DROPS Extra / 0-1030

Little Rose by DROPS Design

DROPS čelenka s hvězdičkovým vzorem háčkovaná z příze ”Peak”.

DROPS design: model č. pe-006-bn
Skupina přízí: E nebo C + C
-----------------------------------------------------------
Velikost: 3/6 let – 7/10 let – dospělý
Obvod hlavy: asi 50/52 – 52/54 – 56/58 cm

Materiál:
DROPS PEAK firmy Garnstudio
50 g pro všechny velikosti, barva č. 05, pudrová růžová

DROPS HÁČEK č.9 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o šířce asi 4 hvězdičky = 10 cm.

Vyrobili jste si tento nebo nějaký jiný z našich modelů? Přidejte ke svým fotkám na sociálních sítích tag #dropsdesign - díky tomu je uvidíme i my!

Komentáře (1)
DROPS Peak DROPS Peak
70% akryl, 30% vlna
ČELENKA:
Háčkujeme v řadách.
Háčkem č.9 uháčkujeme přízí Peak 39-41-45 VOLNÝCH řo.
1. ŘADA (líc): z každého z následujících 5 řo nabereme po 1 oku, začínáme 2. řo od háčku = na háčku máme 6 ok, nabereme přízi a protáhneme ji všemi 6 oky, uháčkujeme 1 řo – čímž nad těmito 6 oky vytvoříme dírku, *z dírky nabereme 1 oko, pak nabereme 1 oko z boku posledního z těchto 6 ok, poté nabereme 1 oko z toho samého řo, z něhož je nabráno poslední ze 6 ok, z každého ze 2 následujících řo nabereme po 1 oku = na háčku máme 6 ok, nabereme přízi a protáhneme ji všemi 6 oky, 1 řo*, *-* opakujeme až do konce řady. Do posledního řo háčkujeme 1 PDS. Práci otočíme.
2. ŘADA (rub): 2 řo (= PDS), do dírky v každé „hvězdičce“ uháčkujeme 2 PDS, řadu končíme 1 PDS do posledního oka. Nyní máme v řadě 17-18-20 hvězdiček a 1 PDS na každé straně. Práci otočíme.
3. ŘADA: 3 řo, z 2. a 3. řo od háčku nabereme po 1 oku, dále nabereme po 1 oku z každého z prvních 3 PDS v řadě = na háčku máme 6 ok, nabereme přízi a protáhneme ji všemi 6 oky, uháčkujeme 1 řo, *z dírky nabereme 1 oko, pak nabereme 1 oko z boku posledního z těchto 6 ok, poté nabereme 1 oko z toho samého oka, z něhož je nabráno poslední ze 6 ok, z každého ze 2 následujících ok nabereme po 1 oku = na háčku máme 6 ok, nabereme přízi a protáhneme ji všemi 6 oky, 1 řo*, *-* opakujeme. Do posledního oka uháčkujeme 1 PDS. Práci otočíme.
2. a 3. řadu zopakujeme ještě 1x a končíme 2. řadou = máme 3 řady hvězdiček. Přízi odstřihneme, ponecháme si dost dlouhý konec na dokončení, konec příze protáhneme posledním okem, stáhneme a zapošijeme.

DOKONČENÍ:
Sešijeme krátké strany a zapošijeme konec příze.

Komentáře (1)

Verena 16.11.2018 - 19:15:

Die Anleitung ist toll geschrieben, vielen Dank dafür. Allerdings habe ich mit der Wolle Drops Eskimo und Nadelstärke 9 (wie angegeben) nicht die genannte Maschenprobe erhalten. Bei mir ergaben 5 Sterne 10 cm. Dadurch hat die angegebene Größe des Stirnbandes nicht gestimmt. Ich habe es nochmal eine Nummer größer gearbeitet, jetzt passt es. Das Muster ist sehr hübsch. Ganz herzlichen Dank für die vielen tollen Anleitungen!

Přidejte komentář k návodu DROPS Extra 0-1030