Jak na szydełku wykonać torbę na zakupy

Szydełkowe torby są hitem tego sezonu! Jeszcze nigdy nie szydełkowałaś? Nie martw się! Oto kurs jak krok po kroku wykonać torbę na szydełku Pacific Blues (DROPS 199-15), dzięki któremu z łatwością... (Czytaj więcej)

kategoria: Całe wzory

Jak odczytywać schematy w robótce na szydełku

Szydełkowy schemat składa się z symboli. 1 symbol = 1 oczko (lub grupa oczek) – legenda do symbolu wyjaśnia o jakie oczko chodzi/jak je przerobić. Schemat pokazuje wszystkie oczka, widok na prawej... (Czytaj więcej)

kategoria: Zaczynamy!

Jak wykonać słupek (sł) na szydełku

Wykonaliśmy już łańcuszek. Zaczynamy przerabiać słupek (sł) w 3-cie oczko łańcuszka (oł) od szydełka, lub od innego oczka, zgodnie z opisem we wzorze. Zobaczcie! Zdjęcie 1: Z pomocą szydełka... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać półsłupek (psł) na szydełku

Wykonaliśmy już łańcuszek. Zaczynamy przerabiać półsłupek w 3-cie oczko łańcuszka (oł) od szydełka, lub w inne oczko, zgodnie ze wskazówkami we wzorze. Zobaczcie! Zdjęcie 1: Z pomocą... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać oczko ścisłe

Gdy już potrafisz wykonać łańcuszek, możemy przerabiać w tę i z powrotem, posługując się różnymi ściegami. Pokażemy tutaj jak przerabiać oczkami ścisłymi (oś). Patrz! Zdjęcie 1:Wbij... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak zacząć szydełkową robótkę?

Nigdy wcześniej nie szydełkowałaś? To nie problem, po prostu kieruj się tą prostą instrukcją i spójrz na zdjęcia powyżej – jesteś na dobrej drodze! Zdjęcie 1: Krótszą część nitki... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać oczko łańcuszka (oł)?

Gdy już potrafisz wykonać 1-sze oczko początkowe na szydełku, dalej można przerabiać oczka łańcuszka (oł). Patrz! Zdjęcie 1: Umieścić nitkę z motka ponad lewym palcem wskazującymi i przytrzymać... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania