROPS nr 4,5 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 17 słupków otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

PĄCZEK:
Wymiary: średnica ok. 12 cm.
Materiał:
DROPS PARIS od Garnstudio (należy do Grupy włóczek C)
50 g kolor nr 33, średni róż
50 g kolor nr 06, ciemny róż
50 g kolor nr 26, ciemny beż
50 g kolor nr 44, brąz

Może być również wykonana z:
„Alternatywnej włóczki (Grupa włóczek C)” - patrz link poniżej.

SZYDEŁKO DROPS nr 4,5 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 17 słupków otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

od 5.30 zł /50g
DROPS Paris uni colour DROPS Paris uni colour 6.20 zł /50g
włóczkowo
Zamów
DROPS Paris recycled denim DROPS Paris recycled denim 5.30 zł /50g
Koszt włóczki na wykonanie tego wzoru to 31.80zł. Więcej informacji.

Filiżanka: patrz schemat A.1.
Pączek: patrz schemat A.2.

WSKAZÓWKA DO WYKOŃCZENIA:
Podstawka może być wyszywana w tym samym czasie z 2 stron. Wrobić nitkę, przeciągając ją wzdłuż okrążeń. Tak samo wrabiać nitki w miarę postępu robótki, przerabiając wokół nitek.
----------------------------------------------------------

FILIŻANKA:
Przerabiana od dołu do góry, w tę i z powrotem. Dalej wykonać rączkę (uchwyt), na końcu część kolorem brązowym i mały brzeg.

Na szydełku nr 4,5 kolorem zielony mech lub szaro-niebieskim przerabiać w tę i z powrotem wg schematu A.1. Zmieniać kolor w miejscu gwiazdki i za tym rzędem wziąć z powrotem nitkę w kolorze zielony mech lub szaro-niebieski. Przerabiać ostatni rząd od prawej do lewej strony. ZACHOWAĆ TAKIE SAMO NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI! Gdy schemat A.1 zostanie przerobiony, wysokość filiżanki wynosi ok. 11 cm, a szerokość 14 cm (z rączką). Zakończyć.

----------------------------------------------------------

PĄCZEK:
Przerabiany na okrągło, zaczynając od środka. Następnie dla ozdoby wyszyć kilka kropeczek.

Na szydełku nr 4,5 wykonać 14 oczek łańcuszka kolorem średni róż, ciemny róż lub brąz i zamknąć w pierścień podstawy przerabiając 1 oczko zamykające w 1-sze oczko łańcuszka. Dalej przerabiać na okrągło, przerabiając w sumie 2 razy schemat A.2b na szerokość - schemat A.2a pokazuje jak zaczynać i kończyć okrążenia i jest wykonywany dodatkowo poza schematem A.2b. ZACHOWAĆ TAKIE SAMO NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI! Gdy schematy A.2a i A.2b zostaną przerobione, średnica podstawki wynosi ok. 12 cm. Zakończyć - patrz WSKAZÓWKA DO WYKOŃCZENIA powyżej.
Wyszyć dodatki – wyszyć 1 kropkę wokół 1 oczka ścisłego. Wyszywać kropki wg uznania, w wybranych kolorach, wokół oczek ścisłych okrążeń 3 i 5. My użyliśmy koloru średni róż na pączku w kolorze brąz, ciemny róż na pączku w kolorze średni róż i średni róż i brąz na pączku w kolorze ciemny róż.

Schemat

= 1 oczko zamykające
= 1 oczko łańcuszka
= 1 oczko ścisłe wokół pierścienia podstawy/ łuku
= 1 oczko ścisłe w oczko
= 2 oczka ścisłe w to samo oczko
= 1 półsłupek w oczko
= 2 półsłupki w to samo oczko
= 1 słupek w oczko
= 2 słupki w to samo oczko
= 1 słupek podwójny w oczko
= 2 słupki podwójne w to samo oczko
= dołączyć łańcuszek przerabiając 1 oczko zamykające wokół oczka ścisłego na brzegu 4-tego rzędu, obrócić i przerabiać następny rząd w łańcuszek
= przerabiać 2 oczka ścisłe w 1-sze oczko ścisłe – nie odcinać nitki, jest następnie ponownie wykorzystywana – dalej przerabiać kolorem brąz
= przerobić 1 oczko zamykające i odciąć nitkę. Wziąć z powrotem nitkę przed gwiazdką i dalej przerabiać od tego miejsca
= 1 oczko zamykające
= 2 oczka ścisłe w ostatnie oczko ścisłe w poprzednim rzędzie oczek ścisłych
= dalej przerabiać kolorem ciemny beż i wkłuwać szydełko w tylne pętelki oczek poprzedniego okrążenia
= zacząć tutaj
= 14 oczek łańcuszka, zamknąć w pierścień podstawy przerabiając 1 oczko zamykające w 1-sze oczko łańcuszka - patrz czarny punkt na okręgu, okrążenie zaczyna się i kończy tutaj

Potrzebujsz pomocy do tego wzoru?

Dziękujemy za wybór wzoru DROPS Design! Jesteśmy dumni z tego, że udostępniamy bezbłędne i czytelne wzory. Wszystkie wzory są tłumaczone z języka norweskiego i zawsze można odnieść się do oryginalnego wzoru (DROPS Extra 0-1383) aby sprawdzić wymiary i obliczenia.

Komentarze / Pytania (2)

Charlotte 17.07.2019 - 00:01:

I opskriften mangler I vist at skrive den mørke beige kant der er om alle de forskellige farvede dougnuts.

Satsuki 22.08.2017 - 12:34:

So pretty

Dodaj komentarz do modelu DROPS Extra 0-1383