Tipy a rady

Přiučte se něco nového od našich mistrů jehlic i háčků! Hodit se mohou přehledné video-ukázky a nejen ty!

Tvořte a mějte z toho radost!

Další zdroje

DROPS Workshop

Úžasná Facebooková skupina s více než 30000 fanoušky DROPS, kteří zde den co den sdílejí své výrobky, tipy a inspirace!

Připojte se k DROPS Workshop

#dropsfan gallery

Inspirujte se tisíci výrobků od milovníků DROPS z celého světa, které využívají návody DROPS a/nebo příze DROPS. Pošlete nám i ten svůj!

Viz #dropsfan gallery

FAQ k návodům

Zde najdete odpovědi na nejběžnější otázky týkající se návodů!

Viz FAQ k návodům

FAQ k přízím

Zde najdete odpovědi na nejběžnější otázky týkající se našich přízí!

Viz FAQ k přízím

Kombinace přízí

Plno našich přízí lze vzájemně kombinovat a získat tak jinou sílu, strukturu nebo vzhled. Zde je několik příkladů pro vaši inspiraci.

Podívejte na ně (32)

Praní a údržba přízí

Zde najdete dobré tipy, jak pečovat o různé druhy vláken, která tvoří naše příze. Pomohou vám udržet vaše úplety v perektním stavu. Najdete zde také ucelený přehled pokynů na praní všech našich přízí.

Viz info o praní a údržbě

Jak plstit

Přečtěte si víc o plstění, jak na to a které modely jsou nejvhodnější - tady.

Viz naše ukázky plstění - zde

DROPS Vzorník

Zde najdete výběr rozličných vzorů a struktur, které jsme použili u modelů DROPS. Může se vám hodit, hledáte-li určitý typ vzoru nebo inspiraci pro svůj vlastní model!

Viz zde

Slovník pojmů

Chcete si ujasnit význam pojmu nebo zkratky, které jsou uvedené v návodu? Tak koukněte do našeho slovníku pojmů, synonym, zkratek a pod.!

Viz zde

Slovníček

Nejrychlejší způsob, jak přeložit pletařskou a háčkařskou terminologii z jednoho jazyka do jiného, je použít Slovníček DROPS!

Viz zde

Tabulky velikostí

Přečtěte si víc o velikostech modelů DROPS, využijte náš převodník palců/inchů na cm a srovnávací tabulky velikostí jehlic a háčků.

Viz naše převodní tabulky - tady

Naučte se číst tabulky velikostí - tady

Doporučená literatura

Přinášíme vám seznam zajímavých knih o pletení, háčkování a ručních pracech. Sestavili jsme jej ve spolupráci s našimi návrháři, kteří v nich našli náměty a inspirativní postupy, pro něž poté využili širokou škálu přízí DROPS.

Podívejte na ně