DROPS / 106 / 39

Fiesta by DROPS Design

DROPS pruhovaný pestrobarevný šátek háčkovaný z příze "Vienna".

DROPS design: model č.
Skupina přízí: D
-----------------------------------------------------------
Rozměry:
Šířka (horní okraj): asi 200 cm
Délka (v cípu): asi 90 cm

Materiál: DROPS VIENNA firmy Garnstudio
50 g, barva č. 69, avokádo
50 g, barva č. 12, tyrkysová
50 g, barva č. 25, džínově modrá
50 g, barva č. 21, smetanová
50 g, barva č. 42, hnědá
50 g, barva č. 43, světle hnědá
50 g, barva č. 56, žluto-oranžová
50 g, barva č. 28, fuchsie
50 g, barva č. 68, světlá vínová
50 g, barva č. 16, hráškově zelená

DROPS HÁČEK č.9 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o výšce 4 řady= 10 cm.

POZN.: Vzorek měříme po směru sloupků, nikoli uprostřed šátku.

Nejste si jistí, kterou zvolit velikost? Třeba by vám pomohla informace, že modelka na obrázku je vysoká asi 170 cm a nosí velikost S nebo M. Pokud chcete plést/háčkovat pulovr, kabátek, šaty nebo podobný kousek, najdete dole pod návodem nákres s jednotlivými mírami v cm.
Komentáře (19)
DROPS Vienna DROPS Vienna
91% mohér, 9% polyester
Při změně barvy přidáváme přízi nové barvy k prvním 5 řo.

VZOR:
Viz schéma M.1.

SLED PRUHŮ:
Barvy střídáme v tomto rozvržení:
Poprvé háčkujeme: 2 řady barvou avokádo, 1 řada tyrkysovou, 1 řada džínově modrou, 1 řada smetanovou, 1 řada hnědou, 1 řada světle hnědou, 1 řada žluto-oranžovou, 1 řada fuchsiovou, 1 řada světle vínovou, 1 řada hráškově zelenou.
Tento sled pruhů opakujeme, ale při opakování háčkujeme už jen 1 řadu barvou avokádo.
Nakonec uháčkujeme 1 řadu barvou avokádo, 1 řadu tyrkysovou, 1 řadu džínově modrou, 1 řadu smetanovou, 1 řadu hnědou, 1 řadu světle hnědou = celkem 27 řad.
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------

ŠÁTEK:
Viz TIP.
Háčkem č.9 uháčkujeme avokádovou přízí 6 řo a spojíme je pevným okem do kroužku. Pokračujeme vzorem M.1 dle SLEDU PRUHŮ – viz výše. POZOR! V každé 3. řadě háčkujeme do středového řo místo 2 skupinek DS 4 skupinky DS (= 2 skupinky přidáme). Přidávání ukončíme ve 12. řadě, dále pak háčkujeme do středového řo jen 2 skupinky DS, a to až do ukončení práce. Přízi odstřihneme a zapošijeme = celkem 27 řad.

LEM:
Obě boční strany šátku obháčkujeme světle hnědou přízí, takto: 1 KS, 3 řo, následující skupinku DS vynecháme, 2 KS do dalšího řo, *2 řo, následující skupinku DS vynecháme, 2 KS do dalšího řo*, *-* opakujeme a končíme 3 řo, 1 skupinku DS vynecháme, 1 KS.

Schéma

= řo
= DS do řo
= 2x nahozený DS
= Řada vysvětlená v návodu; začínáme první řadou.

Komentáře (19)

Napište své postřehy!

Sietske 16.09.2014 - 10:42:

Ik begrijp dat je moet beginnen met circel van lossen, maar die zit in het midden. Hoe kom ik dan bij de andere kant? Als ik aan het einde ben van de tier heb ik slechts 1 kant gehaakt... Leg ik het zo goed uit?Ik begrijp het niet zo goed.

DROPS Design 16.09.2014 kl. 16:27:

Hoi Sietske. Je begint in het midden van de sjaal bovenaan in de nek (kijk eventueel op de foto). De 1e toer (1. rad op de teltekening) haak je dan 4 dstk 1 l (waarvan de 1e dstk 4 l zijn), 1 dstk om deze ring, keer het werk en haak de tweede toer: 4 dstk in de laatste dstk van de vorige toer, 1 l, 4 dstk + 1 l + 4 dstk in om de losse van de vorige toer enzovoort. Ga je zo door vorm je automatisch een driehoekje.

Dina 14.05.2013 - 11:36:

Hallo, kann man dieses Tuch auch als rechteckiges häkeln?

DROPS Design 14.05.2013 kl. 14:05:

Liebe Dina, Sie können selbstverständlich auch einen grossen Granny Square aus dem Material häkeln. Beachten Sie aber den grösseren Materialverbrauch wenn das Tuch doppelt liegt. Hier finden Sie eine Anleitung für Granny Squares:

Alexa Weidner-Reinhardt 24.01.2013 - 08:33:

In der Anleitung steht: "Bei der 3. R. werden in die mittlere Lm 4 Stb-Gruppen gehäkelt nicht 2. Nach der 12. R wird nicht mehr aufgenommen, jetzt werden bis zur fertigen Länge 2 Stb in die mittlere Lm gehäkelt." Im Diagramm sieht es aber so aus, als wäre es bereits ab der 4. Reihe so, dass nur 2 Stäbchengruppen in die mittlere Lm gehäkelt werden. Verstehe ich da etwas falsch oder ist da eine Unstimmigkeit in der Anleitung?

DROPS Design 24.01.2013 kl. 11:47:

Hallo Frau Weidner-Reinhardt, von R 4-11 werden 2 Stäbchengruppen in die mittlere Lm gehäkelt, ab R 12 nur 2 Stäbchen.

Karen Becher 04.06.2012 - 21:02:

Hvordan kan jeg skaffe garnet, i de rigtige farver, til denne model? Det kan vel ikke passe at farverne er udgået når modellen stadig er tilgængelig?? Håber i kan hjælpe. Vh Karen Becher

DROPS Design 25.12.2012 kl. 17:43:

Jo, det kan godt. DROPS filosofien er jo netop at holde alle vores mønstre tilgængelige helt tilbage fra firsene. Men kan du ikke få lige præcis de farver eller i Vienna, så kan din butik sikkert hjælpe dig med et alternativ.

Joanna 29.01.2008 - 12:32:

Såå snygg, såg den uppvirkad i en affär, såå mycket läckrare i verkligheten! Rosa & orange var hur smaskigt som helst :P

Barbro Anderson 08.01.2008 - 07:41:

Helt underbar! Vill ha möntret NU!!!!! Hur länge måste jag vänta?

Sidsel 05.01.2008 - 11:48:

Rigtig flot. Kan godt lide det lidt hippieagtige look. Det ville jeg helt klart lave!

DROPS Design NL 05.01.2008 - 11:46:

Dit patroon is helemaal nieuw. DROPS Design zal volgende week de teltekening bij plaatsen.

Eirin 05.01.2008 - 11:46:

Passer mag perfekt

Harriet 04.01.2008 - 20:51:

Weet niet of ik te vroeg mail maar ik denk dat jullie vergeten zijn de teltekening er bij te plaatsen. of ik begrijp het patroon misschien niet. met vriendelijke groeten harriet

Přidejte komentář k návodu DROPS 106-39