DROPS Baby / 33 / 13

Pink Petals by DROPS Design

Dětský kabátek s kruhovým sedlem a lístkovým vzorem a punčocháče s ažurovým vzorem pletené shora dolů z příze DROPS BabyMerino. Velikost: nedonošená – 2 roky.

DROPS design: model č.bm-111-by
Skupina přízí A
----------------------------------------------------------

NA CELOU SOUPRAVU:

VELIKOST:
(<0) 0/1 - 1/3 - 6/9 - 12/18 měsíců (2 roky)
Velikost v cm: (40/44) 48/52 - 56/62 - 68/74 - 80/86 (92)

MATERIÁL:
DROPS BABY MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
(200) 200-250-300-300 (350) g, barva č. 26, světlá starorůžová

KABÁTEK:

VELIKOST:
(<0) 0/1 - 1/3 - 6/9 - 12/18 měsíců (2 roky)
Velikost v cm: (40/44) 48/52 - 56/62 - 68/74 - 80/86 (92)

MATERIÁL:
DROPS BABY MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
(150) 150-150-200-200 (200) g, barva č. 26, světlá starorůžová

ZKUŠEBNÍ VZOREK:
24 ok na šířku a 32 řad na výšku lícovým žerzejem = 10 x 10 cm.
24 ok na šířku a 40 řad na výšku lístkovým vzorem = 10 x 10 cm.

JEHLICE:
DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č. 3.
DROPS KRUHOVÁ JEHLICE č. 3, dlouhá 40 a 60 cm.
DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č. 2,5 – na lemy.
DROPS KRUHOVÁ JEHLICE č. 2,5, dlouhá 40 a 60 cm – na lemy.
Uvedená síla jehlic je pouze orientační. Máte-li ve svém zkušebním vzorku více ok na 10 cm, použijte jehlice silnější. Pokud máte naopak méně ok na 10 cm, použijte jehlice slabší.

DROPS PERLEŤOVÝ KNOFLÍK Kytička (pink), č. 617: (5) 5-6-6 7 (7) ks.

PUNČOCHÁČE:

VELIKOST:
(<0) 0/1 - 1/3 - 6/9 - 12/18 měsíců (2 roky)
Velikost v cm: (40/44) 48/52 - 56/62 - 68/74 - 80/86 (92)

MATERIÁL:
DROPS BABY MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
100-100-100-150-150-150 g, barva č. 26, světlá starorůžová
DOPLŇKY: asi 35-50 cm gumy do pasu

ZKUŠEBNÍ VZOREK:
24 ok na šířku a 32 řad na výšku lícovým žerzejem = 10 x 10 cm.

JEHLICE:
DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č. 3.
DROPS KRUHOVÁ JEHLICE č. 3, dlouhá 40 a 60 cm.

DROPS Baby Merino uni colour DROPS Baby Merino uni colour 96.00 Kč /50g
Ganella
Objednat
DROPS Baby Merino mix DROPS Baby Merino mix 96.00 Kč /50g
Přízi na tento model můžete mít už za 384Kč. Více zde.

Návod

----------------------------------------------------------

VYSVĚTLIVKY:

----------------------------------------------------------

KABÁTEK:

Abychom vypočítali, v jakých rozestupech máme přidávat, odečteme od celkového počtu ok v řadě (např. 70 ok) oka obou lég (tj. 10 ok) a zbytek vydělíme počtem ok, která potřebujeme přidat (tj. 13), takže 70 – 10 = 60 : 13 = 4,6.
V tomto případě tedy 1x nahodíme střídavě za každým zhruba 4. a každým 5. okem. V následující řadě pleteme nahození za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky. Přidáváme mimo obě légy.

VZOR:
Viz schémata A.1 až A.3. Zvolte si schéma pro požadovanou velikost (platí pro A.2). Zobrazeny jsou všechny řady vzoru nahlížené z lícové strany.

RAGLÁNOVÉ ZKOSENÍ:
Přidáváme vždy v lícových řadách!
Přidáváme na obou stranách každého raglánového „švu“, tj. tam, kde se stýkají rukávy s trupem (= 4 značky; v každé řadě s přidáváním přidáme 8 ok).
Pleteme po poslední 1 oko před značkou, 1x nahodíme, 2 oka upleteme hladce (značka leží mezi nimi), 1x nahodíme (= přidali jsme 2 oka).
V následující řadě (rubové) pleteme nahození obrace za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.

