DROPS ♥ You #9

Kolorowa i bajeczna bawełna z recyklingu

Materiał: 100% bawełna
Grupa włóczek: A (23 - 26 oczek) / 5 ply / sport
Waga/długość motka: 50 g = ok. 125 metrów
Zalecany rozmiar drutów: 3 mm
Próbka: 10 x 10 cm = 24 o. x 32 rz.
Prać w pralce, program do tkanin delikatnych, w temperaturze 40ºC / suszyć rozłożone na płasko

DROPS ♥ You #9 to miękka i kolorowa bawełniana włóczka, wykonana w 100% z bawełny z recyklingu.

Doskonała zarówno na druty jak i na szydełko, idealna na letnie ubrania, a także na dodatki do wystroju wnętrz. Wykonane z niej produkty mają dobre właściwości oddychające, są bardzo trwałe i mogą być prane w pralce – dlatego będzie również pasować na ubrania dla dzieci!

Dostępna w 19 pięknych kolorach, także w pięknych odcieniach dżinsu – włóczka DROPS ♥ You #9 należy do Grupy Włóczek A i może być używana jako zamiennik dla włóczek DROPS Safran i DROPS Cotton Viscose – możecie z niej jednak wykonać setki innych wzorów.

Jak wszystkie poprzednie włóczki z serii DROPS ♥ You, #9 możesz mieć kupić w niesamowitej cenie – nie ma więc żadnych powodów, aby jej nie wypróbować!

Made in EU
Oeko-Tex® certificate (STANDARD 100 by OEKO-TEX® 09.HBG.68250 Hohenstein HTTI)

Rodzaj włóczki
Promocja od
DROPS ♥ You #9
3.40 PLN

Knitstudio 3.40 PLN/50g Zamów!
Kokonki.pl 3.40 PLN/50g Zamów!
Mila Druciarnia 3.40 PLN/50g Zamów!
Rudalama.pl 3.40 PLN/50g Zamów!
Sklep Wełniany
DROPS SUPERSTORE
3.40 PLN/50g Zamów!
sklep-IK 3.40 PLN/50g Zamów!
welnabawelna.pl
DROPS SUPERSTORE
3.40 PLN/50g Zamów!
włóczkowo
DROPS SUPERSTORE
3.40 PLN/50g Zamów!
Włóczykijki
DROPS SUPERSTORE
3.40 PLN/50g Zamów!

Sprawdź czy lokalne sklepy posiadają ją w swojej ofercie.

Colours in DROPS ♥ You #9

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119
Uwaga! W zależności od ustawień monitora kolor może się nieznacznie różnić od rzeczywistego tak samo kolory poszczególnych motków mogą nieznacznie różnić się od siebie. (*) Wkrótce dostępny, (#) Kolor wycofany z produkcji.

Wzory dla włóczki DROPS ♥ You #9