DROPS / 141 / 17

Iben by DROPS Design

DROPSi lühendatud ridadega kootud vest lõngast "Verdi". Suurused S-XXXL.

DROPSi disain: muster nr ve-031
Lõngagrupp D
------------------------------------------------------
Suurus: S - M - L - XL - XXL - XXXL
Lõng: Garnstudio DROPS VERDI, 350 g / 1225 m
350 g kõikidele suurustele värv nr 04, lilla/roheline
Vest kaalub u. 190-210-230-250-280-300 g.

DROPSi RINGVARDAD (80 cm): 7 mm – või sobivad, et saavutada koetihedus 14 silmust x 24 rida ripskoes = 10 x 10 cm.
------------------------------------------------------

Kommentaarid (43)
DROPS Verdi DROPS Verdi
48% akrüül, 20% vill, 17% polüester, 15% mohäär
Tootmisest maas
leia alternatiivid
Vardad & heegelnõelad
LÜHENDATUD READ

Koo 1 rida esimese 23-24-25-26-27-28 silmusega, pööra ja koo tagasi.
Koo 1 rida esimese 22-23-24-25-26-27 silmusega, pööra ja koo tagasi.
Jätka lühendatud ridadega, koo iga kord 1 silmus vähem, kuni on kootud kaks rida ainult 1 silmusega.
Siis koo 1 rida esimese 2 silmusega, pööra ja koo tagasi, 1 rida esimese 3 silmusega, pööra ja koo tagasi. Jätka lühendatud ridadega, koo iga kord 1 silmus rohkem, kuni on kootud 1 rida esimese 23-24-25-26-27-28 silmusega, pööra ja koo tagasi.
1 LÜHENDATUD RIDADE MUSTRIKORDUS = 90-94-98-102-106-110 rida.

RIPSKUDE (edasi-tagasi kududes): koo kõik read pr. 1 ripsivall = 2 rida parempidi.
------------------------------

VEST
Kootakse edasi-tagasi ripskoes, st. koo kõik read parempidi.
Vaata joonist.
Loo üles 24-25-27-28-29-31 silmust 7 mm ringvarrastele Verdi lõngaga.
Koo 20 cm ripskoes.
Koo 2 lühendatud ridade mustrikordust (kahe mustrikorduse vahel koo 2 rida kõikidel 24-25-27-28-29-31 silmusel) – vaata ülevalt.
*Koo 1 rida kõikide silmustega (= töö PP). Järgmist rida koo järgmiselt, töö PH: korja üles silmus eelmis triibu ääresilmuse eesaasast, koo vasaku varda 1. silmus, tõsta uus silmus üle, koo rea lõpuni *. Korda neid 2 rida (st. alates *-*), kuni on kootud 1 s igalt eelmise triibu küljel olevalt ripsivallilt.
Koo 1 lühendatud ridade mustrikordus.
Koo 17-18-19-20-21-22 cm ripskoes (ära korja silmuseid üles = käeauk).
Korda kahte rida (st. *kuni *, kuni igalt eelmise triibu ripsivallilt on korjatud üles 1 s , alustades teiselt pööramiste kohalt).
Koo 1 lühendatud ridade mustrikordus.
* Koo 1 rida kõikide silmustega (= töö PP). Järgmist rida koo järgmiselt, töö PH: korja üles silmus eelmis triibu ääresilmuse eesaasast, koo vasaku varda 1. silmus, tõsta uus silmus üle, koo rea lõpuni *. Korda need 2 rida (st. alates *-*), kuni on kootud 1 s igalt eelmise triibu küljel olevalt ripsivallilt.
Koo 1 lühendatud ridade mustrikordus.
Koo 17-18-19-20-21-22 cm ripskoes (ära korja silmust üles = käeauk).
Koo 1 lühendatud ridade mustrikordus.

* Koo 1 rida kõikide silmustega (= töö PP). Järgmist rida koo järgmiselt, töö PH: korja üles eelmis triibu ääresilmuse eesaasast, koo vasaku varda 1. silmus, tõsta uus silmus üle, koo rea lõpuni *. Korda need 2 rida (st. alates *-*), kuni on kootud 1 s igalt eelmise triibu küljel olevalt ripsivallilt.
Edasi koo ringselt, kuni kootud on 2 rida mõlemal pool keskkosa - vaata joonist.
Koo lühendatud ridu kokku 9 korda.
Koo silmused maha.

Sede mustrit on parandatud. .

Parandatud online: 05.03.2014
... Koo 17-18-19-20-21-22 cm ripskoes (ära korja silmuseid üles = käeauk).
Korda kahte rida (st. *kuni *, kuni igalt eelmise triibu ripsivallilt on korjatud üles 1 s , alustades teiselt pööramiste kohalt).
Koo 1 lühendatud ridade mustrikordus.

