DROPS / 200 / 1

Back to the Beach by DROPS Design

Taška síťovka s pruhy háčkovaná v kruhových řadách z příze DROPS Paris.

DROPS Design: model č. w-767
Skupina přízí C nebo A + A
-------------------------------------------------------

VELIKOST:
jednotná.
Rozměry: Obvod: 86 cm. Délka (bez uch): 36 cm.

MATERIÁL (na 1 síťovku v každé barvě):
DROPS PARIS firmy Garnstudio (spadá do skupiny C)
250 g, barva č. 17, smetanová
150 g, barva č. 41, kari
100 g, barva č. 59, starorůžová
100 g, barva č. 101, světlá modrá
100 g, barva č. 35, žlutá
Na 1 síťovku potřebujete 100 g barvy č. 17, smetanové, 50 g barvy č. 41, kari a 100 g barvy dolní poloviny tašky.

Pokud chcete síťovku jednobarevnou, potřebujete:
250 g příze Paris na 1 tašku.

ZKUŠEBNÍ VZOREK:
16 dlouhých sloupků na šířku a 9 řad na výšku = 10 x 10 cm.

HÁČEK:
DROPS HÁČEK č.4,5.
Uvedená síla háčku je pouze orientační. Máte-li ve svém zkušebním vzorku více ok na 10 cm, použijte háček silnější. Pokud máte naopak méně ok na 10 cm, použijte háček slabší.

od 35.00 Kč /50g
DROPS Paris uni colour DROPS Paris uni colour 40.00 Kč /50g
Ganella
Objednat
DROPS Paris recycled denim DROPS Paris recycled denim 35.00 Kč /50g
Přízi na tento model můžete mít už za 490Kč. Více zde.

Návod

-------------------------------------------------------

VYSVĚTLIVKY:

-------------------------------------------------------

VZOR:
Viz schémata A.1 a A.2.

INFO:
První krátký sloupek na začátku každé kruhové řady krátkých sloupků nahrazujeme 1 řetízkovým okem. Kruhovou řadu končíme 1 pevným okem do 1. řetízkového oka ze začátku kruhové řady.
První dlouhý sloupek na začátku každé kruhové řady dlouhých sloupků nahrazujeme 3 řetízkovými oky. Kruhovou řadu končíme 1 pevným okem do 3. řetízkového oka ze začátku kruhové řady.
.
TIP (pro řetízková oka):
1 řetízkové oko na šířku (v řadě) odpovídá 1 dlouhému sloupku. Dbáme na to, aby smyčka vytvořená při háčkování řetízkového oka nebyla moc stažená – raději ji vytáhneme háčkem trošku nahoru a uvolníme ji. Pokud jsou řetízková oka moc stažená, budou ty části tašky, které jsou tvořeny právě spoustou řetízkových ok, také příliš utažené.

TIP – PŘIDÁVÁNÍ 1:
1 dlouhý sloupek přidáme rozháčkováním 1 dlouhého sloupku na 2, tj. do 1 a téhož dlouhého sloupku uháčkujeme 2 dlouhé sloupky.
1 dlouhý sloupek přidáváme do oka před i za každou značkou (= v kruhové řadě přidáme 4 dlouhé sloupky).

TIP – PŘIDÁVÁNÍ 2:
Abychom vypočítali, v jakých rozestupech musíme přidávat, vydělíme celkový počet ok v kruhové řadě (např. 130 ok) počtem ok, která potřebujeme přidat (tj. 8), takže 130 : 8 = 16,25.
V tomto případě tedy uháčkujeme 2 dlouhé sloupky do každého zhruba 16. oka.

3 DLOUHÉ SLOUPKY SHÁČKOVANÉ DO 1 DLOUHÉHO SLOUPKU:
Do 1. oka uháčkujeme 1 dlouhý sloupek, ale nedokončíme jej – před posledním protažením příze (= na háčku máme 2 smyčky) uháčkujeme stejným způsobem do následujícího oka další nedokončený dlouhý sloupek a pak do dalšího oka ještě jeden – při jeho dokončování protáhneme přízi všemi 4 smyčkami na háčku (= 1 oko).

-------------------------------------------------------

POPIS PRÁCE:

-------------------------------------------------------

TAŠKA – JAK BUDEME POSTUPOVAT:
Háčkujeme v kruhových řadách ode dna k hornímu okraji. Dno nakonec sháčkujeme.

