DROPS Baby / 14 / 28

Funny Jester by DROPS Design

DROPS Alpaca lõngast kootud tuttidega beebi / laste tuukrimüts 1 kuusele kuni 4 aastasele

Suurus: 1/3 – 6/9 – 12/18 kuud (2 – 3/4 aastat)
Peaümbermõõdule: 40/42 – 42/44 – 44/46 (48/50 – 50/52) cm

Lõng: DROPS Alpaca, 50 g/ 167 m
150-150-150 (200-200) g värv nr, 2917, türkiis

DROPSi ring- ja sukavardad: 4,5 mm – või sobivad, et saavutada koetihedus 18 s x 23 rida kahekordse Alpaca lõngaga parempidises koes= 10 x 10 cm

alates 3.65 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 10.95€. Loe edasi.

Juhend

RIPSKUDE (ringselt kududes): koo kordamööda 1 ring parempidi, 1 ring pahempidi.
-----------------------------

MÜTS

Kootud ringselt alt ülesse.
Loo 144-153-162 (180-198) silmust kahekordse lõngaga ja koo 8 rida ripskoes koes.
Jätka soonikuga järgnevalt: koo *7 pahempidi, 2 parempidi*, korda * kuni * tervel ringil.
Kui töö on 3-4-4 (5-5) cm pikkune, kahanda 1 silmus igal pahempidisel triibul (st. jääb 6 pahempidi silmust igale soonikutriibule), kududes 2 esimest ph kokku = ringil kokku 128-136-144 (160-176) s. Korda kahandamist igal teisel ringil kokku 4 korda = 64-68-72 (80-88) s (= lõpuks jääb 2 ph/2 pr soonik).
Kudum on nüüd u 7-8-8 (9-9) cm pikkune algusest.

Jätka soonikuga, kuni töö on 11-12-13 (14-15) cm pikkune ja paigalda silmusemärkijad (SM) selja ja esiosa keskkohta. EDASI MÕÕDA SIIT! Jätka parempidises koes.
Kui töö on 1-2-2 (3-4) cm silmusemärkijast, aseta esiosa keskel olevad 10-10-12 (12-14) silmust abivardale(= näoava).
LOE JÄRGNEV LÄBI ENNE JÄTKAMIST!
Jätka edasi-tagasi kududes parempidises koes, SAMAL AJAL kahanda 1 s mõlemal serval igal teisel real kokku 2-2-2 (3-4) korda.
SAMAL AJAL kasvata 1 s mõlemal pool silmusemärkijat seljaosa keskel, igal teisel real kokku 4-4-4 (5-5) korda.
Peale kõiki kasvatamisi ja kahandamisi on kokku 58-62-64 (72-76) silmust real.

Kui töö on 11-12-13 (14-15) cm pikkune, kasvata igal teisel real esiservadel: 1 silmus 4-4-4 (5-5) korda.
Nüüd loo üles 6-6-8 (8-12) uut silmust esikeskosa avause kohale = kokku on 72-76-80 (90-98) silmust real.
Jätka ringselt ringvarrastega.
Kui töö on 19-21-22 (24-26) cm silmusemärkijast, koo kõik silmused lõdvalt maha.

ÜHENDAMINE
Murra müts kaheks ja õmble ülaõmblus. Korja vardale näoava ümbert u 68 kuni 88 s (peab jaguma neljaga), k.a silmused abivardalt, kahekordse Alpaca lõngaga. Koo 1 ring pahempidi, 1 ring parempidi ja jätka soonikuga 2 pr/2 ph 4-4-5 (5-6) cm, siis koo silmused maha.
Keera soonik kahekorra sissepoole ja kinnita.

Tee kaks tutti u 4 cm läbimõõduga ja kinnita mütsile.
----------------------------------------------------------
Pehmete mänguasjade tegemiseks vaata: BabyDrops 13-34
----------------------------------------------------------

Torunn 06.08.2019 - 16:43:

I denne oppskriften strikkes det med dobbelt garn på pinne 4,5. Jeg har brukt garnkalkulatoren og funnet at jeg kan strikke med enkelt garn av garnet Paris. For Paris er anbefalt pinne 5. Bør jeg da bruke pinne 5 hvis jeg strikker av Paris, eller bør jeg velge 4,5 som oppskriften opprinnelig sier?

DROPS Design 09.08.2019 kl. 12:59:

Hej Torunn, ja det stemmer, du kan strikke med 1 tråd DROPS Paris, du skal følge strikkefastheden som står i opskriften, det vil sige at du skal bruge den pind du må bruge for at få 18 m på 10 cm. God fornøjelse!

