DROPS / 134 / 27

Soft by DROPS Design

Opaska na szydełku DROPS, z 3 nitek włóczki „Symphony” lub „Melody”.

Tagi: opaski,

DROPS design: Model nr WW-058
Grupa włóczek D
---------------------------------------------------------
Rozmiar: Uniwersalny
Obwód głowy: 54/56 cm
Wymiary:
Szerokość: ok. 10 cm
Obwód: ok. 55 cm
Materiał: DROPS SYMPHONY Garnstudio
50 g kolor nr 02, beżowy
50 g kolor nr 03, brązowy

LUB:
DROPS MELODY od Garnstudio
50 g kolor nr 15, beż
50 g kolor nr 03, szary perłowy

SZYDEŁKO DROPS nr 8 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 10 sł otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.

Komentarze (3)
DROPS Symphony DROPS Symphony
65% Wełna, 35% Poliamid
Wycofane z produkcji
znajdź alternatywę
Druty i szydełka
WSKAZÓWKA:
Zastąpić 1-szy sł w każdym rz. 3 oł. Zakończyć każdy rz. 1 sł w 3-cie oł na pocz. poprzedniego rz.

WSKAZÓWKA JAK PRZERABIAĆ 2 NITKAMI:
Użyć na raz nitki z wierzchu i ze środka kłębka.
---------------------------------------------------------

OPASKA:
Przeczytaj WSKAZÓWKĘ i WSKAZÓWKĘ JAK PRZERABIAĆ 2 NITKAMI! Na szydełku nr 8 nabrać luźno 12 oł (w tym zwrotne 3 oł) 2 nitkami włóczki Symphony kolor beżowy + 1 nitką włóczki Symphony kolor brązowy (lub 2 nitkami włóczki Melody kolor beż + 1 nitką włóczki Melody kolor szary perłowy). Przer. 1-szy rz. następująco: 1 sł w 4-te oł od szydełka, następnie 1 sł w każde oł. Dalej przer. w tą i z powrotem słupkami (= 1 sł w każdy sł) aż dł. robótki wyniesie 55 cm.

WYKOŃCZENIE:
Odciąć i wrobić nitki. Zszyć 2 krótsze brzegi razem na środku tyłu.

Komentarze (3)

Elisabeth 25.05.2011 - 17:36: www.gladestrikkepind ...

Okey

Solange 21.05.2011 - 14:47:

Génial

Pamela 20.05.2011 - 00:25:

The yarn is very intriguing and I can picture a vest made from the same yarn for a bohemian look.

Dodaj komentarz do modelu DROPS 134-27