DROPS Baby / 25 / 2

Baby Bliss by DROPS Design

DROPS BabyMerino lõngast kootud lainelise servaga beebi tekk

Võtmesõnad: beebitekid, lainemustriga, tekid,

DROPSi disain: muster nr bm-052-by
Lõngagrupp A
------------------------------------------------------
Mõõdud: umbes 80 x 80 cm
Lõng: Garnstudio DROPS BABY MERINO, 50 g/175 m
350 g värv nr 02, naturaalvalge

4 paari DROPSi RINGVARDAID (80 cm): 4 mm – või sobivad, et saavutada koetihedus 21 s x 41 r ripskoes = 10 x 10 cm.
DROPSi HEEGELNÕEL: 4 mm – äärise jaoks.
------------------------------------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (35) FAQ

100% vill
alates 3.45 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 24.15€. Loe edasi.
RIPSKUDE (edasi-tagasi kududes): koo kõik read parempidi. 1 ripsivall = 2 rida ripskoes.

MUSTER
Vaata skeeme A.1 kuni A.3.
------------------------------

TEKK
Kootakse edasi-tagasi ringvarrastega. Koo diagonaalselt nurgast nurgani, siis koo laineline muster teki serva ümber ringvarrastega – NB! Kuna silmuseid on nii paju, kasuta iga külje jaoks eraldi ringvardaid.

Loo 3 s 4 mm ringvarrastele Baby Merino lõngaga.
Koo 1 rida pr.
Siis koo ripskoes – vaata ülevalt, SAMAL AJAL kasvata iga rea alguses järgmiselt: 1 pr, 2 pr s järgmisesse silmusesse ja koo pr rea lõpuni, pööra tööd. Jätka sedasi edasi-tagasi.
JÄLGI KOETIHEDUST!
Kui on kootud 76 ripsivalli (= 155 s on vardal), on töö pikkus igal serval 52 cm.
Siis kahanda iga rea alguses: 1 pr, 2 pr kokku, koo pr rea lõpuni, pööra tööd. Jätka sedasi, kuni vardale jääb 3 s, tõsta 1 silmus pr kudumata, 2 pr kokku, tõsta kudumata silmus üle.
Katkesta lõng, tõmba allesjäänud silmusest ja kinnita lõngaots.
Teki iga 4 serva pikkus on 52 cm.

LAINELISE MUSTRIGA ÄÄRIS
Alusta teki nurga keskelt ja korja üles silmused töö PP poolt 4 mm ringvarrastele naturaalvalge lõngaga järgmiselt: *korja üles 1 s nurgast, korja üles 1 s igalt ripsivallilt ja tee 1 õs iga silmuse vahele, kuni järgmise nurgani, korja üles 1 s nurgast* = 155 s teki ühelt servalt.
Alusta järgmiste varrastega ja korda *kuni* mööda teki järgmist serva. NB! Silmuseid korjates on igas nurgas 2 s. Korda samamoodi veel kahel serval = 620 s on 4 ringvardal.
Koo 1 ring pr (= 1. ring skeemil).
Koo järgmine ring: *skeemi A.1 (= 8 s), korda skeemi A.2 järgmisel 140 s ja tee skeemi A.3 (= 7 s)*, korda *kuni* igal 4 serval. Jätka sedasi mustriga.
Kui skeemidel A.1, A.2 ja A.3 jääb kududa viimane ring, on ääre pikkus on umbes 13 cm.
Koo viimasel ringil skeemi A.1, A.2 ja A.3 järgi, SAMAL AJAL koo silmused lõdvalt maha – muster paneb serva lainetama.

HEEGELDATUD ÄÄRIS
Heegelda 4 mm heegelnõelaga naturaalvalge lõngaga mööda teki serva järgmiselt:
tee 1 kinnissilmus (ks) enne nurga 2 s, 4 ahels, 1 ühekordne sammas (sm) esimesse heegeldatud ahels-sse, jäta vahele 2 silmust nurgal, 1 ks järgmisesse silmusesse, *4 ahels, 1 sm heegeldatud ahels-sse, jäta vahele umbes 2 s, 1 ks järgmisesse silmusesse*, korda *kuni* teki ümber, ainult veendu, et "aas" on igas nurgas, ringi lõpus tee 1 aass esimesse ks-sse ringi algul.
Kinnita lõngaots.

Skeem

= parempidine silmus (pr)
= pahempidine silmus (ph)
= 1 õhksilmus kahe silmuse vahele
= 2 pr kokku

Bärbel 11.07.2019 - 16:23:

Sind in der Strickanleitung Hin- und Rückreihen gezeichnet

DROPS Design 12.07.2019 kl. 08:53:

Liebe Bärbel, ja genau, die Diagramme zeigen alle Reihen, dh Hin- sowie Rückreihen. Hier lesen Sie mehr. Viel Spaß beim stricken!

