DROPS Extra / 0-1279

Side Step by DROPS Design

Kapcie DROPS ściegiem francuskim, przerabiane 4 nitkami włóczki „Delight”.

Tagi: kapcie,

DROPS design: Model nr de-121
Grupy włóczek A + A + A + A lub C + C lub E
----------------------------------------------------------
ROZMIARY: 29/31 - 32/34 - 35/37 - 38/40 - 41/43 - 44/46
Na długość stopy: 17 - 19 - 21 - 23 - 26 - 29 cm
Materiał:
DROPS DELIGHT od Garnstudio
100-100-100-100-100-150 g kolor nr 12, tęcza
LUB:
100-100-100-100-100-150 g kolor nr 17, malinowe ciasto
LUB:
50-50-50-50-50-100 g kolor nr 08, zielony/beż
50-50-50-50-50-100 g kolor nr 07, beż/niebieski

DRUTY PROSTE DROPS nr 5,5 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając ściegiem francuskim 14 o. 4 nitkami razem otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

75% Wełna, 25% Poliamid
od 13.80 zł /50g
DROPS Delight print DROPS Delight print 13.80 zł /50g
Koszt włóczki na wykonanie tego wzoru to 27.60zł. Więcej informacji.

DOBÓR KOLORÓW:
Przer. albo 4 nitkami w kolorze tęcza, albo 4 nitkami w kolorze malinowe ciasto, albo 2 nitkami w kolorze zielony/beż + 2 nitkami beż/niebieski (= 4 nitki).
UWAGA: przer. jednocześnie nitką ze środka i z góry motka.

WSKAZÓWKA:
Zacisnąć nitkę, gdy przerabiamy 2 o. razem na prawo, aby uniknąć dziur.
----------------------------------------------------------

KAPCIE:
Przerabiane w tę i z powrotem, od pięty do palców.
Na drutach nr 5,5 nabrać 23-23-27-27-29-29 o. 4 nitkami włóczki Delight - patrz DOBÓR KOLORÓW (zostawić ok. 20 cm nitki podczas nabierania oczek, będzie użyta na wykończenie). Przer. ściegiem francuskim – patrz powyżej, aż dł. robótki wynosi 13½-15½-17½-19½-22½-25½ cm - ZACHOWAĆ TAKIE SAME NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI!
Przer. kolejny rząd na prawej stronie robótki następująco: 1 o.p., dalej przer. każde 2 kolejne o. razem na prawo = 12-12-14-14-15-15 o. – PATRZ WSKAZÓWKA!
Przer. 3 rz. na prawo.
W nast. rzędzie na prawej stronie robótki przer. następująco: * 4-4-5-5-3-3 o.p., przer. 2 nast. o. razem na prawo*, powt. od *-* w sumie 2-2-2-2-3-3 razy = 10-10-12-12-12-12 o. Przer. 1 rz. na prawo. W nast. rzędzie przer. każde 2 kolejne o. razem na prawo = 5-5-6-6-6-6 o. Dł. robótki wynosi ok. 17-19-21-23-26-29 cm. Odciąć nitki (zostawić ok. 20 cm nitki na zszycie) i przeciągnąć przez pozostałe o., zacisnąć.

WYKOŃCZENIE:
Złożyć początek robótki (pierwszy rząd) na pół i zszyć kapeć na środku tyłu. Zszywać brzeg do brzegu, od palców do 1/3 długości kapcia. Zszywać wkłuwając igłę w oczka brzegowe, aby szew nie był zbyt gruby.

Fontaine 02.05.2019 - 20:28:

J'habite en Belgique francophone. Merci de m'envoyer tout en français.

DROPS Design 03.05.2019 kl. 08:57:

Bonjour Mme Fontaine, on entend effectivement le français ici comme langue, indépendamment du pays. Bon tricot!

Fontaine 02.05.2019 - 20:26:

Où puis-je trouver la bibliothèque de Drops, en français s.v.p. Merci

DROPS Design 03.05.2019 kl. 08:56:

Bonjour Mme Fontaine, tous les modèles DROPS sont traduits en français, il vous suffit de cliquer sur la flèche du menu déroulant sous la photo et de sélectionner "français". Vous pouvez également vous rendre à la page d'accueil de notre site en français ici. Bon tricot!

Klaudia 17.02.2019 - 22:34:

Witam, Ile włóczki potrzebuje na tego rodzaju kapcie?

DROPS Design 18.02.2019 kl. 07:11:

Witaj Klaudio! Potrzebujesz 100-150 g (w zależności od rozmiaru) włóczki DROPS Delight, co daje 2-3 motków. Pozdrawiamy

Henny 31.01.2019 - 14:52:

Hallo liebe Drops-Leute,\r\nist es korrekt, vier Fäden, sprich 4 Knäuel dieses Garns gleichzeitig zu benutzen? Ich staune über die Dicke und die Wahl der Nadelstärke.

DROPS Design 31.01.2019 kl. 15:15:

Liebe Henny, es ist ja korrekt, man wird hier mit 4 Fäden Delight und Nadelgrösse 5,5 mm stricken, um die gewünschte Textur zu bekommen. Viel Spaß beim stricken!

Lillian Bertelsen 31.01.2019 - 09:12:

Hvor meget større skal man lave dem hvis de skal filtes

Joana Dinis 26.10.2018 - 00:43:

Sou iniciante e gostava de saber como tricotar com 4 fios. dois eu sei o de dentro e o de fora, mas 4 como se faz? aguardo ajuda, obg

Claudia Carolina 20.09.2018 - 12:43:

Con infinita gratitudine per la miriadi di modelli e i validissimi filati, una domanda, per cortesia, quanti grammi di Eskimo in tinta unita per un paio di pantofole? Grazie di nuovo. Claudia

DROPS Design 20.09.2018 kl. 16:02:

Buongiorno Claudia Carolina. Se usa Eskimo, avrà bisogno di 2 gomitoli (3 nella taglia più grande). Buon lavoro!

Lauren 04.04.2018 - 06:59:

Is there an English Translation for this Pattern? I'm not fluent in spanish...

DROPS Design 04.04.2018 kl. 08:00:

Hi Lauren, Yes there is an English translation. Click on the meny under the photograph of the model and you can choose English UK or English US. Happy knitting!

Nanda 02.03.2018 - 19:31:

I use 2 threads, thickness 4-4.5. Perfect result.

Felicity Ann Khan 07.10.2017 - 14:33:

What is the thickness of the yarn?

DROPS Design 08.10.2017 kl. 06:46:

Hi Felicity, Drops Delight is a 4 ply yarn from Group A. Happy knitting!

Dodaj komentarz do modelu DROPS Extra 0-1279