TIP – PŘIDÁVÁNÍ 2 (podpaží, boky):
Přidáváme vždy v lícových řadách!
Pleteme až po poslední 2 oka před značkou, 1x nahodíme, 4 oka upleteme hladce (značka leží uprostřed těchto 4 ok), 1x nahodíme (= přidali jsme 2 oka). V následující řadě (rubové) pleteme nahození obrace za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.

TIP - UJÍMÁNÍ (rukávy, podpaží):
Začínáme 3 oka před značkou: 2 oka spleteme hladce, 2 oka upleteme hladce (značka leží mezi nimi), 1 oko sejmeme hladce, 1 upleteme hladce a sejmuté přes ně přetáhneme (= ujmuli jsme 2 oka).

KNOFLÍKOVÉ DÍRKY:
Knoflíkové dírky vypleteme v léze pravého předního dílu (na svetr se díváme, jako by byl oblečený). 1 dírka = pleteme lícovou řadu až po poslední 3 oka na jehlici, 1x nahodíme, 2 oka spleteme hladce a končíme 1 okem hladce. V následující (rubové) řadě upleteme nahození hladce – v pletenině vznikne dírka.
První knoflíkovou dírku vypleteme v 1 lícové řadě po dokončení vzoru A.1, každou z dalších (4) 4-5-5-6 (6) dírek pak pleteme vždy po zhruba 5 cm výšky.
------------------------

PUNČOCHÁČE:

VZOR:
Viz schéma A.4.

TIP – PŘIDÁVÁNÍ (rozkrok, klín uprostřed předního a zadního dílu):
Pleteme až po poslední 1 oko před značkou, 1x nahodíme, 2 oka upleteme hladce (značka leží mezi nimi), 1x nahodíme (= přidali jsme 2 oka). V následující kruhové řadě pleteme nahození za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky. Přidaná oka pleteme lícovým žerzejem, dokud nezapadnou do vzoru.

TIP - UJÍMÁNÍ (vnitřní strana nohavic):
Začínáme 3 oka před značkou: 2 oka spleteme hladce, 2 oka upleteme hladce (značka leží mezi nimi), 1 oko sejmeme hladce, 1 upleteme hladce a sejmuté přes ně přetáhneme (= ujmuli jsme 2 oka).

TVAROVÁNÍ PATY:
Pleteme v řadách lícovým žerzejem, takto:
1. ŘADA (= lícová): hladce po poslední 1 oko v řadě, práci otočíme.
2. ŘADA (= rubová): 1. oko sejmeme obrace, přízi utáhneme a pleteme obrace po poslední 1 oko v řadě, práci otočíme.
3. ŘADA (= lícová): 1. oko sejmeme hladce, přízi utáhneme a pleteme hladce po poslední 2 oka v řadě, práci otočíme.
4. ŘADA (= rubová): 1. oko sejmeme obrace, přízi utáhneme a pleteme obrace po poslední 2 oka v řadě, práci otočíme.
Tímto způsobem pokračujeme v ujímání, až nám uprostřed řady zůstane (6) 7-8-8-7 (8) ok. Střed řady si označíme.
Pleteme lícovým žerzejem v řadách, ale nyní upleteme po každém otočení práce o 1 oko více. POZOR! Abychom neměli v místech otočení v pletenině dírky, nadzvedneme jehlicí přízi před okem, které budeme plést, a přetočenou ji zavěsíme na levou jehlici – takto vzniklé oko pak spleteme s následujícím okem. Takto pokračujeme až do chvíle, kdy upleteme všechna oka paty.

-------------------------------------------------------

POPIS PRÁCE:

----------------------------------------------------------

KABÁTEK - JAK BUDEME POSTUPOVAT:
Pleteme v řadách na kruhové jehlici od okraje jednoho předního dílu k okraji druhého, shora dolů. Rukávy pleteme v kruhových řadách na ponožkových jehlicích.

