Snuggles by DROPS Design

Rillestrikket DROPS teppe i 1 tråd ”Big Fabel” eller 2 tråder "Fabel"

DROPS Design: Modell nr bf-010-bn
Garngruppe C
-----------------------------------------------------------
Mål: ca 86 x 86 cm
Materialer: DROPS BIG FABEL fra Garnstudio
300 g f.nr 677, grønn/turkis
300 g f.nr 522, turkis/blå

Eller bruk:
DROPS FABEL fra Garnstudio
250g f.nr 677, grønn/turkis
250g f.nr 522, turkis/blå

DROPS RUNDP (80 cm) NR 5,5 – eller den p du må bruke for å få 16 m x 30 p rillestrikk på 10 x 10 cm.
----------------------------------------------------------

*Strikk 2 pinner rett i grønn/turkis og 2 pinner rett i turkis/blå *.
Gjenta fra * - * til ferdig mål.
----------------------------------------------------------

TEPPE:
Legg opp 3 m på p 5,5 med 1 tråd grønn/turkis Big Fabel eller 2 tråder grønn/turkis Fabel. Strikk STRIPER - se forkl over, SAMTIDIG økes det 1 m på beg av hver p ved å lage 1 kast innenfor ytterste m, på neste p strikkes kastet vridd rett. Gjenta økningen til arb måler 61 cm målt fra oppleggskanten i strikkeretning (= midten av teppet). Fortsett med striper som før, SAMTIDIG som det nå felles 1 m på beg av hver p ved å strikke 2 m rett sammen. Strikk til det gjenstår 3 m, fell løst av og fest løse tråder.

----------------------------------------------------------
Fargekombinasjon i rosa/gul/grønn – se SmåDROPS: 23-33
----------------------------------------------------------