Použití trojité příze DROPS Melody

Rádi byste lehoučkou a měkkounkou přízi, ale nemůžete najít žádnou, která by byla dost silná? Tak zkuste dát dohromady 3 vlákna DROPS Melody - Skupina přízí D - a dostanete skvělou přízi... (Viz více)

kategorie: Nahrazení příze

Nahrazení příze Alpaca přízí Flora

Nahradit přízi je snadné! Na těchto vzorcích vidíte, jak bude úplet vypadat, když použijete místo 1 vlákna příze DROPS Alpaca 1 vlákno příze DROPS Flora. Přehled modelů, u nichž... (Viz více)

kategorie: Nahrazení příze

Nahrazení příze AlpacaClassic přízí Puna

Nahradit přízi je snadné! Na těchto vzorcích vidíte, jak bude úplet vypadat, když použijete místo 1 vlákna příze DROPS AlpacaClassic 1 vlákno příze DROPS Puna. Přehled modelů, u... (Viz více)

kategorie: Nahrazení příze

Jak plést obrace

Opakem hladkých ok jsou oka obrácená. Pleteme-li střídavě 1 řadu hladce a 1 řadu obrace, vznikne vzor, kterému říkáme lícový (někdy také hladký) žerzej. Nyní se tedy naučíme, jak... (Viz více)

kategorie: Lekce pletení

Jak plést hladce

Pusťme se do pletení! Pleteme-li všechny řady hladkými oky, tzv. hladce, bude výsledkem vzor nazývaný podle svého vzhledu - vroubkový. Při pletení ok hladce postupujeme takto: Obr. 1: Jehlici... (Viz více)

kategorie: Lekce pletení

Nahrazení příze Lin přízí Belle

Nahradit přízi je snadné! Na těchto vzorcích vidíte, jak bude úplet vypadat, když použijete místo 1 vlákna příze DROPS Lin 1 vlákno příze DROPS Belle. Přehled modelů, u nichž můžete... (Viz více)

kategorie: Nahrazení příze

Nahrazení příze Angora-Tweed přízí Puna

Nahradit přízi je snadné! Na těchto vzorcích vidíte, jak bude úplet vypadat, když použijete místo 1 vlákna příze DROPS Angora-Tweed 1 vlákno příze DROPS Puna. Přehled modelů, u... (Viz více)

kategorie: Nahrazení příze

Jak uháčkovat řetízková oka (řo)

Vytvořit první oko, kterým začínáme každý háčkovaný výrobek, už umíme - můžeme tedy snadno pokračovat háčkováním dalších jednoduchých ok. Díky jejich tvaru se jim říká řetízková... (Viz více)

kategorie: Lekce háčkování

Jak vytvořit kroužek z řo pomocí pevného oka

Uháčkovat řadu řetízkových ok, řetízek, už umíme. Někdy z něj ale potřebujeme vytvořit kroužek - řetízek v tom případě spojíme pomocí pevného oka. Podívejte se, jak na to! Obr.... (Viz více)

kategorie: Lekce háčkování

Jak uháčkovat krátký sloupek (KS)

Poté, co uháčkujeme počáteční řetízek, tj. řadu řetízkových ok (řo), můžeme pokračovat v řadách (tam a zpátky) dalšími typy háčkovaných ok. Zde se naučíme krátký sloupek (KS).... (Viz více)

kategorie: Lekce háčkování