DROPS Baby / 21 / 2

Buttercup Booties by DROPS Design

DROPS BabyMerino lõngast kootud ripskoes beebi papud

Võtmesõnad: sussid,

DROPSi disain: muster nr BM-039-by
Lõngagrupp A
-----------------------------
PAPUD
Suurused: 1/3 - 6/9 - 12/18 kuune (2) aastane
Lõng: Garnstudio DROPS BABY MERINO, 50 g / 175 m
50 g kõikidele suurustele, värv nr 04, kollane
50 g kõikidele suurustele, värv nr 03, helekollane

DROPSi PIKAD VARDAD: 2,5 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 26 s x 52 r ripskoes ja 26 s x 34 r  parempidises koes = 10 x 10 cm
DROPSi HEEGELNÕEL: 2 mm – heegeldatud äärise jaoks
-----------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (20) FAQ

100% vill
alates 3.45 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 6.90€. Loe edasi.
RIPSKUDE (edasi-tagasi kududes): koo kõik read parempidi.
--------------------------

PAPUD
Kootakse edasi-tagasi, alustades jala tagant.
Loo üles 48-52-56 (56) s 2,5 mm varrastele kahekordse kollase Baby Merino lõngaga.
Edasi koo ühekordsega ja koo soonikut 2 pr/ 2 ph 5-6-6 (7) cm – järgmine rida on töö pahem pool (VP).
Koo 1 rida pahempidi töö VP, SAMAL AJAL kahanda ühtlaste vahedega  14-14-18 (14) s = 34-38-38 (42) s.
Järgmisel töö PP real koo aukude rida järgmiselt: 1 pr, * 2 pr kokku, 1 õs*, korda *-* ja lõpetuseks tee 1 pr. Koo 1 rida pahempidi töö VP.
Nüüd tõsta äärmised 12-13-13 (15) s mõlemal serval silmusehoidjale.
Koo 4 - 4,5 - 5,5 (6,5) cm parempidises koes keskmisel 10-12-12 (12) silmusel.
Tõsta silmused silmusehoidjatelt tagasi vardale ja korja vardale 10-11-13 (16) s keskosa külgedelt = 54-60-64 (74) s vardal.
Koo ripskoes kõigil silmustel 3-4-5 (5) cm, SAMAL AJAL, pärast 1,5 - 2 - 2,5 (3) cm, kahanda igal teisel real kuni lõpuni järgmiselt: kahanda 1 s rea alguses ja lõpus ning koo 2 pr kokku mõlemal pool 2 keskmist silmust.
Koo silmused maha ja õmble talla alt ning jala tagant kokku.
Koo teine papu samamoodi.

PAELAD
Lõika 3 lõngajuppi pikkusega u. 1 meeter, keeruta hästi keerdu, murra pooleks ja lase keerduda, tee sõlm mõlemasse otsa.
Punu pael läbi augurea.

HEEGELDATUD ÄÄRIS
Heegelda ääris papu ülaserva 2 mm heegelnõela ja helekollase lõngaga järgmiselt: 1 kinnissilmus (ks) esimesse silmusesse, * 3 ahels, 1 ühekordne sammas (sm) esimesse ahelsilmusesse, jäta vahele 0,5 cm, 1 ks järgmisesse silmusesse*, korda *-* ja lõpetuseks tee 1 aassilmus esimesse ks-sse ringi algul.

Sede mustrit on parandatud. .

Parandatud online: 13.03.2012
HEEGELDATUD ÄÄRIS
Heegelda ääris papu ülaserva 2 mm heegelnõela ja helekollase lõngaga järgmiselt: 1 kinnissilmus (ks) esimesse silmusesse, * 3 ahels, 1 ühekordne sammas (sm) esimesse ahelsilmusesse, jäta vahele 0,5 cm, 1 ks järgmisesse silmusesse*, korda *-* ja lõpetuseks tee 1 aassilmus esimesse ks-sse ringi algul.

Angela Bunge 27.07.2016 - 20:30:

Bei der zweiten Größe müssten nach dem Aufnehmen an der Seite 62M auf der Nadel sein. 38+24=62.Oder zähle ich falsch? Bei der dritten Größe ebenso?

DROPS Design 28.07.2016 kl. 15:16:

Liebe Angela, in der Anleitung war ein Zahlenfehler, den wir umgehend korrigieren werden.

Pia 26.03.2016 - 07:44:

Jeg skjønner ikke dette...Etter vrangbord skal det felles 14 masker jevnt fordelt. Kan dere fortelle meg hvor mange masker det skal være mellom hver gang jeg feller? Og mener dere at det skal strikkes sammen 2 og 2 masker, eller rett og slett felle av?

DROPS Design 31.03.2016 kl. 12:25:

Hej Du strikker ca hver 2 og 3 m vrang sammen 14 gange. God fornøjelse!

Josefine 27.02.2016 - 20:48:

Ik kom er niet uit: nadat ik het middelstuk heb doorbegreid (4cm) moet ik beide zijkanten toevoegen en extra steken opnemen vanuit het midden? Hoe gaat dat dan? Dank!

DROPS Design 29.02.2016 kl. 15:35:

Hoi Josefine. Ja, je hebt het middenstuk gebreid. Je zet dan de st van de hulpdraden terug op de nld en neemt de st op langs de zijkant van het middenstuk.