LEM PRŮKRČNÍKU:
Na kruhovou jehlici č.2,5 nahodíme přízí Baby Merino (68) 70-78-82-86 (92) ok (včetně 5 ok légy na každé straně) a upleteme vzorem A.1 s 5 oky légy VROUBKOVÝM VZOREM na každé straně – viz výše. Po dokončení celé sekvence vzoru A.1 převedeme pleteninu na kruhovou jehlici č.3. Pleteme 1 lícovou řadu hladce a SOUČASNĚ přidáme rovnoměrně (15) 13-17-19-21 (21) ok – viz TIP – PŘIDÁVÁNÍ 1; v pravé léze vyplétáme KNOFLÍKOVÉ DÍRKY – viz výše = (83) 83-95-101-107 (113) ok. Upleteme 1 rubovou řadu obrace (jen obě légy pleteme vroubkovým vzorem). Pak pleteme sedlo.

SEDLO:
První, lícovou, řadu pleteme takto: 5 ok légy vroubkovým vzorem, vzor A.2 – sekvenci opakujeme až po posledních 6 ok v řadě (= (12) 12-14-15-16 (17) sekvencí vzoru po 6 okách), končíme 1 okem vroubkovým vzorem (aby byl vzor na obou stranách dílu stejný) a 5 oky légy vroubkovým vzorem. V tomto rozvržení pokračujeme, přidáváme a ujímáme podle schématu.
V řadě označené ve schématu A.2 šipkou upravíme celkový počet ok na výsledných (150) 174-182-194-202 (214) ok. Nyní vložíme do pleteniny 4 značky (oka nepleteme, jen rozmístíme značky), takto:
1. značku vložíme za prvních (26) 29-30-32-33 (35) ok (= přední díl), 2. značku dáme za následujících (28) 34-36-38-40 (42) ok (= rukáv), 3. značku umístíme za dalších (42) 48-50-54-56 (60) ok (= zadní díl) a 4. značku vložíme za následujících (28) 34-36-38-40 (42) ok (= rukáv). Za poslední značkou leží (26) 29-30-32-33 (35) ok předního dílu.
Pokračujeme lícovým žerzejem s 5 oky légy vroubkovým vzorem na každé straně. SOUČASNĚ přidáme v 1. řadě (lícové) na obou stranách všech 4 značek oka pro RAGLÁNOVÉ ZKOSENÍ – viz výše (= přidáme celkem 8 ok). Toto přidávání opakujeme v každé 2. řadě (tj. v každé lícové) celkem (3) 3-3-4-4 (4)x. Po posledním raglánovém přidání máme na jehlici (174) 198-206-226-234 (246) ok. Pleteme do výše (10) 12-13-14-15 (16) cm od počáteční nahozené řady – měřeno podél jedné přední légy. Následující rubovou řadu pleteme takto: (29) 32-33-36-37 (39) ok upleteme jako dříve (= přední díl), následujících (34) 40-42-46-48 (50) ok odložíme na pomocnou jehlici (= rukáv), nahodíme (4) 4-6-6-8 (8) nová oka (= podpaží), (48) 54-56-62-64 (68) ok upleteme obrace (= zadní díl), dalších (34) 40-42-46-48 (50) ok odložíme na pomocnou jehlici (= rukáv), nahodíme (4) 4-6-6-8 (8) nová oka (= podpaží) a posledních (29) 32-33-36-37 (39) ok upleteme jako dříve (= přední díl). Trup a rukávy dokončíme odděleně.
NYNÍ MĚŘÍME DÍL OD TOHOTO MÍSTA!