Lisbeth Beyer 11.02.2019 - 20:14:

Skal starte med diagrammet finder der et sted man kan checke antallet af masker pr. runde i diagrammet, synes ikke det passe ? Hvis midte sættet (diagram A.) er 40 masker hvordan ender jeg så på 140.

DROPS Design 12.02.2019 kl. 09:52:

Hej Lisbeth, du har 155 m på en side, strikker A.1 (8m), så A.2 (20m) 7 gange og sidst A.3 (7m) =155 m. Således strikker du på hver side. Det er kun A.1 og A.3 du tager ud, det vil sige at du tager 2 masker ud i hvert hjørne (ifølge diagrammerne) på hver 2.pind. God fornøjelse!

Susanne Madsen 09.11.2018 - 00:46:

Hvor meget garn bruges der? Har en veninde der bestilte 8 ngl, strikkefasthed passer. Hun har bestilt mere, men kunne ikke få samme indfarvning. Det er ikke ok. Resultatet bliver ikke tilfredsstillende, samtidig med at tæppet bliver dyrere. ØV, det er ikke godt nok

DROPS Design 09.11.2018 kl. 10:52:

Hej Susanne, Vi har brugt 7 nøgler DROPS Baby Merino, vi har ikke fået information om at det er for lidt.... men prøv også at måle strikkefastheden i højden. Strikker man strammere end hvad vi gør ifølge opskriften, så får man flere pinde på 10 cm og da går der også mere garn. God fornøjelse!

Hege Tandberg 21.08.2018 - 18:57:

Da skjønner jeg at drops oppskrifter ikke er noe for meg. Så løst klarer jeg ikke å strikke.

Hege Tandberg 19.08.2018 - 19:23:

Strikket med pinne 4. Da jeg var halvveis hvor det skulle være 76 riller og 52 cm hadde jeg bare 42 cm. Begynte på nytt med pinne 4 1/2, halvveis er det nå 46 cm. Dvs. at jeg må opp i pinne 5 1/2 for at oppskriften skal passe til garnet som er anbefalt. Forferdelig kjedelig. Hvor løst skal jeg måtte strikke? Mener jeg strikker normalt. Denne oppskriften kan umulig være riktig.

DROPS Design 21.08.2018 kl. 07:46:

Hei Hege, Vi alle strikker forskjellig. Prøv å strikke 10 x 10 cm for å se hvilken pinne størrelse du trenger. God fornøyelse!

Hege Tandberg 02.08.2018 - 15:34:

Strikket med pinne 4. Da jeg var halvveis hvor det skulle være 76 riller og 52 cm hadde jeg bare 42 cm. Begynte på nytt med pinne 4 1/2, halvveis er det nå 46 cm. Dvs. at jeg må opp i pinne 5 1/2 for at oppskriften skal passe til garnet som er anbefalt. Forferdelig kjedelig. Hvor løst skal jeg strikke? Mener jeg strikker normalt. Denne oppskriften kan umulig være riktig.

Mandy 03.03.2018 - 11:30:

Hallo, ich würde die Decke gerne 2-farbig arbeiten. Wieviel Wolle muss ich für die Decke und wieviel für den Wellenrand rechnen? Vielen Dank im Voraus.

DROPS Design 05.03.2018 kl. 10:13:

Liebe Mandy, leider haben wir dafür keine Erfahrung, da diese Decke nur mit einer Farbe gestrickt wurde. Ihr DROPS Laden kann Ihnen aber vielleicht weiterhelfen. Viel Spaß beim stricken!

Wertemberg McGuinness Marta 14.08.2017 - 07:21:

Bonjour, je commence la bordure avec aiguilles circulaires et dans un commentaire vous dites de tricoter chaque côté séparément. On fait donc une couture ensuite aux quatre coins? Merci beaucoup!

DROPS Design 14.08.2017 kl. 10:09:

Bonjour Marta. Il n'y a aucune couture. Etant donné le nombre de mailles vous travaillez sur 4 aiguilles circulaires en rond. BON TRICOT!

Lene 11.07.2017 - 19:11:

Mønstret læses fra højre mod venstre i hver af de tre diagrammer, tak Lone

Lene Bagge 09.07.2017 - 16:02:

I hvilken side starter mønsteret i hhv. A1, A2 og A3?

DROPS Design 12.07.2017 kl. 12:27:

Du starter altid diagrammet i nederste højre hjørne, strikker første pind i A.1, går over til A.2 også nederst i højre hjørne og sidst A.3, således fortsætter du hele vejen rundt langs med hver side af tæppet. God fornøjelse!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Baby 25-2