Jak wykonać słupek (sł) na szydełku

Wykonaliśmy już łańcuszek. Zaczynamy przerabiać słupek (sł) w 3-cie oczko łańcuszka (oł) od szydełka, lub od innego oczka, zgodnie z opisem we wzorze. Zobaczcie! Zdjęcie 1: Z pomocą szydełka... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać półsłupek (psł) na szydełku

Wykonaliśmy już łańcuszek. Zaczynamy przerabiać półsłupek w 3-cie oczko łańcuszka (oł) od szydełka, lub w inne oczko, zgodnie ze wskazówkami we wzorze. Zobaczcie! Zdjęcie 1: Z pomocą... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać oczko ścisłe

Gdy już potrafisz wykonać łańcuszek, możemy przerabiać w tę i z powrotem, posługując się różnymi ściegami. Pokażemy tutaj jak przerabiać oczkami ścisłymi (oś). Patrz! Zdjęcie 1:Wbij... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać łańcuszek z oczkiem zamykającym (pierścień podstawy)

Jak już nauczyłaś się jak wykonać łańcuszek, czasami trzeba aby został zamknięty w kółeczko. Możesz to zrobić za pomocą oczka zamykającego (oz). Zobacz tutaj! Zdjęcie 1:Wykonaj taką... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak zacząć szydełkową robótkę?

Nigdy wcześniej nie szydełkowałaś? To nie problem, po prostu kieruj się tą prostą instrukcją i spójrz na zdjęcia powyżej – jesteś na dobrej drodze! Zdjęcie 1: Krótszą część nitki... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania

Jak wykonać oczko łańcuszka (oł)?

Gdy już potrafisz wykonać 1-sze oczko początkowe na szydełku, dalej można przerabiać oczka łańcuszka (oł). Patrz! Zdjęcie 1: Umieścić nitkę z motka ponad lewym palcem wskazującymi i przytrzymać... (Czytaj więcej)

kategoria: Lekcje szydełkowania