Lovely Lisa by DROPS Design

DROPS Paris lõngast heegeldatud müts. Suurused 3 - 12 aastat.

Võtmesõnad: mütsid, suvemütsid, ülevalt alla,

DROPSi disain: muster nr w-053-bn
Lõngagrupp C
------------------------------------------------------
Suurus: 3/5 - 6/9 - 10/12 aastane
Peaümbermõõt: 48/50 - 50/52 - 52/54 cm

Lõng: Garnstudio DROPS PARIS, 50 g/75 m
100-100-150 g värv nr 17, naturaalvalge

DROPSi HEEGELNÕEL: 4 mm – või sobiv, et 17 kinnissilmust/sammast = 10 cm lai.
------------------------------------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (17)

100% puuvill
alates 0.75 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 1.50€. Loe edasi.
HEEGELDAMISE INFO
Asenda iga ringi esimene kinnissilmus (ks) 1 ahels-ga.
Asenda iga ringi esimene ühekordne sammas (sm) 3 ahels-ga.
Lõpeta iga ring ühe aass-ga ringi esimesse/kolmandasse silmusesse.
-------------------------------

MÜTS
Heegeldatakse ülevalt alla.
Heegelda 4 ahels ja ühenda 1 aass-ga ringiks esimesse ahels-sse.
JÄLGI HEEGELDAMISE TUGEVUST!
1. RING: loe heegeldamise infot! Tee 8 ks ringi.
2. RING: heegelda 2 ks igasse ks-sse tervel ringil = 16 ks.
3. RING: * 1 ks esimesse ks-sse, 2 ks järgmisesse ks-sse *, korda * kuni * tervel ringil = 24 ks.
4. RING: * 1 ks igasse 2 ks-sse, 2 ks järgmisesse ks-sse *, korda * - * tervel ringil = 32 ks.
5. RING: * 1 ks igasse 3 ks-sse, 2 ks järgmisesse ks-sse *, korda * - * tervel ringil = 40 ks.
6.-8. RING: jätka kasvatamist, kuni ringil on 64 ks – igal ringil on kasvatuste vahel 1 ks rohkem.
Tee 1 ring kinnissilmuseid, SAMAL AJAL kasvata 2-8-14 ks ühtlaste vahedega = 66-72-78 ks.
Siis heegelda 1 ks igasse ks-sse, kuni töö pikkus on 8-9-10 cm keskelt.
Jätka nii:
1. RING: heegelda 3 sm esimesse ks-sse, * jäta vahele 2 ks ja tee 3 sm järgmisesse ks-sse *, korda * kuni * tervel ringil ja lõpetuseks jäta vahele 2 ks = 22-24-26 sm-gruppi.
2.-8. RING: heegelda 3 ahels, jäta vahele esimene sm-grupp, * 3 sm järgmise kahe sm-grupi vahele *, korda * kuni * tervel ringil ja lõpetuseks tee 2 sm viimasesse vahesse ja 1 aass kolmandasse ahels-sse ringi algul.
Pööra tööd.
9. RING: jätka ringselt heegeldades. Tee 1 ahels, 1 ks igasse ks-sse tervel ringil = 66-72-78 ks ja lõpetuseks tee 1 aass ahels-sse ringi algul.
10. RING: heegelda *1 sm esimesse 2 ks-sse, siis 2 sm järgmisesse ks-sse *, korda *-* tervel ringil = 88-96-104 sm.
11. RING: tee * 1 sm esimesse 3 sm-sse, 2 sm järgmisse sm-sse *, korda *-* tervel ringil = 110-120-130 sm. 12. RING: tee 1 sm igasse sm-sse.
Katkesta ja kinnita lõng.

Keera serv tagasi ja kinnita pisikeste pistetega.

Jacky 06.06.2019 - 17:12:

Tolle Anleitung. Hab leicht etwas abgewandelt da meine Tochter nur einen Kopfumfang von 47cm hat. Sehr variabel. Vielen Dank

Anna 05.05.2019 - 23:15:

Sono arrivata al punto che dice "girare il lavoro" come si fa?

DROPS Design 06.05.2019 kl. 08:20:

Buongiorno Anna. Gira come se stesse lavorando avanti e indietro. Deve avere il rovescio del lavoro sull'esterno. Buon lavoro!

GIULIA 14.03.2019 - 09:05:

Buongiorno, sono arrivata al punto in cui bisogna girare il lavoro, potete spiegarmi cosa significa?

