DROPS Baby / 25 / 23

Heartthrob Hat by DROPS Design

DROPS Alpaca lõngast heegeldatud beebi müts suurustele 0 - 4 aastat

Võtmesõnad: mütsid, triibud,

DROPSi disain: muster nr z-093-by
Lõngagrupp A
------------------------------------------------------
Suurus: 1/3 - 6/9 - 12/18 kuune (2 - 3/4) aastane
Pea ümbermõõt: 40/42 - 42/44 - 44/46 (48/50 - 50/52) cm
Lõng: Garnstudio DROPS ALPACA, 50 g/167 m
50 g kõikidele suurustele värv nr 8105, jääsinine
50 g kõikidele suurustele värv nr 100, naturaalvalge

DROPSi HEEGELNÕEL: 3 mm – või sobiv, et saavutada 26 kinnissilmust x 28 rida = 10 x 10 cm.
------------------------------------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (25)

100% alpaka
alates 2.35 € /50g
DROPS Alpaca uni colour DROPS Alpaca uni colour 2.35 € /50g
Must ja roosa OÜ
Telli
DROPS Alpaca mix DROPS Alpaca mix 2.50 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 4.70€. Loe edasi.
HEEGELDAMISE NIPP
Asenda iga ringi esimene kinnissilmus (ks) 1 ahelsilmusega (ahels) (see ei asenda esimest ks). Iga ringi lõpus tee 1 aassilmus (aass) esimesse ahels-sse ringi algul.
Heegelda iga ring vaheldumisi töö PP ja töö PH poolt.

TRIIBUD
*Tee 6 ringi kinnissilmuseid jääsinise lõngaga, siis 6 ringi kinnissilmuseid naturaalvalge lõngaga*, korda *kuni*.

KAHANDAMISE NIPP
Kahanda 1 ks, heegeldades 2 silmust kokku.
Pista heegelnõel läbi esimese silmuse ja tõmba aas, pista heegelnõel järgmisesse silmusesse ja tõmba aas, siis võta lõngakeerd ja tõmba läbi kõigi 3 silmuse heegelnõelal.
------------------------

MÜTS
Heegeldatakse ülevalt alla ja vaheldumisi töö PP ja PH poolt, st. pööra tööd ringi lõpus.
Tee 4 ahels jääsinise lõngaga ja ühenda ringiks, tehes 1 aass esimesse ahels-sse.
Loe HEEGELDAMISE NIPPI!
Tee TRIIBUD – vaata ülevalt.
Ring algab kuklas.
1. RING: heegelda 7 ks ahels-ringi.
2. RING: tee 2 ks igasse ks-sse = 14 ks.
3. RING: * tee 1 ks esimesse ks-sse, 2 ks järgmisesse ks-sse*, korda *kuni* tervel ringil = 21 ks.
4. RING: *tee 1 ks igasse esimesse 2 ks-sse, 2 ks järgmisesse ks-sse*, korda *kuni* tervel ringil = 28 ks.
5. RING: tee * 1 ks igasse esimesse 3 ks-sse, 2 ks järgmisesse ks-sse*, korda *kuni* tervel ringil = 35 ks.
Jätka sedasi kasvatamist, st. heegelda 1 ks rohkem enne igat kasvatamist, kuni ringil on 98-98-105 (112-119) ks.
Siis heegelda 1 ring, SAMAL AJAL kasvata 0-4-3 (2-1) ks ühtlaste vahedega = 98-102-108 (114-120) ks.
Jätka, tehes 1 ks igasse ks-sse ja triipe, kuni töö pikkus on 13-14-15 (16-17) cm – lõpeta pärast 6 ringi jääsinisega.
Katkesta ja kinnita lõngaots.
Heegelda kõrvaklapid.

KÕRVAKLAPP
Kõrvaklapp heegeldatakse jääsinise lõngaga.
Loe 10-10-10 (11-11) ks-st kuklast – alusta siit.
Tee 1 ks igasse järgmisesse 25-25-27 (28-30) ks-sse. Pööra tööd 1 ahels-ga ja tee 1 ks igasse ks-sse.
Jätka sedasi, kuni on heegeldatud 4-4-6 (6-8) rida.
Järgmisel real kahanda 1 ks alguses ja lõpus, heegeldades 2 esimest ja 2 viimast ks kokku – loe KAHANDAMISE NIPPI!
Korda kahandamist igal teisel real veel 2 korda (= 3 kahandust kokku) ja siis igal real kokku 5-5-6 (6-7) korda = 8-9-9 (10-10) ks.
Katkesta ja kinnita lõngaots.
Heegelda samamoodi teine kõrvaklapp teisele küljele. Kõrvaklappide vahele peab kuklal jääma 20-20-20 (22-22) ks ja otsaette 28-32-34 (36-38) ks.

ÄÄRIS ja PAEL
Heegelda naturaalvalge lõngaga, alusta kukla keskelt.
Tee 1 ring 1 ks + 1 ahels kogu mütsi ümber samuti kõrvaklappidel, aga kõrvaklapi keskele tee pael. Tee 1 pael järgmiselt: heegelda lõdvalt ahels umbes 25-25-30 (30-35) cm, pööra ja heegelda tagasi 1 ks igasse ahels-sse (alusta teisest ahels-st heegelnõelal).
Lõpus tee 1 aass esimesse ks-sse ringi algul.
Katkesta lõng ja kinnita lõngaots.