TAŠKA:
Háčkem č.4,5 uháčkujeme starorůžovou přízí 142 řetízkových ok a spojíme je pevným okem do kroužku.
1. KRUHOVÁ ŘADA: 1 řetízkové oko (= 1 krátký sloupek) – viz INFO, 1 krátký sloupek do dalšího řetízkového oka, *následující řetízkové oko vynecháme, po 1 krátkém sloupku do každého z dalších 4 řetízkových ok*, *-* opakujeme celkem 28x = 114 krátkých sloupků. Označíme si začátek kruhové řady a druhou značku vložíme za 57. krátký sloupek (= v kruhové řadě zbývá 57 krátkých sloupků).
2.-5. KRUHOVÁ ŘADA: po 1 dlouhém sloupku do každého krátkého sloupku a SOUČASNĚ v každé kruhové řadě přidáme 1 oko na obou stranách obou značek – viz TIP – PŘIDÁVÁNÍ 1 = 130 ok.
6. KRUHOVÁ ŘADA: po 1 dlouhém sloupku do každého dlouhého sloupku a SOUČASNĚ přidáme rovnoměrně 8 dlouhých sloupků – viz TIP – PŘIDÁVÁNÍ 2 = 138 dlouhých sloupků.
Pak pokračujeme vzorem A.1 – viz TIP; sekvenci vzoru A.1 opakujeme v kruhové řadě celkem 46x. Po dokončení celé sekvence vzoru (na výšku) opakujeme poslední řadu ze schématu. Ve výši 18 cm od změníme přízi na smetanovou. Dál opakujeme poslední řadu ze schématu A.1, a to až do celkové výše 31 cm.

Nad každou sekvencí vzoru A.1 háčkujeme teď vzor A.2 – viz INFO.
Přízi změníme na barvu kari a uháčkujeme horní lem a ucha:
1. KRUHOVÁ ŘADA: *po 1 dlouhém sloupku do každého z prvních 23 dlouhých sloupků, 72 řetízkových ok – dbáme na to, aby řetízková oka nebyla moc stažená (řetízek má měřit asi 45 cm), vynecháme 23 dlouhých sloupků a háčkujeme po 1 dlouhém sloupku do každého z následujících 23 dlouhých sloupků*, *-* ještě 1x zopakujeme = 2 ucha.
2. KRUHOVÁ ŘADA: *po 1 dlouhém sloupku do každého z prvních 21 dlouhých sloupků, 3 DLOUHÉ SLOUPKY SHÁČKOVANÉ DO 1 DLOUHÉHO SLOUPKU – viz výše, po 1 dlouhém sloupku do každého z následujících 70 řetízkových ok (před dalším dlouhým sloupkem v kruhové řadě nám zbývá 1 řetízkové oko), 3 DLOUHÉ SLOUPKY SHÁČKOVANÉ DO 1 DLOUHÉHO SLOUPKU, po 1 dlouhém sloupku do každého z dalších 21 dlouhých sloupků*, *-* ještě 1x zopakujeme = 228 dlouhých sloupků.
3. KRUHOVÁ ŘADA: po 1 krátkém sloupku do každého dlouhého sloupku.
Práci ukončíme, přízi odstřihneme a zapošijeme. Díl převrátíme naruby, takže lícové strany leží proti sobě, a sháčkujeme dohromady dno. Háčkujeme stejnou barvou, jakou má dno, začínáme u značky na začátku kruhové řady a vpichujeme do obou vrstev. Postupujeme takto: po 1 krátkém sloupku do každého oka, jen oka, která jsme na začátku vynechali, vynecháme i tentokrát.
Práci ukončíme, přízi odstřihneme a zapošijeme.
Stejným způsobem uháčkujeme další dvě tašky, začínáme ale světle modrou nebo žlutou barvou (namísto starorůžové).

Návod byl opraven. .

Poslední úpravy: 02.05.2019
Oprava - ucha: 2. KRUHOVÁ ŘADA: *po 1 dlouhém sloupku do každého z prvních 21 dlouhých sloupků, 3 DLOUHÉ SLOUPKY SHÁČKOVANÉ DO 1 DLOUHÉHO SLOUPKU – viz výše, po 1 dlouhém sloupku do každého z následujících 70 řetízkových ok (před dalším dlouhým sloupkem v kruhové řadě nám zbývá 1 řetízkové oko), 3 DLOUHÉ SLOUPKY SHÁČKOVANÉ DO 1 DLOUHÉHO SLOUPKU, po 1 dlouhém sloupku do každého z dalších 21 dlouhých sloupků*, *-* ještě 1x zopakujeme = 228 dlouhých sloupků.

Schéma

= 1 řetízkové oko
= 1 dlouhý sloupek do oka
= 1 dlouhý sloupek kolem obloučku z řetízkových ok
= začínáme touto kruhovou řadou - předchozí kruhová řada už je hotová

Potřebujete poradit s tímto návodem?

Děkujeme, že jste si vybrali návod DROPS Design. Zakládáme si na tom, že dáváme k dispozici návody ověřené a snadno srozumitelné. Všechny návody jsou přeložené z norského originálu a tak si můžete kdykoli srovnat rozměry a počty s původním návodem (DROPS 200-1) .