Elisa 02.03.2019 - 09:25:

Hallo! Ich möchte gerne den Hut für meine kleine Nichte (1,5 Jahre alt) häkeln. Leider gibt es ihre Größe hier nicht. Kann man die Anzahl der Laufmaschen irgendwie verkürzen ? Oder haben Sie für mich ein Tipp, wie ich das am besten machen kann? LG

DROPS Design 04.03.2019 kl. 08:00:

Liebe Elisa, wir können leider nicht jede Anleitung nach jeder individuellen Anfrage an passen, wenden Sie sich bitte an den Laden wo Sie das Garn gekauft haben, oder an ein Häkel-Forum. Viel Spaß beim häkeln!

Saskia 23.08.2018 - 23:09:

Hallo.\\\\r\\\\nWie geht es nach Runde 8 weiter? Verstehe den Satz nicht \\\\\\\"1 Runde mit festen Maschen häkeln, dabei GLEICHZEITIG gleichmäßig verteilt 2-8-14 fm aufnehmen.\\\\\\\"\\\\r\\\\nLG

Eszter 02.03.2018 - 10:18:

Habe als Häkelanfängerin mehrere Fragen: 1. Wie versteht sich "der Zwischenraum" zwischen 2 Stäbchengruppen? Die Zwicke zwischen 2 Hügelchen oder der höchste Punkt des Hügels? 2. Beginnt man jede Stäbchengruppe mit 3 Luftmaschen? 3. Bei der ersten Stäbchengruppe der Reihe gibt es nur 2 Stb und auch beim letzten? 4. Wenn ich zur nächsten Gruppe springe, mache ich erst eine Kettmasche und dann 3 lm und die 3 Stb? Vielen Dank :)

DROPS Design 02.03.2018 kl. 11:33:

Liebe Eszter, 1. Sie werden die nächsten 3 Stb zwischen den beiden 3-Stb-Gruppen der vorrige Runde häkeln. 2. ja genau,siehe HÄKELINFO. 3. erste Stb wird durch 3 Lm ersetzt (= letztes Stb am Ende der Runde von Rd 2-8), so daß es immer 3 Stb pro "Gruppe" gibt. 4. die Km wird in der 3. Lm am Anfang der Runde (siehe auch HÄKELINFO). Viel Spaß beim häkeln!

Delphine Dandois 13.05.2016 - 12:32:

Bonjour, Pour finir, j'ai enlevé le dernier rang de brides et j'ai fait un bord en ms dans une autre couleur tout le tour sans l'accrocher sur le dessus ensuite. Cela rend très bien. Le chapeau est jaune clair et le bord est mauve. Ce modèle modifié est très sympa. Merci pour votre réponse rapide. bien à vous.

Delphine Dandois 12.05.2016 - 22:32:

Bonjour, Je réalise ce modèle en 3/5 ans dans la laine Paris et il me reste 2/3 du dernier rang et je suis à la fin de ma dernière pelote. N'y aurait-il pas une erreur concernant les quantités de laine à utiliser? Mon échantillon est bon. Merci d'avance

DROPS Design 13.05.2016 kl. 09:08:

Bonjour Mme Dandois, votre tension en hauteur était peut être un peu trop grande en comparaison de celle du modèle. Merci pour votre retour, votre commentaire a été transmis à nos stylistes. Bon crochet!

Marie Couture 11.04.2016 - 18:07:

J'aimerais faire le modèle "Lovely Lisa" pour une enfant de 12 mois. Comment puis-je m'y prendre pour les mesures? Merci!

DROPS Design 12.04.2016 kl. 08:43:

Bonjour Mme Couture, nous ne sommes malheureusement pas en mesure de pouvoir adapter chacun de nos modèles à chaque demande individuelle. Merci de bien vouloir contacter le magasin où vous avez acheté votre fil, il saura vous aider et vous conseiller. Bon crochet!

CHAUTARD 11.03.2016 - 10:03:

Bonjour, je ne comprends pas très bien le tours 6-8 ? si je continue à augmenter de la même façon que le tours 5, j'augmente de 8 mailles, donc au bout des 3 tours j'aurais 66 mailles et non 64 et si je rajoute 8 augmentations, j'aurais 74 mailles et non 72 !! pouvez-vous m'éclaircir afin que je comprenne merci d'avance cordialement - A.Chautard

DROPS Design 11.03.2016 kl. 11:45:

Bonjour Mme Chautard, à la fin du tour 5, on a 40 m, on augmente 8 m au tour 6 = 48 m, puis 8 m au tour 7 = 56 m puis 8 m au tour 8 = 64 m - pour augmenter, crochetez au tour 6 (1 ms dans chacune des 4 ms suiv, 2 ms dans la ms suiv), au tour 7 (1 ms dans chacune des 5 ms suiv, 2 ms dans la ms suiv), etc. Bon crochet!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Children 24-27