DROPS Extra / 0-1028

Pumpkin Spice by DROPS Design

DROPS čepice – kulich s velkou bambulí háčkovaná z příze ”Peak”.

Tagy: čepice,

DROPS design: model č. pe-004-bn
Skupina přízí: E nebo C + C
--------------------------------------------------------
Velikost: 3/5 let - 6/9 let - 10/14 let - dámská - pánská
Obvod hlavy: 50/52 - 52/54 - 56/57 - 58 - 60 cm

Materiál:
DROPS PEAK firmy Garnstudio
50-100-100-100-100 g, barva č. 10, oranžová
50 g pro všechny velikosti, barva č. 07, zelený neon

DROPS HÁČEK č.7 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o rozměrech 10 DS x 6 řad = 10 x 10 cm.

Vyrobili jste si tento nebo nějaký jiný z našich modelů? Přidejte ke svým fotkám na sociálních sítích tag #dropsdesign - díky tomu je uvidíme i my!

Komentáře (1)
DROPS Peak DROPS Peak
70% akryl, 30% vlna
INFO:
První DS na začátku každé kruhové řady DS nahrazujeme 3 řo. Každou kruhovou řadu končíme 1 pevným okem do 3. řo ze začátku kruhové řady.

TIP – ZMĚNA BARVY:
Barvu příze měníme na konci kruhové řady tak, že novou barvu navážeme pevným okem do 3. řo ze začátku kruhové řady.
--------------------------------------------------------

ČEPICE - KULICH:

Háčkujeme shora dolů.
Háčkem č.7 uháčkujeme oranžovou přízí 4 řo a spojíme je pevným okem do kroužku.
1. KRUHOVÁ ŘADA: viz INFO! Do kroužku z řo uháčkujeme 10-10-10-12-12 DS.
2. KRUHOVÁ ŘADA: *1 DS do prvního DS, 2 DS do následujícího DS*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 15-15-15-18-18 DS.
3. KRUHOVÁ ŘADA: *1 DS do prvního DS, 2 DS do následujícího DS*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 22-22-22-27-27 DS.
4. KRUHOVÁ ŘADA: *1 DS do prvního DS, 2 DS do následujícího DS*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 33-33-33-40-40 DS.
5. KRUHOVÁ ŘADA: po 1 DS do každého DS, ale SOUČASNĚ přidáme rovnoměrně 6-8-10-5-8 DS - přidáváme uháčkováním 2 DS do jednoho a téhož DS = 39-41-43-45-48 DS.
Pokračujeme 1 DS do každého DS, až je čepice vysoká asi 16-17-18-19-20 cm. Viz TIP – ZMĚNA BARVY. Uháčkujeme 3 kruhové řady neonově zelenou přízí. Pak přízi odstřihneme a zapošijeme.

BAMBULE:
Z oranžové a neonově zelené příze vyrobíme bambuli o průměru asi 13 cm a přišijeme ji na vrcholek čepice.

Daniela 12.12.2018 - 21:15:

Quale filato posso trovare in alternativa al peak, per avere colori “fluo”? Grazie mille!

DROPS Design 13.12.2018 kl. 09:41:

Buongiorno Daniela. Per ogni aiuto sulla scelta dei filati, può contattare il suo rivenditore Drops di fiducia. Buon lavoro!

Přidejte komentář k návodu DROPS Extra 0-1028