Jette Veinholt Hansen 21.02.2016 - 20:33:

Jeg forstår ganske enkelt ikke denne opskrift. Strik 2 ret sammen på hver side af de 2 midterste masker. Hvor mange gange? Hvor mange masker skal man ende med at have? Det virker som om der mangler en slutning

DROPS Design 23.02.2016 kl. 16:01:

Hej Jette, Du strikker alle indtagningerne der fra hvor der står "Samtidig som der efter 1,5-2-2,5-(3) cm tages ind..." Indtagningerne gør du over de sidste 3-4-5 (5) cm. God fornøjelse

Karen Bergeland 19.02.2016 - 20:54:

Hei. Jeg har strikken to sokker og hver gang skjer det noe uforståelig med fellingen. Den ender i en spiss under foten. Hva gjør jeg da galt? Jeg kan sende bilde om det er til hjelp.

DROPS Design 24.02.2016 kl. 16:07:

Hej Karen, Se om svaret til Jette ikke kan hjælpe dig. God fornøjelse!

Virginie 01.05.2015 - 16:18:

Bonjour, Je viens de tricoter 5 1/5 cm sur les mailles centrales ( j'obtiens donc un rectangle qui dépasse avec de chaque côté les 13 mailles en attentes.) j'ai repris un premier côté ,relever 13 mailles du côté de mon rectangle, repris les 12 mailles du bout de mon rectangle...mais je ne comprend pas comment relever les 13 mailles du second côté du rectangle sur la même aiguille....passer de la géométrie du rectangle à l.aiguille droite me semble impossible ??

DROPS Design 02.05.2015 kl. 14:26:

Bonjour Virginie, après avoir repris les premières m à droite, relevé 13 m le long du dessus du pied et tricoté les 12 m du dessus du pied, relevez 13 m à gauche du dessus du pied comme vous avez fait pour le côté droit et reprenez les mailles en attente. Continuez ensuite au point mousse en diminuant après quelques cm au début + à la fin du rang + de chaque côté des 2 m du milieu pour donner la forme du chausson. Bon tricot!

Kasia Nielsen 29.04.2015 - 09:48:

Kære drops, jeg forstår ikke hvordan jeg opnå 64 masker ved at tage de 13 masker fra begge sider sammen med de miderste 12.Jeg har kun 38! Jeg mangler 8 masker.Ingen af mine familie kan forstå det,so ingen hjælp fra dem.Mit barnebarn fødes snart!

DROPS Design 29.04.2015 kl. 13:46:

Hej Kasia. Du har de 13 m fra side som sad paa en traad, som du saetter tilbage paa pinden. Og du har strikket 5½ cm glatstrik over de midterste 12 m), og saa skal du tage 13 m op paa hver side af midterstykket, dvs, 13+13+12+13+13 = 64 m i alt.

Linda Kirchhof 21.02.2014 - 23:00:

Ich verstehe es einfach nicht... Ich habe jetzt links und rechts 10 maschen auf dem hilfsfaden und das mittlere Stück gestrickt. Wie geht es dann weiter? Ich verstehe das so, dass ich ALLE maschen auf der Nadel hab und dann darüber weiter stricke, das ergibt aber keinen Sinn, weil ich dann ja 2 Löcher hab.

DROPS Design 22.02.2014 kl. 00:57:

Liebe Frau Kirchhof, Sie haben beids. 12 M stillgelegt (für die kleinste Größe), nicht 10 M. Das Mittelstück geht über 10 M. Wenn das Mittelstück lang genug ist, setzen Sie den Faden neu an, stricken die Hilfsfaden-M des R-Beginns auf die Nadel, fassen aus dem senkrechten Rand des Mittelstücks 10 M auf, stricken die M des Mittelstücks, fassen wieder 10 M aus dem anderen senkrechten Rand auf & stricken die übrigen Hilfsfaden-M auf die Nadel (= 54 M).

Hanna 13.02.2014 - 15:06:

Hej! Jag funderar över starten på tofflorna. Ska man börja med dubbel tråd eller vad menas med två trådar? Varför gör man detta? Ska den andra tråden användas till något? Jag undrar också om det är någon speciel sida som är rät/avig eller om man väljer det själv?

DROPS Design 13.02.2014 kl. 21:08:

Hej Hanna, du lägger upp med dubbelt garn för att få en lite tjockare, mjukare och mer elastisk kant, sedan klipper du av den ena tråden och fortsätter sticka med bara en tråd som vanligt. Eftersom det ska virkas en kant överst kan du välja själv vad som är rätsidan,man kommer inte se kanten, och resåren ser ju likadan ut på båda sidor.

Milena Trovato 02.01.2014 - 10:35:

Dopo aver preso tutte le maglie dal femamaglie è impossibile che avremo 60 m sul ferro quando ne avevo 38. Mi spiegate da dove le prendete?

DROPS Design 02.01.2014 kl. 11:13:

Buongiorno Milena, per la tg 6/9 mesi, dopo aver lavorato 4 1/2 cm a m rasata sulle 12 m centrali, deve riportare le 13 m più esterne a ogni lato che erano sui fermamaglie sui f di lavoro e riprendere 11 m a ciascun lato delle m centrali = 12 + 13 + 13 + 11 + 11 = 60 m. Ci riscriva se ha altri dubbi. Buon lavoro!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Baby 21-2