TRUP:
= (114) 126-134-146-154 (162) ok. Označíme si boční strany - za (31.) 34.-36.-39.-41. (43.) oko od každého předního okraje vložíme značku (= mezi značkami leží (52) 58-62-68-72 (76) ok zadního dílu); značky během práce snímáme vždy do aktuálně pletené řady.
První (lícovou) řadu pleteme takto: 5 ok légy vroubkovým vzorem, vzor A.3A – sekvenci opakujeme až po posledních (5) 9-9-5-5 (5) ok v řadě (= (13) 14-15-17-18 (19) sekvencí po 8 okách), pak (0) 4-4-0-0 (0) oka vzorem A.3B a končíme 5 oky légy vroubkovým vzorem. V tomto rozvržení pokračujeme.
Ve výši 2 cm od podpaží přidáme na obou stranách obou značek na bocích 1 oko – viz TIP- PŘIDÁVÁNÍ 2 (= přidali jsme 4 oka). Toto přidávání opakujeme vždy po (2) 2,5-3-3,5-4 (4,5) cm výšky celkem 5x na každé straně = (134) 146-154-166-174 (182) ok – POZN.: přidaná oka pleteme lícovým žerzejem, takže mezi dírkami na obou stranách trupu je stále více ok. SOUČASNĚ ve výši (10) 11-13-15-17 (19) cm pokračujeme lícovým žerzejem s 5 ok légy vroubkovým vzorem.
Ve výši (12) 13-15-17-19 (21) cm od podpaží upleteme nad všemi oky 4 vroubky a poté díl ukončíme pikotkovým lemem podle popisu níže.

UZAVŘENÍ S PIKOTKAMI:
Pleteninu převedeme na kruhovou jehlici č.2,5 a pleteme lícovou řadu, takto:
1 oko hladce, (*pravou jehlici vpíchneme mezi první 2 oka na levé jehlici; vpichujeme opravdu mezi oka, nikoli do ok; 1x nahodíme, protáhneme přízi mezi oky a vzniklou smyčku zavěsíme na levou jehlici*, *-* opakujeme ještě 2x = na levé jehlici teď máme 3 nová oka. **První oko z levé jehlice upleteme hladce a přetáhneme přes ně první oko z pravé jehlice**), **-** opakujeme celkem 5x. (-) opakujeme podél celého okraje až do chvíle, kdy nám na levé jehlici zbude poslední 1 oko. Přízi odstřihneme, protáhneme posledním okem a stáhneme a zapošijeme.

RUKÁV:
Odložených (34) 40-42-46-48 (50) ok jednoho rukávu vrátíme z pomocné jehlice zpět na ponožkové jehlice č.3 a navíc k nim nabereme po 1 oku z každého ze (4) 4-6-6-8 (8) nových ok nahozených v podpaží = (38) 44-48-52-56 (58) ok. Doprostřed (4) 4-6-6-8 (8) ok nových ok v podpaží vložíme značku = začátek kruhové řady. Pleteme v kruhových řadách lícovým žerzejem. Ve výši 2 cm od podpaží ujmeme na obou stranách značky 1oko – viz TIP - UJÍMÁNÍ. Takto ujímáme vždy po (2) 2-1,5-1,5-1,5 (1,5) cm výšky, celkem (2) 4-6-7-9 (9)x = (34) 36-36-38-38 (40) ok. Pleteme až do výše (5) 8-11-13-15 (18) cm od podpaží. Pak pleteninu převedeme na ponožkové jehlice č.2,5 a pleteme VROUBKOVÝM VZOREM – viz výše. Když je rukáv dlouhý (8) 11-14-16-18 (21) cm, ukončíme jej stejným pikotkovým okrajem, jako trup.

-------------------------------------------------------

POPIS PRÁCE:

----------------------------------------------------------

PUNČOCHÁČE - JAK BUDEME POSTUPOVAT:
Pleteme v kruhových řadách na kruhové jehlici shora dolů k rozkroku, pak pleteme každou nohavici zvlášť v kruhových řadách na ponožkových jehlicích.

PAS:
Na kruhovou jehlici č.3 nahodíme přízí Baby Merino (88) 96-104-120-128 (136) ok a upleteme 2 cm výšky lícovým žerzejem (= záložka). Následující kruhovou řadu pleteme takto: *2 oka spleteme hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady (= přehyb).
DÍL NYNÍ MĚŘÍME OD TÉTO ŘADY, tj. OD PŘEHYBU!
Upleteme 2 cm výšky lícovým žerzejem. Aby punčocháče lépe seděly, upleteme jejich zadní stranu o něco vyšší – viz popis níže.

