Přidejte se k DROPS-Along

Christmas KAL 2019

Vánoce se kvapem blíží a to znamená, že je nejvyšší čas pustit se do nového Vánočního svetru pro vaše potomky. Tak co kdybyste se přidali k nám? Společně můžeme prožít veselé a trochu dobrodružné pletení svetru Ospalý Santa. Je z příze DROPS Air, která je až dokonce roku 2019 k mání o 30% levněji!

Nejdřív ale, co je to ten KAL? KAL neboli Knit-Along je zkratka pro "událost", zážitek ze společného pletení stejného modelu, které probíhá v určitém vymezeném čase a účastní se ho různí lidé z různých koutů světa; návod a pokyny jsou zveřejňovány postupně a lidé mezi sebou sdílí své pokroky, fotky i rady.

OBTÍŽNOST
Nejste si jistí, jestli na to stačíte? Žádný strach! Návod je snadný, podrobně popsaný a každý díl obsahuje videa i fotky, které vám při pletení pomohou.

KDY VYRAZÍME
Nahazujeme ve čtvrtek 14. listopadu!

O své pokroky se můžete podělit s ostatními - stačí přidat k fotce hashtag #DROPSChristmasKAL a #SleepySantaSweater, poslat fotku do #dropsfan gallery nebo se přidat k Facebookové skupině DROPS Workshop!

Nejčerstvější stopy

Christmas 2018

Vydejte se s námi na výpravu DROPS-Along a upleťte celé rodince tematické Vánoční svetry!

OBTÍŽNOST
Tenhle model je snadný, ale pokud se přesto bojíte, zda to zvládnete - nebojte se a věřte nám! Každý krok naší dobrodružné pletací výpravy DROPS-along obsahuje názornou video-ukázku a plno fotek, které vás navedou a pomohou vám svetr zdárně dokončit.

Že jste ještě nikdy nepletli nic vícebarevného? Tak tohle je ten pravý kousek pro začátek!

KDY VYRAZÍME
Nahazujeme ve čtvrtek 1. listopadu!

Podělte se s námi o své pokroky - fotky z průběhu své cesty opatřete některým z následujících 2 hashtagů: #DROPSChristmasKAL a #RedNoseJumper (to v případě, že pletete verzi pro dospělé) nebo #RedNoseJumperKids (pokud pletete verzi pro děti). Hashtagy fungují jako "hesla", která vyhledají všechny spřízněné duše, které pletou stejný svetr - stačí je zadat místo adresy nebo do vyhledávacího okénka ve skupině DROPS Workshop!

Stopy

Magic Summer

Přidejte se k naší společné výpravě s háčkem DROPS-Along, tentokrát budeme společně háčkovat fantastický šátek!

OBTÍŽNOST
Stejně jako u předchozích společných výprav, budeme i tentokrát kombinovat různé háčkovací postupy a vzory - některé snadné, jiné náročnější. Ale nebojte se! Každá stopa obsahuje podrobné rozkresy i video-ukázky, které vás celou prací provedou.

KDY VYRAZÍME
Výprava DROPS-Along vyráží 3. května! Neváhejte a sežeňte si materiál!

Sdílejte s námi fotky vašich pokroků - na Instagramu a Facebooku použijte tagy #DROPSAlong #MagicSummerCAL nebo se přidejte ke skupině DROPS Workshop, kde najdete další tipy a rady!

Stopy

Christmas 2017

Vydejte se s námi na novou výpravu DROPS-Along a pojďte spolu s námi plést tematické Vánoční svetry pro celou rodinu!

OBTÍŽNOST
Stejně jako u předchozích putování DROPS-Alongs, i tentokrát budeme kombinovat rozličné postupy a vzory, některé snadné, jiné složitější - ovšem tato výprava bude pletená!

Máte obavy, zda to zvládnete? Hoďte je za hlavu. Každý krok na cestě DROPS-along bude důkladně zdokumentován, včetně video-ukázek a podrobně popsaných lekcí, které vám pomohou svetr zdárně dokončit.

KDY VYRAZÍME
Nahazujeme 3. listopadu!

Podělte se s námi o své pokroky - fotky z průběhu své cesty opatřete některým z následujících 2 hashtagů: #DROPSChristmasKal a #FrostysChristmas (to v případě, že pletete verzi pro dospělé) nebo #FrostysChristmasKids (pokud pletete verzi pro děti). Hashtagy fungují jako "hesla", která vyhledají všechny spřízněné duše, které pletou stejný svetr - stačí je zadat místo adresy nebo do vyhledávacího okénka ve skupině DROPS Workshop,kde najdete další rady a nápady!

Stopy

Spring Lane

Pojďte s námi háčkovat novou tajemnou deku ze 6 barev příze DROPS ♥ You #8

OBTÍŽNOST
Jako minule, i tentokrát vystřídáme různé postupy a vzory, některé snadné, jiné trochu složitější. Ale pokud máte obavy, zda to zvládnete, zahoďte je! Všechny stopy budou doplněny podrobnými rozpisy, rozkresy a video-ukázkami.

KDY VYRAZÍME
První stopu odhalíme 2. března!

Podělte se s námi o své pokroky! Na Facebooku a Instagramu použijte pro připojení fotky svého výtvoru k ostatním štítek #DROPSAlong #SpringLaneCAL nebo se na Facebooku přidejte k naší skupině DROPS Workshop , kde najdete další rady a nápady!

Stopy

The Meadow

Pojďte a háčkujte s námi krásnou tajemnou deku z 5 barev bavlněné příze DROPS ♥ You #7!

OBTÍŽNOST
V průběhu výpravy se setkáte s několika typy háčkovacích postupů a vzorů, některé budou snadné, jiné trochu náročnější. Ale i když třeba s háčkem teprve začínáte - nevzdávejte to! Každá stopa k tajemné dece bude důkladně zdokumentována detailní video-ukázkou i podrobnou samostatnou lekcí DROPS!

Ukažte nám, jak postupujete! Na Facebooku a Instagramu použijte pro připojení svého výtvoru k ostatním štítek #DROPSCAL #TheMeadow nebo se na Facebooku přidejte k naší skupině DROPS Workshop, kde najdete další rady a nápady!

Stopy