DROPS / 160 / 30

Delightful Waves by DROPS Design

DROPS Delight lõngast kootud lainelise mustriga triibuline õlasall

Võtmesõnad: lainemustriga, õlasallid,

DROPSi disain: mudel nr de-131
Lõngagrupp A
----------------------------------------------------------
Mõõdud: kõrgus keskel umbes 75 cm
Ülaserva laius umbes 150 cm
Lõng: Garnstudio DROPS DELIGHT, 50 g/175 m
100 g värv nr 08, roheline/beež
100 g värv nr 11, lilla/roheline

DROPSi RINGVARDAD (80 cm): 4 mm – või sobivad, et saavutada koetihedus 21 s x 27 r parempidises koes = 10 x 10 cm
----------------------------------------------------------

Kommentaarid (19)

75% vill, 25% polüamiid
alates 3.25 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 13.00€. Loe edasi.
RIPSKUDE (edasi-tagasi kududes): koo kõik read parempidi.

MUSTER
Vaata skeeme A.1 kuni A.4. Skeem on antud vaadatuna töö paremalt poolt (PP) ja näitab iga rida.

KESKMINE SILMUS
Koo keskmine silmus parempidises koes kõikidel parempidises koes ridadel, aga ridadel, kus kootakse pr töö PH pool, koo nagu ülejäänud silmused.

TRIIBUD
1 TRIIP = 2 rida. Esimene rida on töö PP pool.
*Koo 2 rida lilla/rohelisega, koo 2 rida rohelise/beeži lõngaga*, korda *kuni*.
-----------------------------------

ÕLASALL
Kootakse edasi-tagasi ringvarrastega. Sall kootakse keskelt alla.
Koo TRIIPE – vaata ülevalt.
Loo üles 7 s 4 mm ringvarrastele lilla/rohelise lõngaga.
Paigalda 1 silmusemärkija (SM) 4-ndasse silmusesse (= keskmine silmus) ja tõsta seda töö käigus kõrgemale.
Koo skeemi A.1 nii: koo 2 ääresilmust ripskoes – vaata ülevalt, skeemi A.1 järgmisel 1 s, 1 s parempidises koes, skeemi A.1 järgmisel 1 s ja 2 ääresilmust ripskoes = 11 s. Jätka skeemiga A.1 mõlemal pool keskmist silmust (koo keskmine silmus parempidises koes samaaegselt skeemiga A.1). Kui on kootud 1 vertikaalne skeemi mustrikordus, on vardal 43 silmust (st. 21 s mõlemal pool keskmist silmust). JÄLGI KOETIHEDUST!

Koo skeeme A.2-A.4 nii: 2 ääresilmust ripskoes, skeemi A.2 järgmisel 1 s, skeemi A.3 järgmisel 17 s, skeemi A.4 järgmisel 1 s, 1 pr (= keskmine silmus – vaata ülevalt), skeemi A.2 järgmisel 1 s, skeemi A.3 järgmisel 17 s, skeemi A.4 järgmisel 1 s ja 2 ääresilmust ripskoes.
Kui on kootud 1 vertikaalne skeemide mustrikordus, on vardal 111 s (st. mõlemal pool keskmist silmust on 55 s) ja nüüd mahub veel 1 skeemi A.3 mustrikordus mõlemale poolele.
Jätka skeemidega A.2-A.4, kuni on kootud 8 vertikaalset mustrikordust. Vardal on nüüd 587 s (st. 293 s mõlemal pool keskmist silmust).
Koo kõik silmused lõdvalt maha nii: *koo 3 s maha, 1 õs, koo õs maha*, korda *kuni* tervel real.

Skeem

= pr töö PP pool, ph töö PH pool
= pr töö PH pool
= tõsta 1 s pr kudumata, 1 pr, tõsta kudumata silmus üle
= 2 pr kokku
= 1 kahekordne õs kahe silmuse vahele, järgmisel real libista esimene õs vardalt
= 1 õs kahe silmuse vahele, järgmisel real koo õs keerdsilmusena
= 1 õs kahe silmuse vahele, järgmisel real koo õs pr

Astrid Danbolt 04.07.2019 - 13:02:

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal strikke 2 kant - m rille.

DROPS Design 05.07.2019 kl. 12:19:

Hej Astrik, det er de 2 kantmasker som skal strikkes i rille i hver side af sjalet. God fornøjelse!

Chantal 26.09.2018 - 00:22:

Bonjour, Au début des explications , c'est indiqué en point mousse, tous les rangs à l'endroit. Dans le diagramme, il y a 5 rangs en jersey , une côte mousse ( 1 m endroit sur l'envers) Merci pour votre réponse ! Bon tricot .

DROPS Design 26.09.2018 kl. 08:01:

Bonjour Chantal, après 5 rangs jersey dans A.2, A.3 et A.4 on tricote 1 rang en mailles endroit sur l'envers (voir 2ème symbole de la légende), c'est un rang en mailles envers vu sur l'endroit, pas une côte mousse. Bon tricot!