Komentáře / Otázky (66)

Karen Doster 24.08.2020 - 01:16:

I’ve just finished the A.2 round in off white. I believe the directions say to now start the edge and straps in mustard. However when I look at the picture of the bag, it looks like there is an added row of all dc after the A.2 row. Please advise... thanks

GAUTIER 25.07.2020 - 17:11:

J ai suivi à la lettre le modèle et les quantités pour commander et avec la laine je ne peux faire que deux rangs bleus des brides ajourées c est à dire du modèle A1

Linda Kersey 24.07.2020 - 03:43:

Is it possible to get this pattern in American English? It is lovely and I very much want to make it!! I await to hear from you and hope that my request is possible. Thank you for such beautiful work, I can\\\'t wait to get started....

DROPS Design 24.07.2020 kl. 07:13:

Hi Linda, If you click on the language box under the photo, you can choose US English. Happy crafting!

Le Diagramme A1 Et A2 On Des Fautes? 14.06.2020 - 22:12:

Bonjour le diagramme A1 a une faute le dernier rang je crois

DROPS Design 15.06.2020 kl. 10:05:

Bonjour, les diagrammes A.1 et A.2 sont justes - on lit les diagramme à partir du rang 2 (celui avec la flèche) et on répète le 2ème rang. Bon crochet!

Rhona Liddle 07.06.2020 - 16:18:

I dont understand it at all. i've done the first 6 rows/rounds and am now onto doing the A1 diagram but i just dont understand. there's well over a hundred stitches in the row/round so how can i merely do three trebbles? or does it mean i do 3 trebbles all the way round as in one trebble in every stitch all the way round? OR... does it mean i do, 3 trebbles, 1 trebble & 2 chain, 1 trebble and 2 chain, repeated all the way round? + when i do the ch's do i skip 2 sts? else it changes shape

DROPS Design 08.06.2020 kl. 09:14:

Dear Mrs Liddle, find here how to read crochet diagrams - you will repeat A.1 a total of 46 times in the round starting with the row with an arrow (= 1 double crochet (US-English), 2 chains, skip 2 sts), repeat from *-*. Then work 2nd row: (1 dc in the dc, 2 ch). Happy crocheting!

Sandra 28.05.2020 - 18:19:

Hallo... auf den Fotos sieht es aus, als wären die Träger in der 3. R. mit festen M gehäkelt... in der Anleitung steht jedoch eine Reihe feste M häkeln... Was ist nun richtig? LG

DROPS Design 29.05.2020 kl. 07:46:

Liebe Sandra, je nach Wunsch können Sie ene zusätzliche Reihe mit feste Maschen häkeln oder nicht. Viel Spaß beim häkeln!

Birgitta Rödjer 24.05.2020 - 21:41:

Tack det blev lite klarare! Dock undrar jag om det 3:e varvet. På diagrammet ser det ut som man ska virka stolpar utan luftmaskor mellan. Kan det bli rätt?

DROPS Design 25.05.2020 kl. 09:02:

Hej. Varv 3 i diagram A.1 virkar du *1 stolpe i stolpen under, 2 luftmaskor*. Detta upprepas varvet ut. Varv 3 i diagram A.2 är 1 stolpe i stolpen under och det upprepas hela varvet. Diagram A.2 virkar du då alltså endast precis innan du byter till färg senap (du virkar diagram A.1 tills arbetet mäter 31 cm). Mvh DROPS Design

Birgitta Rödjer 18.05.2020 - 16:00:

Tyvärr blev jag inte klokare av svaret!\\r\\nJag vill ha diagrammet beskrivet varv för varv! Tack

DROPS Design 19.05.2020 kl. 07:52:

Hej Birgitta På varvet med pilen i A.1 virkar du: *1 stolpe i stolpen under, 2 luftmaskor, hoppa över 2 stolpar*. Detta upprepas varvet ut. På nästa varv i diagram A.1 virkar du: *1 stolpe i stolpen under, 2 luftmaskor*. Detta upprepas varvet ut. Mvh DROPS Design

Valérie Ciaccafava 16.05.2020 - 16:10:

Même soucis que Gauthier (commentaire posé en juillet 2019) Avec 100gr de gris, je suis arrivée à ne faire que 4 rangs de grille. Sur la photo, il y en a 9... Pourtant, les dimensions semblent bonnes....

Birgitta 15.05.2020 - 14:09:

Hur löser jag diagram A1 och A2 på kassen 200-1? Första varvet är väl 1 stolpe och 2 luftmassor i vart stolp-mellanrum från föregående varv? På mönstret ser det ut som att varv 2 är likadant, blir bara större då? Blev inte klokare av uppdateringen från 2 maj 2020! Tacksam för hjälp!

DROPS Design 18.05.2020 kl. 13:22:

Hej. Du virkar först diagram A.1 tills arbetet mäter 31 cm (med färgbytet efter 18 cm). Sedan virkar du A.2 över varje rapport av A.1. När du ska virka första varvet i A.2 virkar du 1 stolpe i maskan under och sedan 2 luftmaskor på samma sätt som du gjorde på varv 2 och 3 i A.1. Mvh DROPS Design

Přidejte komentář k návodu DROPS 200-1