DROPS / 173 / 18

Silver Falls by DROPS Design

Stickad halsduk med flätor i 1 tråd DROPS Cloud eller 2 trådar DROPS Air.

DROPS Design: Modell nr co-045
Garngrupp E eller C + C
----------------------------------------------------------
Mått: ca 30 x 160 cm
Garnåtgång:
DROPS CLOUD från Garnstudio
350 g nr 03, pärlgrå

Eller använd:
DROPS AIR från Garnstudio
400 g nr 03, pärlgrå

DROPS RUNDST (60 eller 80 cm) NR 9 – eller det st.nr du måste använda för att få 10 m x 14 v slätst på 10 x 10 cm.
DROPS FLÄTST - till flätor
----------------------------------------------------------

Se diag A.1. Diag visar alla v i mönstret sett från rätsidan.
----------------------------------------------------------

HALSDUK:
Arb stickas fram och tillbaka på rundst. Lägg upp 52 m på rundst 9 med 1 tråd Cloud eller 2 trådar Air. Sticka 1 v rätt från avigsidan, sedan stickas det så här – från rätsidan: 2 m RÄTST – se förkl ovan, A.1 över de nästa 48 m, avsluta med 2 m rätst. KONTROLLERA STICKFASTHETEN! Fortsätt med detta mönstret tills arb mäter 160 cm, sticka 1 v rätt från avigsidan och maska av med rm från rätsidan.

= sätt 8 m på flätst framför arb, sticka 1 am, 2 rm, 2 am, 2 rm och 1 am, sedan stickas 1 am, 2 rm, 2 am, 2 rm och 1 am från flätst.

Karolina 04.01.2018 - 14:20:

Cale zycie czlowiek sie uczy 😊 Dziekuje Drops Design !

DROPS Design 04.01.2018 kl. 14:46:

Proszę koniecznie zamieścić gotowy szalik na naszej facebookowej grupie DROPS Workshop :)

Karolina 04.01.2018 - 11:34:

Dziekuje za odpowiedz ale nadal nie rozumiem. Moze doprecyzuje. Np w 4 rzedzie schematu na drut pomoc.zbieram ostatnie 8 oczek. W zwiazku z tym nie mam jak przerobic kolejnych 8 by pozniej przerabiac te z drutu pomoc. Generalnie proste warkocze znam ale tu po przelozeniu ostatnich 8 oczek nie zostanie juz nic poza 2 oczkami sciegiem francuskim.

DROPS Design 04.01.2018 kl. 13:36:

Witaj Karolino, zostanie 8 oczek i 2 o. brzegowe. Zobacz na schemat - ta ukośna kreska jest ponad 16 oczkami (8x2). Pozdrawiam i powodzenia!

Karolina 19.12.2017 - 11:33:

Jeśli zdejmuje ostatnich 8 oczek w rzędzie na drut pomocniczy z prawej strony robótki to rozumiem, że przerabiam je już na lewej stronie? Skoro ściągam je umieszczając pomocniczy drut przed robótką to z lewej strony robótki ma się on znaleźć za robótką?

DROPS Design 20.12.2017 kl. 18:18:

Witaj Karolino, 3-ci symbol w schemacie (ukośna kreska) jest przerabiany zawsze na prawej stronie robótki. Zdejmuje się 8 o. na drut pomocniczy przed robótką, dalej przerabia kolejnych 8 o. z lewego drutu (na prawej stronie robótki) następująco: 1 o.l., 2 o.p., 2 o.l., 2 o.p., 1 o.l.; a na końcu przerabiane są oczka z drutu pomocniczego (drut pomocniczy jest jak lewy drut w tym momencie), dalej na prawej stronie robótki. Jak wykonuje się warkocze znajdziesz w instrukcjach video. Powodzenia!

Pashmina 25.07.2016 - 21:00:

Det er et utroligt flot halstørklæde. Det vil jeg strikke til efteråret.

Git 04.06.2016 - 01:10:

Urläcker! Vill sticka!

Susy 03.06.2016 - 14:37:

Una Sciarpona che mi fa venire voglia di tornare subito all'inverno..

Kommentér oppskrift DROPS 173-18