DROPS Baby / 21 / 35

Baby Booties by DROPS Design

DROPS BabyMerino lõngast kootud soonikkoes beebi sokid

Võtmesõnad: sokid,

DROPSi disain: muster nr BM-035
Lõngagrupp A
--------------------------
Suurus: 1/3 - 6/9 - 12/18 kuune (2 - 3/4) aastane
Jalalaba pikkus: 10-11-12 (14-16) cm

Lõng: Garnstudio DROPS BABY MERINO, 50 g / 175 m
Värv nr 22, helehall: 50 g kõikidele suurustele

DROPSi SUKAVARDAD: 2,5 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 26 s x 34 r parempidises koes = 10 x 10 cm
--------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (38) FAQ

100% vill
alates 3.45 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 3.45€. Loe edasi.
KANNA KAHANDUSED
Kootakse edasi-tagasi parempidises koes.
1. RIDA (= töö PP): koo kuni jääb 1 s, pööra tööd.
2. RIDA (= töö pahem pool (PH): tõsta esimene silmus kudumata ph võttega, pinguta lõnga ja koo kuni jääb 1 s, pööra tööd.
3. RIDA (= PP): tõsta esimene silmus kudumata pr võttega, pinguta lõnga ja koo kuni jääb 2 s, pööra tööd.
4. RIDA (= töö PH): tõsta esimene silmus kudumata ph võttega, pinguta lõnga ja koo kuni jääb 2 s, pööra tööd.
Jätka nii, kuni rea keskel jääb 8-8-10 (10-12) s silmust.
Paigalda silmusemärkija (SM).
Jätka edasi-tagasi kududes, aga nüüd koo 1 s rohkem igal real kannasilmustel. Hoidumaks pöördekohtadel aukudest, tõsta enne järgmist silmust lõng vardale keerdsilmusena. Koo see kokku järgmise silmusega. Jätka nii, kuni kõik kannasilmused on kootud.

KAHANDAMISE NIPP
Kahanda järgmiselt (alusta 3 s enne silmusemärkijat (SM)): 2 pr kokku, 1 pr.
Kahanda pärast SM-i: 1 pr, tõsta 1 s kudumata parempidi, 1 pr, tõsta kudumata silmus üle.
-----------------------------

SOKK
Loo üles 40-44-48 (52-56) s 2,5 mm sukavarrastele.
Koo ringselt soonikut 2 pr/ 2 ph, kuni töö pikkus on 7-8-9 (10-11) cm.
Tõsta viimati kootud silmus esimesele vardale, kus on 19-19-23 (23-27) s ringil = 20-20-24 (24-28) s vardal kanna jaoks.
Tõsta teised 20-24-24 (28-28) s (= jalapealne) silmusetehoidjale - jalapealse soonik algab ja lõppeb nüüd 1 ph silmusega.
Koo kanna kahandused - vaata ülevalt!

Pärast kanna kahandusi tõsta silmused hoidjalt tagasi varrastele ja jätka jälle ringselt kõigil silmustel - NB! Koo soonikut jalapealsel 20-24-24 (28-28) silmusel ja parempidist kude 20-20-24 (24-28) silmusel talla all.
Kui soki pikkus on 7,5-8,5-9 (11-12) cm kannal olevast SM-st (u. 2,5-2,5-3 (3-4) cm jääb lõpuni), jaga silmused nii, et oleks 20-22-24 (26-28) s jalapealsel ja ka talla all.
Paigalda silmusemärkija mõlemale küljele.

Jätka parempidises koes kõigil silmustel, SAMAL AJAL kahanda 1 s mõlemal pool mõlemat SM-i - vaata kahandamise nippi. Kahanda igal teisel ringil kokku 5-5-6 (6-7) korda = 20-24-24 (28-28) s jääb alles.
Katkesta lõng nii, et jääb piisavalt kokkuõmblemise jaoks.
Pane töö lamedaks lauale ja õmble jalapealse 10-12-12 (14-14) s tallaluse 10-12-12 (14-14) silmusega kokku silmamise teel.
Soki pikkus on u 10-11-12 (14-16) cm.
Koo ka teine sokk.

Stáňa 11.08.2019 - 01:45:

Prosím můžete vložit video jak se sešívá pletacím stehem?

DROPS Design 11.08.2019 kl. 20:52:

Dobrý den, Stáňo, video- ukázku pletacího stehu máme tady: Hodně zdaru! Hana

Babs 31.07.2019 - 20:05:

Bonjour, Lorsque vous parlez de 28 mailles respectivement pour le dessus et le dessous du pied, çà veut donc dire qu'il y a bien 56 mailles au total ? J'ai fini une chaussette et la trouve très large.. Merci de votre aide

DROPS Design 01.08.2019 kl. 22:07:

Bonjour! Tout est correct. C'est a cause de diminutions pour le talon en diagonale. Regardez le video ci-apres Comment tricoter le talon d'une chaussette en diagonale. Bon tricot!