ZVÝŠENÍ ZADNÍ STRANY – všechny velikosti:
Označíme si začátek kruhové řady = střed zadní strany. Pleteme zkrácenými řadami, začínáme lícovou řadou: upleteme hladce 8 ok za značkou, práci otočíme, přízi utáhneme a pleteme obrace 16 ok. Práci otočíme, přízi utáhneme a upleteme hladce 24 ok, práci otočíme, přízi utáhneme a pleteme obrace 32 ok. Práci otočíme, přízi utáhneme a upleteme hladce 40 ok, práci otočíme, přízi utáhneme a pleteme obrace 48 ok. Práci otočíme, přízi utáhneme a pleteme hladce zpět ke značce.

KALHOTKY:
Pleteme v kruhových řadách nad všemi oky vzor A.4 (= (11) 12-13-15-16 (17) sekvencí vzoru po 8 okách). POZOR! V každé kruhové řadě označené ve schématu A.4 hvězdičkou posuneme začátek kruhové řady o 1 oko doleva, tj. první oko jen přesuneme na pravou jehlici (bez upletení), pak pleteme vzor A.4. Oko, které jsme na začátku řady přesunuli na pravou jehlici, upleteme jako součást poslední sekvence vzoru A.4. Následující kruhovou řadu začínáme jako obvykle.
Ve výši (9) 11-12-15-16 (17) cm od přehybu (měřeno uprostřed přední strany) si označíme střed přední strany – máme tedy 1 značku uprostřed přední strany a 1 značku uprostřed zadní strany kalhotek (= mezi značkami leží na každé boční straně kalhotek (44) 48-52-60-64 (68) ok).
Pokračujeme v kruhových řadách vzorem A.4 a SOUČASNĚ v následující kruhové řadě přidáme na obou stranách obou značek 1 oko – viz TIP - PŘIDÁVÁNÍ (= přidáme 4 oka). Takto přidáváme v každé 2. kruhové řadě, celkem 8x = (120) 128-136-152-160 (168) ok. Pak pleteme dál v kruhových řadách vzorem A.4 až do výše (15) 18-18-21-22 (23) cm od přehybu – měřeno uprostřed přední strany. Nyní uzavřeme uprostřed přední i uprostřed zadní strany vždy 4 oka. Obě nohavice dokončíme odděleně.
Pravou nohavici pleteme podle popisu níže.

PRAVÁ NOHAVICE:
= (56) 60-64-72-76 (80) ok. Pleteninu převedeme na ponožkové jehlice č.3. Označíme si střed vnitřní strany nohavice – kruhová řada začíná zde. NYNÍ MĚŘÍME DÍL OD TOHOTO MÍSTA!
Pokračujeme v kruhových řadách vzorem A.4 – oka, která do vzoru nezapadají, pleteme lícovým žerzejem. Po upletení 2 kruhových řad ujmeme na obou stranách značky 1 oko – viz TIP - UJÍMÁNÍ (= ujmuli jsme 2 oka). Toto ujímání opakujeme v každé kruhové řadě celkem 6x, pak ujímáme v každé 2. kruhové řadě celkem 4x a nakonec ujmeme v každé (5.) 6.-6.-6.-7. (7.) kruhové řadě, celkem (4) 5-6-8-9 (10)x = (28) 30-32-36-38 (40) ok. Poté pleteme až do výše (13) 17-20-23-26 (31) cm od rozkroku. Nyní upleteme chodidlo.