Rita 10.11.2016 - 16:58:

In der Anleitung steht, dass nach dem Stricken der ersten Rapporte A3 anschliessend 2x auf einer Seite Platz haben. Das stimmt nicht, es sind 3x! Siehe Foto! Also A1, dann 1x je A2-A4, dann jeweils A3 3x auf jeder Seite. ect.

DROPS Design 11.11.2016 kl. 10:10:

Liebe Rita, genau so ist es, jedesmal Sie A.1,A.2,A.3 in der Höhe stricken, haben Sie genügend Maschen um beidseitig jeder A.3 je 1 rapport mehr zu stricken, dh 1 x A.3, dann 3 x A.3, dann 5 x A3 usw beidseitig der Mittlerenmaschen. Viel Spaß beim stricken!

Rita 10.11.2016 - 08:04:

Ich habe angefangen diesen Schal zu stricken und habe nun alle Diagramme einmal gestrickt. Nun steht, dass ein weiteres A3 pro Seite angefügt werden kann. Muss ich dann bei A2-A4 wieder unten beim Diagramm beginnen und einfach A3 2x nacheinander stricken usw? Also von/bis Abnahmen und gleich wieder? Ich bin Anfängerin, entschuldigen sie meine Frage;) Lg, Rita

DROPS Design 10.11.2016 kl. 08:55:

Liebe Rita, ja genau, stricken Sie jetzt A.2, A.3 2x und A.4 auf jeden Seite der Mittel-Masche. Danach haben Sie genügend Maschen um A.3 3x in der Breite auf jeden Seite der Mittel-Masche zu stricken usw. Viel Spaß beim stricken!

Rosa Bonde 17.10.2016 - 21:28:

Där är fel i diagrammet! Den fyllda cirkeln ska vara avig på rätsidan o rät på avigsidan. Annars får man inte några ränder på framsidan.

Michaela 10.11.2015 - 11:51:

Hallo, auf dem Detailbild bei der Anleitung - ist das tatsächlich die gleiche Farbe wie vorgeschlagen? Die Farben wirken viel kräftiger, was natürlich auch am Foto liegen kann. Sollte das Detailbild eine andere Farbe sein, weiß man dann auch welche? Danke!

DROPS Design 18.11.2015 kl. 11:06:

Ja, das ist die gleiche Farbe. Es liegt an dem Foto und kann zudem auch an Ihren Bildschirmeinstellungen liegen. Leider ist eine Farbwiedergabe nie ganz korrekt zum Originalfarbton. Außerdem sind kleinere Schwankungen auch zwischen verschiedenen Farbpartien möglich.

Danie 02.10.2015 - 09:56:

Hallo, theoretisch kann man dieses Tuch immer um jeden Mustersatz verlängern oder?

DROPS Design 03.10.2015 kl. 11:48:

Ja, das geht, Sie können die Rapporte so oft in der Höhe wiederholen, bis Sie Ihre gewünschte Größe haben.

Ane Schalnat 17.08.2015 - 12:12:

Hallo, in der Anleitung steht: "Tuch: Die Arb. von der oberen MItte nach unten zur Spitze...." Der Maschenanschlag beträgt aber nur 7M und beginnt mit A1, also der Spitze. Ist es möglich, das Tuch auch von der breiten Seite nach unten zu stricken (ich finde es schöner, wenn die Arbeit immer weniger wird). Was muss ich dabei beachten? Vielen Dank für Ihre Antwort im Voraus. MfG

DROPS Design 21.08.2015 kl. 21:17:

Das Tuch beginnt tatsächlich mit dem breiten Rand - es werden aber nur 7 M angeschlagen (die befinden sich in der Mitte oben), da sich die Form durch die Zunahmen ergibt. Sie nehmen ja ständig am Rand und in der Mitte zu, dadurch bildet der obere Rand dann nach und nach eine gerade Kante und das Tuch läuft insgesamt spitz zu. Andersherum, also von unten nach oben mit Abnahmen statt mit Zunahmen, können Sie dieses Tuch schlecht stricken, da müsste man die Anleitung mit dem Muster neu entwerfen.

Giulia 30.05.2015 - 02:08:

Leggendo "dopo aver lavorato 1 volta A2.A3.A4 c'è spazio per un'altra ripetizione di A3 ad ogni lato della maglia centrale" avevo intuito che le ripetizioni di A3, lavorando per la seconda volta il motivo, fossero 2 in tutto mentre a me ne escono 3. È giusto o sbaglio? Che modello fantastico piu lo lavoro e piu me ne innamoro :)

DROPS Design 30.05.2015 kl. 08:25:

Buongiorno Giulia. È corretto che abbia spazio per tre ripetizioni di A.3. In generale, ogni volta che inizia nuovamente il motivo, su ogni metà dello scialle, trova 2 ripetizioni in più di A.3. Buon lavoro!

Mandy McCall 28.04.2015 - 16:13:

Is there a crochet version?

DROPS Design 28.04.2015 kl. 16:54:

Dear Mrs McCall, there is only a knitted version of this pattern, click here for all our crocheted patterns for shawls. Happy knitting!

Jäta kommentaar mustrile DROPS 160-30