Edna 09.11.2018 - 02:38:

Hi again, I am doing a single crochet each row ( American version) and each raw I turn the side of my work. However, the pattern doesn't look the same as in the picture. Any suggestion? Thanks, Edna

DROPS Design 09.11.2018 kl. 08:55:

Dear Edna, make sure your tension is correct - a good idea could be to show you work to your store, so that they could check - you can contact them even per mail. Happy crocheting!

Edna 08.11.2018 - 21:23:

Hi, could you please explain the instruction after round 5 to the end of the paragraph. Many thanks!

DROPS Design 09.11.2018 kl. 08:33:

Dear Edna, after round 5 you continue increasing as before, ie on round 6 work *1 sc in each of the next 4 sc, 2 sc in next sc*, on round 7 work *1 sc on each of the next 5 sc, 2 sc in next sc*, and so on until you have the required number of sts for the size worked. Happy crocheting!

Ida 05.11.2018 - 21:04:

Buonasera volendo fare il cappello in baby merino ma con un solo colore nella tagloa 0/3 mesi basterebbero 50 gr?

DROPS Design 05.11.2018 kl. 21:43:

Buonasera Ida, per qualsiasi consiglio sulla quantità di filato può rivolgersi al suo rivenditore DROPS di fiducia. Buon lavoro!

Audrey 27.09.2018 - 14:22:

Bonjour, quand il est écrit "Continuer en ms (=1 ms dans chaque ms) et point fantaisie rayé jusqu'à ce que l'ouvrage mesure 13-14-15 (16-17) cm", s'agit-il de 13 cm (pour la première taille) à partir du haut du bonnet ou bien de 13 cm après le "plat" du bonnet ? Merci par avance.

DROPS Design 27.09.2018 kl. 14:34:

Bonjour Audrey! Il s'agit-il de 13 cm (pour la première taille) à partir du haut du bonnet. Bon travail!

Juie 24.03.2018 - 21:41:

Hvordan skal man gøre, hvis man vil hækle denne hue i 8/4 garn?

DROPS Design 04.04.2018 kl. 13:10:

Hej Juie, opskriften passer også til DROPS Loves You #7 som er en fin 8/4 bomuld: DROPS ♥ You #7

Sandra 04.02.2018 - 22:27:

Til mit spørgsmål nedenunder: Så vil jeg lave denne hue i str. 1/3 måneder.

DROPS Design 12.02.2018 kl. 15:33:

Hej igen, se svaret nedenfor. God fornöjelse!

Sandra 04.02.2018 - 22:24:

Hej, jeg ved ikke om det er mig der misforstår noget her, men huen hækles fra midt og ud i cirkel. Hvordan kan det blive til en hue til sidst? Jeg følger alle anvisninger og det er tredje gang jeg forsøger, da opskriften i mine øjne ikke giver mening ifht. at den fortsætter derud af som et rund cirkel man fx kunne bruge som bordskåner eller lign. Mvh. Sandra

DROPS Design 12.02.2018 kl. 15:32:

Hej Sandra, häller du i DROPS Alpaca og har du 26 fm på 10 cm i bredden, så vil du få en hue som ser nöjaktig ud som på biledet. Du starter på toppen, tager ud ifölge opskriften til du har 98 fm nu fortsätter du uden at tage ud til du har målene i opskriften. God fornöjelse!

Zacharias 06.12.2017 - 21:06:

Wie erkenne ich , wo eine Runde zu Ende ist ? Der Anfang ist ja in Runden nicht mehr ersichtlich .

DROPS Design 07.12.2017 kl. 09:57:

Lieber Zacharias, Sie werden abwechslungsweise von der Vorder- und von der Rückseite häkeln, am Ende jeder Reihe häkeln Sie 1 Kett-M in die 1. Lm der Reihe, dann wenden Sie und 1 fM in jeder fM der vorrigen Reihe häkeln. Viel Spaß beim häkeln!

Therese 21.10.2017 - 19:40:

Hei, jeg er litt usikker på om det er jeg som gjør noe galt, men når jeg avslutter omgangen ved å sette en kj.m. i første fm på begynnelsen av omg og så snur, lager en lm og begynner rundt igjen, så ender jeg med en rad av huller oppover der omgangene begynner...resten av luen ser fin ut men får altså disse hullene og skjønner ikke helt hva jeg gjør galt? hvorfor setter man kj.m i 1.fm istedenfor å bare lage fm?

DROPS Design 23.10.2017 kl. 14:44:

Hei Therese. Du skulle ha fått motsatt effekt / ingen hull. Ved å avslutte en omgang med 1 kjedemaske i 1. fastmaske strammer/ lukker du den omgangen. Så hekler du 1 luftmaske i begynnelsen av hver omgang for å komme opp i "høyden" til fastmaskene som skal hekles på neste omgang. Prøv å stramme litt mer når du hekler kjedemasken i 1. fastmaske. God Fornøyelse!

Sara 03.10.2017 - 16:06:

Buon pomeriggio sono sara non ho capito come devo aumentare dal quinto giro in poi

DROPS Design 03.10.2017 kl. 17:03:

Buongiorno Sara. Nel video sotto trova come aumentare lavorando 2 maglie nella stessa maglia. Inoltre la prima volta che aumenta lavora 1 mb nelle 3 maglie successive e poi aumenta e così su tutto il giro. La seconda volta che aumenta, lavora 1 mb nelle 4 maglie successive e poi aumenta. Quindi ad ogni aumento, lavora 1 mb in più prima di aumentare. Buon lavoro!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Baby 25-23