Magalie 14.02.2019 - 03:07:

Quand vous dites: A 19-21-22 (24-26) cm de hauteur totale à partir du marqueur rabattre souplement toutes les mailles. Est-ce que je mesure la hauteur à partir des 12 mailles en attente (en bas de l'ouverture) ou bien à oartir des mailles que j'ai montées (en haut de l'ouverture)?

DROPS Design 14.02.2019 kl. 11:36:

Bonjour Magalie, vous mesurez à partir des marqueurs que vous avez mis au milieu devant et milieu dos (à 1-2-2 (3-4) cm sous les mailles mises en attente au milieu devant). Bon tricot!

Liz 24.10.2018 - 08:20:

What length circulars?

DROPS Design 24.10.2018 kl. 08:53:

Dear Liz, depending on the size you are working, the length of the circular needle will vary, but in any case, you can use a 80 cm needle and work using the magic loop technic. Happy knitting!

Suzette Nielsen 01.10.2018 - 14:16:

Hvis jeg vil strikke i merino garn istedet, har i så en ide om forbruget ? I str 3-4 år 😊

DROPS Design 01.10.2018 kl. 15:20:

Hei Suzette. Garnforbruket i DROPS Baby Merino er omtrent det samme som i Alpaca, du trenger like mange nøster. Tips til neste gang: i vår garnkalkulator kan du enkelt sjekke hvor mye du trenger av ulike garnkvaliteter når du vil bruke et annet garn. Du finner garnkalkulatoren i hver oppskrift rett under der det står materialer. God fornøyelse.

May Lindstrøm 11.09.2018 - 14:21:

Hei. Nå har jeg fulgt oppskriften til punkt og prikke men har ikke fått den med sånne "ører" som pong pongene skal sitte på. Ifølge oppskriften skal jeg nå lage en søm på midten av hodet men på bildet er det ikke en sånn søm. Hvor står det hvordan jeg skal få til sånn det er på bildet? Den blir jo helt ordinær uten.

DROPS Design 12.09.2018 kl. 15:04:

Hej May, jo men hjørnerne i hver side formes automatisk, når du har syet huen sammen ovenpå hovedet fra side til side. Huen formes af barnets hoved. God fornøjelse!

BRUNEL Anne 23.05.2017 - 06:29:

Malgré le forum, je ne comprends pas . Ma cagoule finie les petites pinces sont côté cou, en bas de la cagoule. ...A l envers! Où me suis je trompée? Merci de me répondre

DROPS Design 23.05.2017 kl. 09:01:

Bonjour Mme Brunel, essayez de montrer votre ouvrage à votre magasin ou de poster une photo sur le forum, il sera ainsi plus facile de vous répondre et de vous aider en voyant ce que vous avez fait. Bon tricot!

Lathe 04.12.2016 - 19:02:

"Monter ensuite côté milieu devant pour au dessus de l'ouverture 6-6-8 (8-12) m = 72-76-80 (90-98) m. ." je ne comprends pas ces explications , que dois je faire et où? merci pour votre réponse

DROPS Design 05.12.2016 kl. 09:54:

Bonjour Mme Lathe, montez ces mailles en fin de rang de chaque côté, vous augmentez maintenant pour le dessus de la tête et quand toutes les mailles sont montées, continuez en rond. Bon tricot!

Nana 25.10.2016 - 13:41:

Was bedeutet bitte "gegen vorne aufnehmen"?

DROPS Design 25.10.2016 kl. 14:11:

Liebe Nana, die Aufnahmen sind gegen vorne gemacht, dh am Anfang und am Ende jeder Reihe, und neue Maschen sind dann angeschlagen, um die Mütze zu "schliessen" und die Arbeit ist dann wieder in der Runde gestrickt.

KarenMarie Skytte 20.01.2016 - 13:21:

Hej Et spørgsmål til opskrift babydrops 14-28 Jeg er usikker på hvad der forståes med at at tage ud "Når arb måler 11-12-13 (14-15) cm tages der ud i hver side mod midt foran på hver 2.p: 1 m 4-4-4 (5-5)" skal man dele mellem de to mærkninger? Tusind tak 😊

DROPS Design 09.03.2016 kl. 16:16:

Hej Jo du tager 1 m ud i hver side mod midt foran på hver 2.p, så du får flere masker mod ansigtet. God fornøjelse!

Jocelyne Moreau 12.01.2016 - 13:40:

Quel type d'augmentation et de diminution utilisez vous sur ce modèle?

DROPS Design 13.01.2016 kl. 10:40:

Bonjour Mme Moreau, quand aucune indication ne figure dans les explications, vous pouvez utiliser votre méthode préférée pour diminuer/augmenter. Bon tricot!

Jäta kommentaar mustrile DROPS Baby 14-28