DROPS / 185 / 35

Paws & Stripes by DROPS Design

Svetr pro psa s pružným vzorem pletený z příze DROPS Big Delight. Velikost XS - M.

DROPS Design: model č. db-088
Skupina přízí C nebo A + A
-----------------------------------------------------------
Velikost: XS - S - M
Míry psa:
Hrudník: asi 28/32–40/44-48/52 cm
Délka zad: asi 24–32- 40 cm
Příklady: XS = čivava, S = bišonek frise, M = kokršpaněl
Materiál:
DROPS BIG DELIGHT firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí C)
100 g pro všechny velikosti, barva č. 04, marina

Použitou přízi můžete také nahradit některou ze seznamu:
"Náhradní příze (Skupina přízí C)" – viz link níže.

DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE (pro velikost XS a S) nebo krátká KRUHOVÁ JEHLICE (40 cm, pro velikost M) č. 4 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 19 ok a 25 řad lícovým žerzejem = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.

DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č.3 na nohavičky – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 21 ok a 28 řad lícovým žerzejem = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.
----------------------------------------------------------

od 118.00 Kč /100g
DROPS Big Delight print DROPS Big Delight print 118.00 Kč /100g
Přízi na tento model můžete mít už za 118Kč. Více zde.
TIP - PŘIDÁVÁNÍ:
Přidáváme 1 oko ke každé skupině obrace pletených ok; oko nabereme z příčné nitě mezi okem obrace a okem hladce. Nabrané oko upleteme obrace za zadní nit, aby v pletenině nevznikla dírka. Přidaná oka pak pleteme obrace.
----------------------------------------------------------

SVETR:
Pleteme v kruhových řadách na ponožkových jehlicích/krátké kruhové jehlici.
Začínáme rolákem, pak pleteninu rozdělíme - vypleteme otvory pro přední nohy, hrudník a hřbet upleteme v řadách odděleně. Poté díly opět spojíme a pleteme trup v kruhových řadách a nakonec dopleteme v řadách zadní část hřbetu, směrem k ocasu. Nohavičky pleteme v kruhových řadách na ponožkových jehlicích. Celý svetr pleteme pružným vzorem – úplet vypadá jako malý, ale je velmi pružný a přizpůsobivý.

Na ponožkové jehlice (ppř. krátkou kruhovou jehlici pro velikosti) č.4 nahodíme přízí Big Delight 48-64-80 ok a pleteme pružným vzorem 2/2 (tj. střídáme 2 oka hladce, 2 obrace) do výše 4-6-8 cm. Pak upleteme 1 kruhovou řadu hladce. V následující kruhové řadě přidáme v každé 2. skupince obrace pletených ok 1 oko – viz TIP - PŘIDÁVÁNÍ = 54-72-90 ok. Pokračujeme pružným vzorem až do výše 6-10-14 cm, pak přidáme 1 oko v každé ze zbývajících skupinek obrace pletených ok = 60-80-100 ok. Pleteme pružným vzorem 2/3 (tj. střídáme 2 oka hladce, 3 obrace) až do výše 8-12-16 cm (= rolák). Pak pleteninu rozdělíme a vytvoříme otvory pro přední nohy – následující kruhovou řadu pleteme takto: první 2 oka uzavřeme, upleteme 13-18-23 ok a odložíme je na pomocnou jehlici (= hrudník), uzavřeme další 2 oka a dopleteme zbylých 43-58-73 ok (= hřbet).

HŘBET:
= 43-58-73 ok. Pleteme v řadách pružným vzorem do výše 5-8-10 cm od rozdělení dílů (pletenina měří celkem 13-20-26 cm). Oka pak odložíme na pomocnou jehlici.

HRUDNÍK:
Odložených 13-18-23 ok vrátíme z pomocné jehlice zpět na jehlice a pleteme v řadách pružným vzorem do výše 5-8-10 cm (díl měří celkem 13-20-26 cm).