Hege 20.07.2019 - 23:10:

Jeg synes denne oppskriften er en kjempebra basisoppskrift. En lettfattelig måte å strikke hæl på!

Eli 03.06.2019 - 23:03:

Hei, Jeg slet litt jeg også, men skjønte det til slutt! Det ser ut til at 4. pinne er beskrevet feil på hælen. Det står at man skal la det stå igjen2, men det skal vel være 3? Hvert fall, strikk 1m mindre på hver p til det gjenstår 8m på midten. Deretter ta med 1m mer per p. Da får man en hæl til slutt!☺️ Og der du skal flytte maske: bare sett den siste masken over på den 1.p da har du 20m til hælen👍🏻 Håper det var til hjelp!

DROPS Design 06.06.2019 kl. 11:19:

Hei Eli. 4. pinne i hælfellingen stemmer. Du skal strikke til det gjenstar 1 maske mindre, men dette må gjøres i hver side. Slik at 1. og 2. pinne strikkes til det gjenstår 1 maske (først i den ene siden, så i den andre), 3. og 4. pinne strikkes til det gjenstår 2 masker, 5. og 6. pinne strikkes til det gjenstår 3 masker osv, til det gjenstår 8-8-10 (10-12) m midt på pinnen. Når dette er gjort strikkes speilvendt slik at du tilslutt har alle maskene på pinnen igjen. Hilsen DROPS

Alice 07.01.2019 - 18:13:

Jeg får stadig lidt huller ved hælen, selvom jeg gør som i videoen. Men bortset fra det, synes jeg det er den bedste hæltype, jeg har prøvet at strikke fordi man ikke skal tage ind og ud, men bevarer samme maskeantal hele tiden. Og så kan man jo let overføre det til hvilken som helst størrelse

Auvray 19.12.2018 - 10:57:

Bonjour, une chaussette bébé en 6/9 mois, combien fait elle de largeur, j ai commencé mais ça me paraît un peu large, merci de votre réponse.

DROPS Design 19.12.2018 kl. 13:44:

Bonjour Mme Auvray, avec un échantillon de 26 m = 10 cm, les 24 m du pied (après les diminutions) donneront environ 9 cm pour le tour du pied, mais vous commencez en côtes, et les côtes resserrent, il vous faut donc plus de mailles en côtes que de mailles en jersey pour la même largeur. Bon tricot!

Birgitte 28.10.2018 - 07:13:

Hej Christinna Det gør en stor forskel, at du også medtager garnet/løkken foran den maske du skal til at strikke med igen. Strik disse to drejet ret sammen.

Christinna 26.10.2018 - 15:06:

Jeg har ingen problemer med at finde ud af selve opskriften. Problemet opstår under strikningen af hælen. Når jeg skal strikke maskerne tilbage på pinden, skal man for at undgå hul i overgangen dreje masken. Uanset hvordan jeg gør dette får jeg alligevel huller ved hælen, og det er ikke fordi jeg strikker ikke løst. Hvordan undgår jeg at der opstår huller, da jeg jo gerne vil have en perfekt strikket sok?

DROPS Design 30.10.2018 kl. 10:51:

Hej Christinna, har du set vores video

How to knit a heel to a sock with diagonal shaping from Garnstudio Drops design on Vimeo.

Heidi 14.02.2018 - 20:31:

Dette svaret hjalp ikke noe særlig. Det er jo nettopp hvordan jeg følger hælfelling jeg IKKE forstår. Det er etter omgang 4 jeg ramler ut, og det jeg lurer på vises ikke i video heller. Min mor, som har strikket i over 50 år, forstod heller ikke oppskriften. Jeg har funnet en et annet sted, så får jeg prøve den. Basert på tilbakemeldinger her bør dere kanskje vurdere å endre forklaringen 😉

Heidi 11.02.2018 - 09:38:

Når jeg feller til hæl på måten som beskrevet blir maskeantallet aldri mindre. Det står jo at man skal felle til det er 8 masker i midten. Jeg har stadig vekk 20 etter å ha strikket flere omganger.

DROPS Design 12.02.2018 kl. 16:23:

Hej, hvis du fölger hälfellingen får du ligesom en kile til häl, den kommer til at se ud som på billedet. God fornöjelse!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Baby 21-35

Ootame kommentaare selle mustri kohta!

Kui soovid midagi küsida, siis kiiremaks vastuse saamiseks veendu, et valid õige kategooria alloleval formil. Vajaliku väljad *.

#dropsfan galerii

Gestrickte Babysocken für Junior

Gimpel & Mars, Germany