Jak wykonać łańcuszek z oczkiem zamykającym (pierścień podstawy)

Jak wykonać łańcuszek z oczkiem zamykającym (pierścień podstawy)

Jak już nauczyłaś się jak wykonać łańcuszek, czasami trzeba aby został zamknięty w kółeczko. Możesz to zrobić za pomocą oczka zamykającego (oz). Zobacz tutaj!

Zdjęcie 1:Wykonaj taką liczbę oczek łańcuszka jaka jest określona we wzorze.

Zdjęcie 2:Zamknąć na okrągło, wkłuwają szydełko w 1-sze wykonane oczko łańcuszka.

Zdjęcie 3:Złap nitkę z motka i przeciągnij ją przez to oczko łańcuszka.

Zdjęcie 4:Dalej przeciągnij ta nitkę przez oczko na szydełku.

Pierścień podstawy jest gotowy.

Zobacz również video poniżej

Komentarze (2)

Lavoine 06.03.2020 - 22:51:

Bonjour ,comment je doit faire pour mon prochain rang,j’ai donc monter 22 m en l’air et dans la 1er j’ai donc fait ma maille coulée pour fermer mon rang,pour mon prochain rang je doit faire 21 m serrée,est ce que je doit faire ma 1er m serrée sur ma m coulée ou sur la prochaine m,merci de votre explication,cordialement.

Beatrice Croneman Pileby 29.07.2018 - 10:45:

Om jag ska virka 20 om o sedan sluter den med en smygmaska. Det står sedan att jag ska virka 25 fm runt lmringen, men jag har ju endast 20 lm

DROPS Design 30.08.2018 - 15:59:

Hej Beatrice, du kan virka många flera fm runt om lmringen (du skall virka om ringen inte i lm). Lycka till!

Napisz komentarz lub pytanie do tej lekcji