DROPS / 190 / 30

Sunny Days by DROPS Design

Sukně s krajkovým, vlnkovým a vroubkovým vzorem pletená shora dolů z příze DROPS Cotton Merino. Velikost: S – XXXL.

DROPS design: model č. cm-090
Skupina přízí B
----------------------------------------------------------
Velikost: S - M - L - XL - XXL - XXXL
Materiál:
DROPS COTTON MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí B)
550-600-650-700-750-850 g, barva č.17, vanilková

Použitou přízi můžete také nahradit některou ze seznamu:
"Náhradní příze (Skupina přízí B)" – viz link níže.

DROPS KRUHOVÁ JEHLICE (60 nebo 80 cm) č.4 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 21 ok a 28 řad lícovým žerzejem = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.

DROPS KRUHOVÁ JEHLICE (60 cm) č.3,5 na vroubkový vzor – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 22 ok a 45 řad vroubkovým vzorem = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.

DOPLŇKY: guma dlouhá asi 66-110 cm
----------------------------------------------------------

50% vlna, 50% bavlna
od 72.00 Kč /50g
DROPS Cotton Merino uni colour DROPS Cotton Merino uni colour 72.00 Kč /50g
Přízi na tento model můžete mít už za 792Kč. Více zde.

Přidáváme vždy v hladce pletené kruhové řadě.
Přidáváme nahozením mezi 2 oky; v následující kruhové řadě pleteme nahození obrace za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
Abychom vypočítali, jak často musíme přidávat, vydělíme celkový počet ok na jehlici (např. 150 ok) počtem ok, která potřebujeme přidat (tj. 5), takže 150 : 5 = 30.
V tomto případě tedy nahodíme za každým 30. okem.

VZOR:
Viz schéma A.1. Zvolte si schéma pro požadovanou velikost.
----------------------------------------------------------

SUKNĚ:
Pleteme v kruhových řadách na kruhové jehlici, shora dolů.
Na kruhovou jehlici č.3,5 nahodíme přízí Cotton Merino 150-162-180-202-224-246 ok a pleteme lem v pase VROUBKOVÝM VZOREM – viz výše. Ve výši 2 cm vložíme do pleteniny značku (= přehyb) - NYNÍ MĚŘÍME DÍL OD TOHOTO MÍSTA! Pokračujeme vroubkovým vzorem a SOUČASNĚ ve výši 1 cm přidáme rovnoměrně 5 ok – viz TIP – PŘIDÁVÁNÍ! Toto přidávání opakujeme v každé 8.-8.-6.-6.-6.-6. kruhové řadě, celkem 8-10-13-14-16-18x. V následující hladce pletené kruhové řadě pak přidáme rovnoměrně 2-4-3-0-0-0 oka = 192-216-248-272-304-336 ok. Ve výši 16-18-20-22-24-26 cm od značky převedeme pleteninu na kruhovou jehlici č.4 a pleteme nad všemi oky vzor A.1 (= 8 ok, tj. 24-27-31-34-38-42 sekvencí vzoru). Když máme veškeré přidávání ve vzoru A.1 dokončeno, máme na jehlici 456-513-589-612-646-714 ok. Pokračujeme dál podle schématu a uzavřeme tak, jak je znázorněno v poslední kruhové řadě vzoru A.1; aby nebyl uzavřený okraj moc stažený, můžeme použít jehlici o 1 číslo silnější. Díl měří celkem 58-60-62-64-66-68 cm (včetně přehybu).

DOKONČENÍ:
Lem v pase přeložíme v místě přehybu, zahneme do rubu a přišijeme drobnými stehy – ponecháme malý otvor na protažení gumy.

= 1 oko uzavřeme
= 1 oko uzavřeme, 1x nahodíme a nahození hned uzavřeme jako běžné oko; díky tomu nebude uzavřený okraj moc stažený

Komentáře (4)

Francia Baggaley 14.08.2018 - 15:32:

Is there a way to get a bigger graph to follow. This one is so small it is unreadable. I have yet to figure out how to blow it up to a more useable state. Thanks

DROPS Design 16.08.2018 kl. 08:40:

Dear Mrs Baggaley, thanks for your feedback, larger diagrams should be available soon. Happy knitting!

Mariarita 24.04.2018 - 13:38:

Buongiorno.Sarei interessata ad acquistare online i Vostri filati,poichè nella mia zona non è presente un negozio con le Vostre referenze.Come posso fare?Grazie.Complimenti per il sito.Buona giornata e buon lavoro.Rita.

DROPS Design 24.04.2018 kl. 14:19:

Buongiorno Mariarita. A questa pagina trova l’elenco dei rivenditori Drops in Italia. Selezionando il singolo rivenditore, le si apre la pagina con l’indicazione di quali qualità di filato ha nel suo assortimento, di come contattarlo e il link all’eventuale sito web. Buon lavoro!

Beti 08.01.2018 - 19:53:

Ein sehr schönes Modell.

Andrea Cerri 13.12.2017 - 15:42:

Me encanta, ojala la elijan para tener el patrón

Přidejte komentář k návodu DROPS 190-30