Lyrah by DROPS Design

Kootud DROPSi taskutega ja pärlkoes passega tuunika lõngast ”Merino Extra Fine”. Suurused 3 kuni 12 aastat.

Võtmesõnad: kleidid, taskud, tuunikad, voltidega,

DROPSi disain: muster nr ME-002-bn
Lõngagrupp B
-----------------------
Suurused: 3/4 - 5/6 - 7/8 - 9/10 - 11/12 aastat
Suurused sentimeetrites: 98/104 - 110/116 - 122/128 - 134/140 - 146/152
Lõng: Garnstudio DROPS MERINO EXTRA FINE, 50 g / 105 m
300-350-400-450-500 g värv nr. 17, tumepunane

DROPSi RINGVARDAD (60 ja 80 cm): 4 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 21 silmust x 28 rida parempidises koes = 10 x 10 cm.
DROPSi RINGVARDAD (60 ja 80 cm): 3,5 mm – ripskoe jaoks.
DROPSi HEEGELNÕEL: 3,5 mm – pikoo ääre jaoks.
-----------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!

100% vill
alates 2.40 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 14.40€. Loe edasi.

Juhend

PÄRLKUDE
1. RIDA/RING: * 1 pr, 1ph *, korda *-*.
2. RIDA/RING: koo parempidised silmused pahempidi ja pahempidised silmused parempidi. Korda 2. rida/ringi

PIKOO ÄÄR
Heegelda 3,5mm heegelnõelaga ja lõngaga Merino järgmiselt: 1 kinnissilmust (ks) esimesse silmusesse, * 3 ahelsilmust, 1 ühekordne sammas (sm) esimesse ahelsilmusesse, jäta vahele 1 cm, kinnita 1 kinnissilmusega *, korda *-*.
Kui heegeldad ringselt, siis lõpeta ring 1 aassilmusega esimesse kinnissilmusesse (viimase kinnissilmuse heegeldamise asemel).
-----------------------

KEHAOSA
Kootakse ringselt ringvarrastega.
Loo 198-210-228-234-240 silmust 3,5 mm ringvarrastele lõngaga Merino. Koo 1 ring parempidi, 1 ring pahempidi, 1 ring parempidi, 1 ring pahempidi, 1 ring parempidi ja 1 ring pahempidi (s.t. 6 ringi ripskoes alustades parempidise ringiga).
Vaheta vardad 4 mm ringvarraste vastu ja koo edasi parempidises koes.
JÄLGI KOETIHEDUST!
Kui töö kõrgus on 32-36-39-43-46 cm, koo järgmine ring järgmiselt: * 4 pr, 2 pr kokku *, korda *-* ringi lõpuni = 165-175-190-195-200 silmust.
Koo järgmine ring järgmiselt: * 3 pr, 2 pr kokku *, korda *-* = 132-140-152-156-160 silmust.

Vaheta vardad 3,5 mm ringvarraste vastu.
Koo 1 ring pahempidi, 1 ring parempidi, 1 ring pahempidi, 1 ring parempidi ja 1 ring pahempidi (s.t. 5 ringi ripskoes alustades pahempidise ringiga).

Vaheta vardad 4 mm ringvarraste vastu ja koo 1 ring parempidi.
Edasi koo PÄRLKOES kuni lõplike mõõtmete saavutamiseni – vt. ülevalt!
SAMAL AJAL, kui töö kõrgus on 37-41-45-49-53 cm, koo järgmine ring järgmiselt: koo maha 6 silmust esimese kaenlaaugu jaoks, koo 60-64-70-72-74 silmust (= esiosa), koo maha 6 silmust teise kaenlaaugu jaoks, koo rea lõpuni (= seljaosa). Lõpeta esiosa ja seljaosa kudumine eraldi.

