DROPS / 147 / 27

Happy by DROPS Design

Strikket DROPS klut i ”Paris” med hullmønster

DROPS Design: Modell nr w-487
Garngruppe C
-----------------------------------------------------------
EN STOR KLUT:
Mål: ca 25 cm x 26 cm
Materialer:
DROPS PARIS fra Garnstudio
100 g f.nr 05, lys lilla
eller: 100 g f.nr 29, lys isblå
eller: 100 g f.nr 30, jeansblå
eller: 100 g f.nr 31, mellom lilla
eller: 100 g f.nr 58, støvrosa

DROPS PINNE NR 4 - eller det p.nr du må bruke for å få 19 m x 38 p rillestrikk på 10 x 10 cm. 17 p rillestrikk + 1 p hullmønster = ca 5 cm.
----------------------------------------------------------
EN LITEN KLUT:
Mål: ca 20 cm x 21 cm
Materialer:
DROPS PARIS fra Garnstudio
50 g f.nr 05, lys lilla
eller: 50 g f.nr 29, lys isblå
eller: 50 g f.nr 30, jeansblå
eller: 50 g f.nr 31, mellom lilla
eller: 50 g f.nr 58, støvrosa

DROPS PINNE NR 4 - eller det p.nr du må bruke for å få 19 m x 38 p rillestrikk på 10 x 10 cm. 17 p rillestrikk + 1 p hullmønster = ca 5 cm.
----------------------------------------------------------

(Fortsett til oppskrift...)

Stikkord:

fasong: rute, mønster/teknik: hullmønster, tema: kjøkken, type oppskrift: kluter,
Garntype
Deals fra
DROPS PARIS UNI COLOUR (50g)
DROPS Super Sale / 30% OFF!
16.00 NOK
11.00 NOK
n/a
DROPS PARIS RECYCLED DENIM (50g)

1. - 17.p: Rett fra retten, rett fra vrangen
18.p (= vrangen): * 2 rett sammen, 1 kast *, gjenta fra *-*, avslutt med 1 rett.
Gjenta disse 18 p oppover.
--------------------------------------------------------

STOR KLUT:
Legg opp 49 m på p 4 med Paris. Strikk MØNSTER – se forkl over, til arbeidet måler ca 20 cm, avpass etter en hel rapport. Strikk de første 16 p, deretter felles av. Arb måler ca 25 cm.
--------------------------------------------------------

LITEN KLUT:
Legg opp 39 m på p 4 med Paris. Strikk MØNSTER – se forkl over, til arbeidet måler ca 15 cm, avpass etter en hel rapport. Strikk de første 16 p, fell av. Arb måler ca 20 cm.