Często zadawane pytania (FAQ)

  1. Jakie włókna wchodzą w skład włóczek DROPS?
  2. Co to jest poliamid?
  3. Jakie informacje znajdują się na etykietach włóczek DROPS?
  4. Czym są grupy włóczek DROPS?
  5. Czy mogę użyć innej włóczki niż ta wskazana we wzorze?
  6. Co to znaczy, że włóczka jest ‘Superwash’?
  7. Co oznacza symbol ‘Oeko-Tex® certified’?
  8. Gdzie są produkowane włóczki DROPS?
  9. Dlaczego włóczki DROPS są takie tanie?
  10. Czy kolor na stronie odpowiada rzeczywistemu?

Alpaka jest naturalnym włóknem pochodzącym z alpak i ma strukturę podobną do wełny owczej. Jego miękkość wynika z małej średnicy włókna, porównywalnego do wełny merynosów. To miękkie, mocne, luksusowe włókno, naturalnie jedwabiste. Włóczki produkowane z włókiem alpaki nie filcują się łatwo, mogą mieć różną wagę, w zależności od sposobu w jaki były przędzione. Mimo, że to włókno jest podobne do wełny owczej, są też pewne różnice. Wełna z alpak jest jednak cieplejsza, nie drapie oraz nie zawiera lanoliny, dzięki czemu jest hipoalergiczna.

Pozostałe surowce używane do produkcji naszych włóczek to włókna syntetyczne takie jak akryl, wiskoza, poliamid (nylon) i poliester.

4) Czym są grupy włóczek DROPS?