Skeem

= lühendatud read
= kudumise suund
= alusta siit

Lene Bonnevie 17.11.2015 - 20:59:

Kan jeg bruge Alpaka Silke til denne model?

DROPS Design 18.11.2015 kl. 11:51:

Hej. Nej du kan dessvärre inte använda Brushed Alpaca Silk till detta mönster för det garnet tillhör garngrupp C. Du kan läsa mer om hur du gör för att byta ut ett garn mot ett annat här.Lycka till!

Steffi 14.11.2015 - 20:19:

Gibt es eine Möglichkeit zb durch zu heisses waschen, die Weste kleiner zu machen? Ich finde sie viel zu groß. Ich habe mit Melody gestickt. Danke!

Barbara 11.11.2015 - 09:29:

Ondanks het volgen van de uitleg van verkorte krijg ik toch gaatjes. Vooral als je nasteeds minder steken elke keer een steek meer moet breien zijn de gaatjes groot. Wat doe ik verkeerd? Groetjes barbara

DROPS Design 11.11.2015 kl. 12:23:

Hoi Barbara. Je kan het gaatje verminderen op verschillende manieren. Je kan de eerste st afhalen ipv breien, je kan een steken opnemen in de overgang en samen breien met de eerste steken - of je kan de verkorte toeren breien met een omslag, zie hier: Kijk ook in de video index onder "verkorte toeren" voor meer video's.

Mercedes Díez Herrero 07.10.2014 - 21:31:

Este patrón supera mi capacidad de entendimiento, no amilanarse, a partir de la 1ª sisa propongo pasar del patrón y seguir con las vueltas cortas y retomando los puntos de los laterales, no es tan difícil, sólo hace falta sentido común y sale!!!!!, salud, dropseras/os y buen tricot.

Margret Schoenmakers 07.03.2014 - 15:28:

De beschrijving van het patroon klopte niet. Nu is het helemaal onbegrijpelijk geworden. Ik ben bezig met het tweede armsgat, maar weet niet hoe het nu verder moet. Kunt u me dat uitleggen? Vriendelijke groet, Margret

DROPS Design 10.03.2014 kl. 12:57:

Hoi Margret. Je hebt gelijk - ging even snel met vertalen ;-) Het is nu aangepast en zie of je nu verder kan.

Marianne 03.02.2014 - 18:32:

Ik heb het vest eindelijk af. Aanvankelijk had ik te weinig wol, de aangegeven hoeveelheid bleek te weinig voor dit vest in maat XXXL. (Ik draag normaal maat 48). Helaas valt het vest zo groot uit, dat ik het uit kan halen en een paar maten kleiner moet gaan breien. Of er moet iemand zijn die ik een plezier kan doen met deze maat?

DROPS Design 04.02.2014 kl. 13:58:

Hoi Marianne. Onderaan het patroon staan de afmetingen voor het vest per maat in cm. Je kan hier altijd eerst vergelijken met je eigen afmetingen om de juiste maat te kiezen. Ook belangrijk is om de stekenverhouding juist te hebben. Het kan invloed hebben op de model (lubberen/hangen) en ook hoeveel garen je gebruikt. Wij zullen wel een notitie maken van de hoeveelheid om te controleren.

Ada Nauta 29.12.2013 - 14:41:

Er mist een deel van de beschrijving: Na de tweede keer:"Brei 17-18-19-20-21-22 cm..." voor de mouw ontbreekt het stuk in de lusjes breien tot het eind van de strook. Pas daarna moet er weer een herhaling met verkorte toeren komen.

DROPS Design 11.03.2014 kl. 16:52:

Hoi Ada. Dat was correct. Het patroon is inmiddels aangepast. Bedankt voor het melden.

Tineke 26.11.2013 - 10:24:

Prachtig garen, helaas wel af en toe een knoopje. Ik heb het vest in maat M gebreid (heb kledingmaat 40) maar ik had beter een XS kunnen maken. Deze valt wel behoorlijk groot, mogelijk door het 'zakken' van het garen. Ik heb nog 30 gram in de kleur paars/groen over. Nieuw garen besteld voor nog een zelfde vest, uiteraard andere kleur!

Theresa 04.11.2013 - 01:29:

Alright! The Designer of this item hit the jackpot. I have been hoping someone would come up with this idea. Thank you!

Melina Oliveira 18.07.2013 - 12:59:

Just receive my purchase, beside the lovely soft cotton - 35 % still for this Summer!! To finish Iben just the 12 rows I ended with Vienna, just 40 gr. and the result was perfect just a bit more hairy, but I am not even going to trim it.

Jäta kommentaar mustrile DROPS 141-17