SELJAOSA
= 60-64-70-72-74 silmust. Jätka pärlkoes kudumist edasi-tagasi – SAMAL AJAL koo maha silmused kaenlaaugu kujundamiseks iga rea alguses: 1 silmus 4-4-5-5-5 korda mõlemal äärel = 52-56-60-62-64 silmust.
Kui töö kõrgus on 48-53-58-63-68 cm, koo maha keskmised 18-20-24-26-28 silmust kaelaaugu jaoks ja lõpeta mõlema õlaosa kudumine eraldi.
Nüüd koo silmused maha kaela juures igal real kaelaaugu kujundamiseks: 1 silmus 2 korda = õlale jääb 15-16-16-16-16 silmust.
Koo silmused maha, kui töö kõrgus on 50-55-60-65-70 cm.

ESIOSA
= 60-64-70-72-74 silmust. Koo silmused maha kaenlaaugu kujundamiseks nagu seljaosa juures, s.t. iga rea alguses 1 silmus 4-4-5-5-5 korda mõlemal äärel.
Kui töö kõrgus on 41-45-49-53-57 cm, koo maha keskmised 12-14-16-18-18 silmust kaelaaugu jaoks ja lõpeta mõlema õlaosa kudumine eraldi.
Nüüd koo silmused maha kaela juures igal real kaelaaugu kujundamiseks: 2 silmust 1 kord ja 1 silmus 3-3-4-4-5 korda = õlale jääb 15-16-16-16-16 silmust. Koo silmused maha, kui töö pikkus on 50-55-60-65-70 cm.

TASKU
Kootakse edasi-tagasi ringvarrastega.
Loo 18-18-20-20-22 silmust 4 mm ringvardale. Koo PÄRLKOES 9-9-10-10-11 cm.
Siis koo 1 rida parempidi töö PP (paremal pool) ja koo 1 rida töö VP parempidi, seejärel koo silmused töö PP parempidi maha.

Heegelda PIKOO ÄÄR – vt. ülevalt, heegelda äär tasku mõlemale küljele ja alläärele (ära heegelda pikoo äärt tasku ülemisele äärele). Koo teine tasku.

ÜHENDAMINE
Ühenda õlaõmblused.

Heegelda PIKOO ÄÄR – vt. ülevalt, heegelda äär ümber käeaukude ja ümber kogu kaelaaugu, samuti heegelda äär tuunika alläärele.
Aseta taskud tuunika esiosale, u. 12-13-14-15-16 cm kõrgusele alläärest ja nii, et nad asuksid teineteisest u. 10-11-12-14-15 cm kaugusel. Kinnita taskud pärlkoes pinna ääresilmuseid pidi (seestpoolt heegeldatud äärt) kleidi külge nii, et heegeldatud äär jääks vabalt kleidist eemale hoidma.
_______________________________________________________

Peapael - vaata SmaDrops 22-12
Püksid - vaata SmaDrops 22-11

Skeem

Caja Harsdorf 18.09.2019 - 16:29:

Jeg har aldrig fået svar på mit spørgsmål. Det første svar var overhovedet ikke relevant, og det næste, har I ikke svaret på. Dårlig servece

Caja Harsdorf 12.09.2019 - 20:54:

Når jeg har brugt 100 gr. og kun har 9 cm. , kan jeg jo kun få strikket 45 cm, og skal strikke 49 inden jeg skal begynde at tage ind, så der vil da være en manko. Jeg har lavet strikkeprøve inden start, og den passede perfekt, så det er ikke der det er galt. Når I ser på mønstret, kan I så ikke regne ud, hvor meget jeg skal bruge mere. Med venlig hilsen Caja harsdorf

Caja Harsdorf 11.09.2019 - 12:01:

Jeg er begyndt at strikke denne model str. 11/12 år. Har købt 500 gr. garn merino extra fine. Strikkefastheden passer. Jeg har allerede brugt 100 gr. og har kun strikket 9 cm. Hvor meget mere skal jeg bruge. Jeg har strikket mange drops opskrifter, og aldrig tidligere oplevet, at garnmængden ikke har passet Med venlig hilsen Caja Harsdorf

DROPS Design 12.09.2019 kl. 10:06:

Hej Caja, Vi har ikke hørt at garnforbruget ikke skulle stemme... man tager ret så mange masker ind, når man kommer lidt op i mønsteret. Stemmer din strikkefasthed også i højden? Sig endelig til hvis du skulle få brug for mere, da skal vi få rettet garnforbruget.