CHODIDLO:
= (28) 30-32-36-38 (40) ok. Prvních (14) 15-16-18-19 (20) ok ponecháme na jehlici (= pata; pozor, aby pata nevyšla na horní stranu chodidla, nárt), zbylých (14) 15-16-18-19 (20) ok odložíme na pomocnou jehlici (= střed horní strany, nárt).
Teď TVARUJEME PATU - pleteme v řadách lícovým žerzejem, viz výše.
Po dokončení tvarování vrátíme odložených (14) 15-16-18-19 (20) ok nártu z pomocné jehlice zpět na jehlice = (28) 30-32-36-38 (40) ok. Pleteme lícovým žerzejem opět v kruhových řadách nad všemi oky. Ve výši (8) 9-10-11-12 (13) cm od značky na patě (do ukončení práce zbývá doplést asi 2 cm výšky) rozdělíme oka na jehlice tak, abychom měli na horní straně (nártu) i na dolní straně (chodidle) (14) 15-16-18-19 (20) ok – na každou boční stranu vložíme značku. Pleteme v kruhových řadách lícovým žerzejem a SOUČASNĚ v 1. kruhové řadě ujmeme na obou stranách obou značek 1 oko – viz TIP - UJÍMÁNÍ (= ujmeme 4 oka). Takto ujímáme v každé 2. kruhové řadě celkem (4) 4-4-5-5 (5)x = na jehlicích zbývá (12) 14-16-16-18 (20) ok. Přízi odstřihneme – ponecháme si konec dostatečně dlouhý na sešití. Díl položíme a sešijeme (6) 7-8-8-9 (10) ok nártu s (6) 7-8-8-9 (10) oky chodidla, sešíváme nejlépe pletacím stehem. Chodidlo měří asi (10) 11-12-13-14 (15) cm (od značky na patě).
Pak vrátíme odložených (56) 60-64-72-76 (80) ok na druhé straně dílu z pomocné jehlice zpět na ponožkové jehlice č.3 a upleteme stejným způsobem druhou nohavici – pouze dbáme na to, aby chodidlo směřovalo správným směrem, tj. aby pata nevyšla doprostřed horní strany, na nárt (takže na pomocnou jehlici odložíme prvních (14) 15-16-18-19 (20) ok (= střed horní strany, nárt) a posledních (14) 15-16-18-19 (20) ok ponecháme na jehlicích pro patu).

DOKONČENÍ:
Pak založíme do rubu v místě přehybu a přišijeme drobnými stehy; ponecháme jen malý otvor na protažení gumy. Jakmile gumu do pasu navlečeme, otvor sešijeme.
Sešijeme 4 uzavřená oka v rozkroku.

= řada s přidáváním
= začátek kruhové řady posuneme o 1 oko doleva, jak je popsáno v návodu

Potřebujete poradit s tímto návodem?

Děkujeme, že jste si vybrali návod DROPS Design. Zakládáme si na tom, že dáváme k dispozici návody ověřené a snadno srozumitelné. Všechny návody jsou přeložené z norského originálu a tak si můžete kdykoli srovnat rozměry a počty s původním návodem (DROPS Baby 33-13) .

Komentáře / Otázky (29)

Rosemary Fiorillo 23.09.2020 - 16:04:

In response to my previous question, re: stitch count for DropsBaby33-13, Yoke instructions, you say 146 st includes bands, It DOES NOT. Follow my math. Size6/9 EXCLUDING BANDS adjust count in A.2 to 194 sts. Next, do raglan increase, 8 sts., 4 x (32) = 226. After putting sleeves on stitch holder, and casting on 6 sts between fronts and back =146 sts, (still excluding bands). 146/8 = 18.2 or 18 groups for A.3A, NOT 17 as indicated by pattern. Please advise.

DROPS Design 23.09.2020 kl. 17:21:

Dear Mrs Fiorillo, after raglan there are 226 sts, then you divide piece working: 36 sts for front piece (including the first 5 front band sts), slip the next 46 sts for sleeve on a thread and cast on 6 sts, work the next 62 sts for back piece, slip the next 46 sts for sleeve on a thread and cast on 6 sts, and work the last 36 sts for front piece = 36+46+62+46+36= 226 before dividing and 36+6+62+6+36=146 sts including front band sts on each side after dividing. Happy knitting!

Rosemary Fiorillo 22.09.2020 - 17:33:

I am working on Drops Baby 33-13. Is there a correction on the Jacket pattern with regard to the body? The issue I am having is is for size 6/9. Under BODY 146 (excluding 10 band stitches), markers are placed as indicated =39 front, 68 back, and 39 front. You state “work A.3A until 5 stitches remain on row ( = 17 repetitions of 8 stitches) work A.3B over the next 0 stitches ...” the problem is in the counts! - - 146 divided by 8 is 18 GROUPS of 8 with 2 Stitches remaining. HELP!

DROPS Design 23.09.2020 kl. 08:09:

Dear Mrs Fiorillo, the 146 sts include the 5 front band sts - this means you work these 146 sts as follows: 5 front band sts, A.3A (= 8 sts x 17 times = 136 sts), 5 front band sts = 4+136+5=146 sts. Happy knitting!

