DROPS / 134 / 27

Soft by DROPS Design

Opaska na szydełku DROPS, z 3 nitek włóczki „Symphony” lub „Melody”.

Tagi: opaski,

DROPS design: Model nr WW-058
Grupa włóczek D
---------------------------------------------------------
Rozmiar: Uniwersalny
Obwód głowy: 54/56 cm
Wymiary:
Szerokość: ok. 10 cm
Obwód: ok. 55 cm
Materiał: DROPS SYMPHONY Garnstudio
50 g kolor nr 02, beżowy
50 g kolor nr 03, brązowy

LUB:
DROPS MELODY od Garnstudio
50 g kolor nr 15, beż
50 g kolor nr 03, szary perłowy

SZYDEŁKO DROPS nr 8 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 10 sł otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.

Komentarze (4)
DROPS Symphony DROPS Symphony
65% Wełna, 35% Poliamid
Wycofane z produkcji
znajdź alternatywę
Druty i szydełka
WSKAZÓWKA:
Zastąpić 1-szy sł w każdym rz. 3 oł. Zakończyć każdy rz. 1 sł w 3-cie oł na pocz. poprzedniego rz.

WSKAZÓWKA JAK PRZERABIAĆ 2 NITKAMI:
Użyć na raz nitki z wierzchu i ze środka kłębka.
---------------------------------------------------------

OPASKA:
Przeczytaj WSKAZÓWKĘ i WSKAZÓWKĘ JAK PRZERABIAĆ 2 NITKAMI! Na szydełku nr 8 nabrać luźno 12 oł (w tym zwrotne 3 oł) 2 nitkami włóczki Symphony kolor beżowy + 1 nitką włóczki Symphony kolor brązowy (lub 2 nitkami włóczki Melody kolor beż + 1 nitką włóczki Melody kolor szary perłowy). Przer. 1-szy rz. następująco: 1 sł w 4-te oł od szydełka, następnie 1 sł w każde oł. Dalej przer. w tą i z powrotem słupkami (= 1 sł w każdy sł) aż dł. robótki wyniesie 55 cm.

WYKOŃCZENIE:
Odciąć i wrobić nitki. Zszyć 2 krótsze brzegi razem na środku tyłu.

Komentarze (4)

Therese Pyle 28.11.2018 - 19:47:

Your use of the :"We use Cookies" line prints right over the instructions that I am trying to print in order to make this headband. I THINK THAT SUCKS!!!! IF THIS IS A FREE PATTERN, I SHOULD BE ABLE TO PRINT THE PATTERN WITHOUT ANY OTHER WORDS PRINTED OVER IT.

DROPS Design 29.11.2018 kl. 10:04:

Dear Mrs Pyle, did you click on the button "pattern" with the printer icon? It should work fine this way, just tested successfully the printing from the US pattern page. Happy crocheting!

Elisabeth 25.05.2011 - 17:36: www.gladestrikkepind ...

Okey

Solange 21.05.2011 - 14:47:

Génial

Pamela 20.05.2011 - 00:25:

The yarn is very intriguing and I can picture a vest made from the same yarn for a bohemian look.

Dodaj komentarz do modelu DROPS 134-27