SVETR:
Všechna oka převedeme na společnou sadu ponožkových jehlic/kruhovou jehlici a navíc k nim nahodíme na obou stranách (bocích) mezi hřbetem a hrudníkem 2 nová oka = 60-80-100 ok. Pleteme v kruhových řadách pružným vzorem jako dosud. Ve výši 20-28-35 cm uzavřeme prostředních 9-10-13 ok na hrudníku a dál pleteme v řadách = 51-70-87 ok. SOUČASNĚ uzavřeme na začátku každé řady 2x 2 oka, 2-5-7x 1 oko, 1x 2 oka a 1x 3 oka. Poté uzavřeme i zbylých 29-42-55 ok. Díl měří asi 25-35-44 cm.

NOHAVIČKA:
Ponožkovými jehlicemi č. 3 nabereme po obvodu jednoho otvoru 28-40-48 ok a upleteme 4-6-7 cm výšky pružným vzorem 2/2. Pak všechna oka dle vzoru uzavřeme.
Stejným způsobem upleteme i druhou nohavičku.

Aurora 30.11.2018 - 17:22:

Er rett før jeg skal starte på ryggstykket, og har lagt maskene på en tråd. Forstår ikke hva jeg skal gjøre heretter, da det blir ett stort "hull" der tråden er. Skal dette være hull til beinet? I så fall, hvor skal det andre hullet være? Og når jeg starter på ryggstykket, skal jeg fortsatt bruke rundpinner? mvh

DROPS Design 03.12.2018 kl. 10:32:

hei Aurora. De maskene du har satt på en tråd er de maskene som senere skal strikkes til stykket mellom forbena. Du felte av 2 masker på hver side av disse maskene, dette er hullene til bena. Du kan gjerne strikke ryggstykket frem og tilbake på rundpinne, det er ofte lettere å bruke rundpinne når man har mange masker. Men det strikkes altså frem og tilbake og ikke rundt. God fornøyelse.

Petit 04.11.2018 - 19:12:

Bjr, pourriez vous m'indiquer comment convertir ce model pour un dogue argentin merci

DROPS Design 05.11.2018 kl. 09:49:

Bonjour Mme Petit, nous ne sommes malheureusement pas en mesure de pouvoir ajuster chacun de nos modèles à chaque demande. Pour toute assistance complémentaire, merci de contacter le magasin où vous avez acheté votre laine - même par mail ou téléphone. Bon tricot!

Isabella Fattori 12.09.2018 - 16:08:

Mi piace tantissimo questo modello, ma sarebbe possibile avere una versione per cani più grossi, tipo Weimaraner, che hanno una cironferenza toracica di 62 cm e la schiena 65 cm. Grazie

DROPS Design 16.11.2018 kl. 09:08:

Buongiorno Isabella, purtroppo non ci è possibile fornire un'assistenza così personalizzata nell'esecuzione dei modelli, ma può rivolgersi al suo rivenditore DROPS di fiducia. Buon lavoro!

Silvine 05.09.2018 - 16:11:

Die Anleitung ließ sich super nachstricken. Leider reichte das 100g-Knäul Big Delight nicht für meinen Hundepulli in Gr. M

Anna 22.01.2018 - 17:08:

Hello, I have a couple of questions about this pattern. I am at the point where I’m ready to start the BACK PIECE, and I’m confused about how to knit back and forth without joining in the round. Also, when increasing the purls in the beginning section, does it matter where the increase goes? Mine don’t look quite right. Thanks so much for your help! Anna

DROPS Design 22.01.2018 kl. 18:12:

Dear Anna, you first increase in every other P2 section (= there are then rib (K2, P2, K2, P3) around, then inc in the remaining P2 sections (= rib are now K2/P3 around) = 60-80-100 sts. When piece measures 8-12-16 cm work next row as explained, ie bind off sts for leg, work next sts for stomach and slip then onto a st holder, bind off next sts for leg and work the remaining sts for back piece = these sts are now worked back and forth (for leg opening). Happy knitting!

Přidejte komentář k návodu DROPS 185-35