Solveig Bergvall 15.09.2020 - 14:41:

Stickar strumpbyxan 33-13. När man stickar kilen, ska man då sticka så det blir flera maskor efter varje ökning( 2,4,6,......) så att kilen tillslut har16m? Undrar också om man fortsätter att förskjuta första m på mönstret A4 på hela byxan. Tacksam för svar

DROPS Design 16.09.2020 kl. 14:19:

Hej Solveig, du øker altid på hver side af mærketråden/de 2 masker. Du forskyder masken ved stjernen. formålet med at forskyde masken er at hver 2.varv med hulmønster skal være midt imellem det andet varv med hulmønster. God fornøjelse!

María Jesús 31.08.2020 - 23:34:

Perdón pero en el cuerpo hay 146 puntos, excluyendo los 10 del orillo. 39 puntos de cada delantero + 68 de la espalda

DROPS Design 09.09.2020 kl. 20:03:

Hola Maria Jesus. Los 39 puntos del delantero incluyen los 5 puntos del orillo.

María Jesús 31.08.2020 - 23:16:

En la talla 6/9 meses las 17 repeticiones de 8 puntos del diagrama A.3. A dan como resultado 136 puntos, cuando el total de puntos en el cuerpo es de 146. Gracias por la respuesta

DROPS Design 31.08.2020 kl. 23:28:

Hola Maria Jesus. No has tenido en cuenta los 5 puntos de orillo a cada lado ( = 10 puntos) + 17x8 = 146 puntos

Rosemary Fiorillo 17.08.2020 - 01:03:

Pattern: Drops Design Baby 33-13: Are there any corrections for this pattern, in particular regarding stitches count for pants, size 6/9 months? Pattern indicates 72 stitches per leg to knit separately once increases and bind off are performed, I find calculation is incorrect. Also, are there any videos available to show how to transition to working legs separately, if so, what is the link?

DROPS Design 17.08.2020 kl. 09:20:

Dear Mrs Fiorillo, at the end of first part (before dividing piece for legs) you should have 152 sts on needle - and then cast off 4 sts on mid back and mid front for crotch, this means: 4 sts cast off for mid back - 72 sts for first leg - 4 sts for mid front - 72 sts for 2nd leg - 4 sts for mid front = 152 sts. These 4 sts bind off will be sewn together at the very end. Happy knitting!

Valérie 21.07.2020 - 15:28:

Bonjour je suis arrivée à la partie où je dois mettre les manches en attente et je dois monter 8 mailles pour le côté de la Manche, j'ai déjà fait deux tentatives différentes mais j'ai toujours un fil qui passe en plein milieu entre les deux côtés. Comment dois-je faire pour le monter ces mailles. Merci à vous pouvez

DROPS Design 29.07.2020 kl. 08:41:

Bonjour Valérie, cette leçon montre, à partir de la photo 9) comment on va mettre les mailles des manches en attente et monter les mailles (8 dans votre cas) sous la manche, au-dessus des mailles en attente, tout en continuant à tricoter les devants et le dos. Bon tricot!

Yvonne Vest 01.05.2020 - 16:22:

Der står i opskriften, hælindtagning, strik ret til der er en m tilbage på p, vend. 2 Første maske løs af Osv Hvornår skal der lukkes en maske? Der står hele vejen kun, at en maske skal tages løs af?? Vh Yvonne

DROPS Design 04.05.2020 kl. 14:23:

Hei Yvonne. Ja, du tar kun av 1 maske på hver pinne. Ta en titt på denne videoen, så er det kanskje lettere å forstå: mvh DROPS design

Myrna 01.05.2020 - 12:25:

Is there a written version of the leaf pattern please?

DROPS Design 01.05.2020 kl. 14:12:

Dear Myrna, weare sorry, but we don't have written out instructions for the lace pattern, not only because the patterns are available in many languages, and it is easier to show it in a diagram, but also, because they not only show you the very next step, but also how stitches and rows relate to each other in a larger scale. We do have a lesson onhow to read knitting diagrams here, andyou can always ask for help (either in person or over the phone) at the store you bought your DROPS yarn from. Happy Knitting!

Alma Cornelissen 11.04.2020 - 23:37:

Hoe kan ik het vanaf mijn account uitprinten?

Přidejte komentář k návodu DROPS Baby 33-13