Barbara Künzi 15.12.2018 - 11:01:

Danke für diese tolle Anleitung! Ich habe Probleme mit dem Röcklirand, er krangelt immer noch etwas hoch. Ich habe ihn flach gemacht, mit Stecknadeln versehen und ein feuchtes Tuch darauf trocknen lassen. Es ist nun viel besser, aber noch nicht gut. Nochmals das Gleiche machen, oder haben Sie einen anderen Tipp? Besten Dank und freundliche Grüsse Barbara Künzi

DROPS Design 17.12.2018 kl. 09:42:

Liebe Frau Künzi, Sie können den Rock mit Stecknadeln auf einer geeigneten Unterlage spannen, anfeuchten (z.B. mit einer Sprühflasche für Blumen) und trocknen lassen, danach entfernen Sie die Stecknadeln, dann sollte sich der Rand nicht mehr rollen. Viel Spaß beim spannen!

Mamina 30.11.2018 - 06:19:

Bonjour ce modèle peut il se tricoter avec 2 aiguilles ?puis je avoir les explications? merci

DROPS Design 30.11.2018 kl. 08:34:

Bonjour Mamina, vous trouverez ici quelques informations pour ajuster un modèle sur aiguilles droites. Bon tricot!

Soheila Dashti 20.12.2016 - 09:53:

Hej! Jag förstår inte mig på den delen av förklaring. Alltså vad/hur man gör ? *4rm, 2rm tills* - ska man minska?

DROPS Design 20.12.2016 kl. 15:33:

Hej Soheila. Ja, du skal gentage: strik 4 r, strik 2 r samen (altsaa du strikker over 6 m og strikker de sidste 2 sammen = 5 m

Evelyne 22.06.2016 - 14:26:

Ik kan niet met een rondbreinaald breien; is het mogelijk dit patroon om te zetten in een patroon voor twee gewone breinaalden? Want het ziet er zo leuk uit dat ik het echt graag zou willen breien!

DROPS Design 23.06.2016 kl. 12:33:

Hoi Evelyne. Wij hebben niet de mogelijkheid om een patroon aan te passen naar individuele wensen, maar kijk hier hoe je een patroon kan omzetten

Maria 06.04.2016 - 07:34:

Guten tag Ich stricke im Moment diese Tunika für meine kleine. Es ist mein zweites Strickprojekt und macht mir große Freude. Vielen Dank! Nun habe ich eine Frage zu den Abnahmen bei vorder- und Rückenteil: Werden diese nur bei den Hinreihen oder auch den Rückreihen gemacht? Vielen Dank für Ihre Antwort Maria

DROPS Design 06.04.2016 kl. 09:37:

Liebe Maria, ketten Sie jeweils am Anfang der Reihe ab, also in Hin- und Rückreihen.

Elisabeth 14.11.2015 - 21:49:

Bonjour, je suis entrain de tricoter cette jolie petite robe. c'est la première fois que j'utilise des aiguilles circulaires pour tricoter un modèle en rond. Je me questionne car mon tricot roule, je suis pourtant à 8cm de hauteur. Est ce normal? Merci de me répondre car je perds un peu la motivation pour continuer.

DROPS Design 16.11.2015 kl. 09:32:

Bonjour Elisabeth, pensez à bien vérifier et à conserver votre tension - une bordure au crochet est faite à la fin et permettra de bien finir la robe. Vous pourrez ensuite la bloquer (la faire sécher à plat avec des épingles pour bien maintenir). Votre magasin DROPS saura également vous donner des astuces. Bon tricot!

Catherine 09.03.2014 - 19:44:

Serait-il possible d'avoir les explications pour la taille 2 ans? Merci

DROPS Design 10.03.2014 kl. 09:06:

Bonjour Catherine, ce modèle ne commence qu'à partir de la taille 3/4 ans. Retrouvez ici robes/tuniques en taille layette, ce modèle par ex. existe en taille 2 ans il peut vous servir de base. Bon tricot!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Children 22-10